Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on just nykypäivää. Lihavia ei saa haukkua (mun mielestä ketään ei pitäis haukkua), eikä ylipainosta saa paasata edes lääkärit raskauden aikana, koska siitä voi joku pahoittaa mielensä. Tästäkin oli kauhea haloo iltapaskassa vasta. Terveydestä viis.Eräs päivä puolituttu sohvamursu sanoi että piia on oksettavan näköinen kun on niin lihaksikas.![]()
Aa no täähän on selvä. Piia oli liian hyvässä kunnossa!Juttu lähti siitä liikkeelle kun hän kyseli innostavien treenimimmien insta yms tilejä. No ei kelvannut.
Ehdotin lopuksi päivi räsästä.
Se on outoa miten jotkut ihmiset kokevat että on oikeus arvostella toisia.Miettikää mikä haloo jos lihavalle paskakuntoiselle menee sanomaan "oot oksettavan näköinen".
Aikanaan olin Kameralaukku-forumilla ja julkaisin Nyyssölän kuvan siellä. Joku laittoi sitten tyyliin just "oksettavan näköinen". Selvittelin sitten kaverin oman kuvan ja muistaakseni täällä sen julkaisin sen sanomisten kera. Semmoinen perus-finninaama se oli. Seuraavana päivänä se pyyteli että ottaisin pois kun googlella löytyy hänen kuva ja mun viesti. Mä sit sanoin, että miltä tuntuu.Se on outoa miten jotkut ihmiset kokevat että on oikeus arvostella toisia.
Hävisi voittajalle vaparissa, ja sillä on suurempi painoarvo. Piia taas nousi vaparin avulla muutaman sijan ylöspäin.OT
Mitä tuolle kakkoselle on tapahtunut toisella kierroksella? Ekan jälkeen selkeästi johdossa.

Oikein! Mitä se vastas tuon jälkee ?Aikanaan olin Kameralaukku-forumilla ja julkaisin Nyyssölän kuvan siellä. Joku laittoi sitten tyyliin just "oksettavan näköinen". Selvittelin sitten kaverin oman kuvan ja muistaakseni täällä sen julkaisin sen sanomisten kera. Semmoinen perus-finninaama se oli. Seuraavana päivänä se pyyteli että ottaisin pois kun googlella löytyy hänen kuva ja mun viesti. Mä sit sanoin, että miltä tuntuu.
Oli kovin pahoillaan. Ja sen opin, että bodaus on hyvin halveksuttu laji myös taidepiireissä. Melkein sama mihin laittoi kuvan bodarista, ei siellä keskitytty valokuvauksen tasolla keskusteluun kuvasta, vaan tuli ne perinteiset "ei oo kaurapuurolla saatu".Oikein! Mitä se vastas tuon jälkee ?
Oli kovin pahoillaan. Ja sen opin, että bodaus on hyvin halveksuttu laji myös taidepiireissä. Melkein sama mihin laittoi kuvan bodarista, ei siellä keskitytty valokuvauksen tasolla keskusteluun kuvasta, vaan tuli ne perinteiset "ei oo kaurapuurolla saatu".