Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin pihvin lihasta 100% nautaa, mutta montako prosenttia pihvistä mahtaa olla lihaa?
Aivan varmasti löytyy joukosta muutakin kun lihaa. Siinä sanottiin ettei käytetä lisä- tai säilöntäaineita. Esim. perunatärkkelystä ei lasketa kumpaankaan, joten sitä tai vastaavaa löytyy luultavasti ainakin.
Siellä se nettisivuilla lukee ja sen mukaan olisi pelkkää lihaa, joten silloin sen pitäisi myös olla pelkkää lihaa. Se taasen on eri asia onko sisältö sitä mitä on ilmoitettu.Onko noista pihveistä olemassa joku tarkka tuoteseloste? Eipä taida olla, yrityssalaisuus...
Vitut ole. Suomessa ollaan hyvin tarkkoja näissä asioissa ja se on ihan sama vaikka se liha tulisi Zimbabwesta niin täällä meillä sen on sisällettävä sitä mitä sanotaan. Niille tehdään myös pistotarkastuksia jatkuvasti. Itse pystyn kyllä olemaan hyvin luottavainen sen suhteen, että niissä on mitä luvataan, vaikka ne tulisi mistä.Se taasen on eri asia onko sisältö sitä mitä on ilmoitettu.
Oon jo pitkään ihmetelly mistä johtuu, että yleinen tapa on kyseenalaistaa noiden safkojen ilmoitettu sisältö. Eiköhän esim Mäkkäri oo aika vahvassa syynissä varsinkin Suomessa, joten miksi ihmeessä ottaa riski myymällä jotain muuta kun mitä ilmoitetaan?
Jopa muuten skarpin oloset Madventuresin poijjaatkin meni telkkarissa tekemään pulunugetteja ja kertomaan, että mäkkärin nugetit on vielä kyseenalaisemmasta tavarasta valmistettu..
The Truth Behind Calorie Labels - YouTube Tuossapa yksi pätkä, joka saa kyseinalaistamaan tuotteiden ravintosisältöä. Toki monissa tapauksissa täytyy muistaa, että ihmiset noita tekee ja pienet heilahtelut arvoissa on ihan normaalia, mutta kuitennii.Oon jo pitkään ihmetelly mistä johtuu, että yleinen tapa on kyseenalaistaa noiden safkojen ilmoitettu sisältö. Eiköhän esim Mäkkäri oo aika vahvassa syynissä varsinkin Suomessa, joten miksi ihmeessä ottaa riski myymällä jotain muuta kun mitä ilmoitetaan?
Jopa muuten skarpin oloset Madventuresin poijjaatkin meni telkkarissa tekemään pulunugetteja ja kertomaan, että mäkkärin nugetit on vielä kyseenalaisemmasta tavarasta valmistettu..
Siksi, koska niin se homma käytännössä menee. Tuollaisen valvomiseen ei resurssit mitenkään riitä. Lähtökohtaisesti paketissa on sitä mitä siinä lukee. Mikäli tilaus kuitenkin on suurempi, kun mitä tavaraa on, se korvataan silloin jollain muulla. Kun Suomessa toimitaan tällä tavoin, niin jossain Euroopan halpatuotantomaassa toimitaan aivan varmasti vielä törkeämmin. Kyllä mäkkärissä voi ollakkin homma kunnossa, en tiedä kun en ole sielä töissä koskaan ollut. Ei ne kuitenkaan välttämättä tiedä mitä jossain Puolan tehtaalla tehdään.Oon jo pitkään ihmetelly mistä johtuu, että yleinen tapa on kyseenalaistaa noiden safkojen ilmoitettu sisältö. Eiköhän esim Mäkkäri oo aika vahvassa syynissä varsinkin Suomessa, joten miksi ihmeessä ottaa riski myymällä jotain muuta kun mitä ilmoitetaan?
The Truth Behind Calorie Labels - YouTube Tuossapa yksi pätkä, joka saa kyseinalaistamaan tuotteiden ravintosisältöä. Toki monissa tapauksissa täytyy muistaa, että ihmiset noita tekee ja pienet heilahtelut arvoissa on ihan normaalia, mutta kuitennii.
Niitä tehtiin yhdessä vaiheessa joissain maissa koneellisesti erotetusta kananlihasta mm. McDonaldsissa, Burger Kingissä, Taco Bellissä, muissa ravintolaketjuissa ja einestaloissa, mutta kun siitä ikävän näköisestä massasta pääsi kuvia julkisuuteen, niin useimmissa maineestaan hyvää huolta pitävissä siirryttiin esim. käsin leikattuun fileeseen.
Minä en kyllä jaksa uskoa tähän käsinleikattuun fileeseen. Jos aiemmin tuotantoprosessissa on käytetty koneellisesti eroteltua kananlihaa, rustoa, vähän luuta ja muuta sellaista, miten esimerkiksi hinta kananuggeteissa tai muissa McDonaldsin tuotteissa ei ole tästä pompsahtanut?
Entä minkä takia itse nugetti on ihan samanmakuinen ja koostumukseltaan samanlainen kuin aina ennenkin?
Mihin se loppuosa kanasta sitten menee, jos nykyään käytössä ovat vain fileet? Ei Donaldsilla ole varaa silkan imagotappion vuoksi jättää valtavaa määrää kanasta käyttämästä, jos se ennen on käytetty ja sen mukaan on bisnestä budjetoitu.