Pika-aamiaisgallup

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika samantyyppisiä satseja vetelen aamuisin kuin muutkin pakkislaiset, mutta pistetään nyt top3 :)

1. 1 dl ElovenaPlus + 2,5 dl vettä ->mikrossa puuro
1 prk raejuusto
1 rkl rypsäriä . Kaikki sekaisin ja hyvää on, oma suosikki :)
"jälkkäriks" vielä joku hetelmä, niin kyllä jaksaa!

2. 1 dl Elovena
1 prk rahkaa ja 2-3 dl sitä uutta kuitumehukeittoa (tää on kopioitu täältä
pakkiksesta aikoinaan...)

3. 2 kipaletta Weetabixia
2 dl rasvatonta maitoa
1 Ehrmann purkki
Ylläolevat sekaisin ja makua antamaan FunLightia (vadelma-sitruuna
havaittu parhaimmaksi!)

Ja tästä threadista saa taas uusia idiksiä!

Mulla (dieetillä)
- puoli pakettia Real täysjyvää tai joku muu vastaava leipä
- vähän mikälie-Voimariinia
- kahdeksan siivua (100g) vähärasvaista kalkkunaa
- tomaatti siivuina päälle
- kahvia
- huikka greippimehua

Tämä ei taida hirveästi muuttua jälkeenpäin; maistuu ja piristää. Rahkaa en jaksaisi aamulla syödä; voileipä lihalla on kuitenkin hyvä tapa saada proteiinia ja hiilareita.

Tällä hetkellä aamiainen on seuraavanlainen:

vehnälese-pellavasiemenrouhe-kaurapuuro
20 g heraa
öljynhenkeä 1 rkl

Ruokajuomana helvetilliset määrät vettä. :)

Ite oon tosi aamu-uninen ja muutenkin niin huono aamu ihminen,että pitää päästä mahdollisimman helpolla.Ei saa olla mitään semmosta mitä pitäs pureskella ku ei jaksa.Töihin lähtö aamuina yleensä 3 palaa weetabixiä rasvattomassa maidossa ja perusproteini drinkki esim.hitaampi vaikutteinen maitoproteini.Vitamiinit ja öljykapselit naamaan ja silmät ristissä työpaikalle missä heti pari kuppia kahvia ja puoli tuntia istuskelua ennenku kehtaa aloittaa.

Helpoimmalla pääsen aamukiireissä näin:
- 4 munaa (joista kahdesta keltuaiset pois)
- 3dl jogurttia
- 2dl appelssiini mehua.
Vatkataan hetkinen ja juodaan pois.

Orgasmatron sanoi:
Rahkapurkki + muutama desi jogurttia + kasa vehnäleseitä.

Ainekset kuppiin, sekoitus ja naamariin isolla lusikalla -> kuluu 30s ja sitten töihin!

Mulla sama sörsseli paitsi lisäksi ehkä pari leipää tai weetabixia ja pari lasia maitoa.

2dl kauraleseitä
2 banaania
about 3dl maitoa (hattuvakiolla suoraan purkista)
0.5dl suklaan makuista heraa

Sotketaan sauvasekottimella. Juodaan. On hyvää.

-2 dl kaurahiutaleita
-3 dl maitoa
-2/3 dl heraa

Lisätään hiukan vettä ja surautetaan sauvasekoittimella velliksi ja juodaan isosta tuopista. :urjo:

kaurahiutaleita 1dl
leseitä 1/2 dl
lesitiiniä 2rkl
mehukeitto 4dl(vähäkalorinen)
raejuusto 100g
kaikki sekasin ja lapikoimaan naamariin.

systeri kyl kysy yks aamu et mitä vittua toi on??

-1 Purkki rahkaa 250g
-4-vijanhiutaleita 100g
-2 dl maito
-2dl tuoremehu
-1tl vitamax
-1dl vesi
-3rkl öljy
-50g marjasekoitus

Nämä kaikki tehosekoittimeen ja muutama veivaus ja valmista on...juotavaa nestettä reilu 1l ja hyvää on..kaloritkin kohdallaan

Aika tavallinen aamiainen on:
-Heti herättyä lasillinen vettä
-Maitoon keitettyä kaurapuuroa+ ½ purkkia raejuustoa ja sekaan mehukeittoa
-Real täysjyväleipää 2 viipaletta, päälle jotain hovi tuorejuustoa(13%) ja vähärasv. juustoa ja keittokinkkua.
-Iso muki kahvia mustana(nammmm)

Purkki ehrmannia + 1,5 dl sokeroimatonta mehukeittoa + 2dl kaurahiutaleita sekä n. 2 lasia maitoa tai tuoremehua.

200g raejuustoa sekoitettuna yleensä banaanijugurttiin tai
Elovena kaurapuuroa
sokeritonta mehua 0.5l
Tri Tolosen ABCDEK+hivenaineet -pore ja 1-2 tablettia kalaöljyä
2 isoa mukillista kaffeeta sokerilla ja maidolla maustettuna ja viimeistään noiden kaffeiden jälkeen saa istua pöntöllä hetken ;)

Purkki Ehrmannin rahkaa mansikkahillon kanssa,
2-3 weetabixia
2dl maitoa
3,5dl kahvia
banaani

Siis kyselet mitä oikeasti syömme aamulla, ei niinkään sitä mitä pitäisi syödä?

Mä juon lasin jukurttia ja sipasen ehkä pari kylmää lihapullaa naamariin. Kahvia 3 mukia + 2 kääretorttupalaa. Ehkä mehua lasi jos se ei ole menny vanhaksi. Sitten meneekin pari tuntia ennenkuin suunnistan mehmetille hakemaan päivälliseksi pitsaa.

Jumantskauta, porukkahan vetää terveellisen aamupalan! Ketjupökälettä ei lasketa :D :D
Mulla ehkä näin: Lidin rahkaa 250g banaanin kanssa, leipä + juustot + makkarat, puol litraa maitoo. Vois huomenna pistää jonkin sortin leseitä tai mysliä sekaan ja mehukeittoo. Maku vois parantua.
Mä muuten laskin, että Lidlin maitorahka maksaa kilolta 2€ (prot 12,2g/ 100G) ja silloin 900g maksaa 14,75€. Tämä on siis maitoproteiinia. Ja perushera taas maksaa 900g 12,5€. Ei ole kauhee ero! Tuosta saa siis maitoproteiinilisän ruokavalioon halvalla! Hitsi, mä olen niin nero, että ihan hirvittää!

Suositut

Back
Ylös Bottom