Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikapassin saa samantien, se kirjoitetaan loman pituuden ajaksi, mulla se oli viimeksi ainakin osittain käsinkirjoitettu. Maksaa hiukan enemmän kuin 10 vuoden passi.
E: no kai se sitten on ollut väliaikainen kun sivut niin väittää. Mikäs toi Express-passi on?
Mitäs veikkaatte, vaikka valtio sanoo että sormenjälkiä ei käytetä rikosjahdissa niin itse uskon että käytetään. Ja hyvä se onkin että käytetään, vaikka sitten salaa. Ei minulla ole ainakaan mitään peiteltävää ja jos olisi, käyttäisin hanskoja :hyvä:5 vuoden passi on nykyään maksimi.
PS. Tulee muuten uusiin passeihin sormenjäljet.
Mitäs veikkaatte, vaikka valtio sanoo että sormenjälkiä ei käytetä rikosjahdissa niin itse uskon että käytetään. Ja hyvä se onkin että käytetään, vaikka sitten salaa. Ei minulla ole ainakaan mitään peiteltävää ja jos olisi, käyttäisin hanskoja :hyvä:
Kävin just aamusella passin vaihtamassa uuteen ja syynäsi sormet ennen jälkien ottamista. Vitun hyvä että alkavat noin tekemään, pitäis kaikkien joutua vaihtamaan passi uuteen.