FITNESS Piia Pajunen

Lihaksikas nainen merkkaa joillekin sekaisin olevia maailmankirjoja, rumaksi tms. haukkuminen sitten yritys palauttaa asiat omien kapeiden sukupuoliroolien mukaiseen järjestykseen ainakin omassa päässään...:cautious:

Eräs päivä puolituttu sohvamursu sanoi että piia on oksettavan näköinen kun on niin lihaksikas. (n)
Toi on just nykypäivää. Lihavia ei saa haukkua (mun mielestä ketään ei pitäis haukkua), eikä ylipainosta saa paasata edes lääkärit raskauden aikana, koska siitä voi joku pahoittaa mielensä. Tästäkin oli kauhea haloo iltapaskassa vasta. Terveydestä viis.
Toisin päin on ihan ok laukoa mitä tahansa ja 100 muuta sohvaperunaa säestää taustalla. (y)

Se on outoa miten jotkut ihmiset kokevat että on oikeus arvostella toisia.
Aikanaan olin Kameralaukku-forumilla ja julkaisin Nyyssölän kuvan siellä. Joku laittoi sitten tyyliin just "oksettavan näköinen". Selvittelin sitten kaverin oman kuvan ja muistaakseni täällä sen julkaisin sen sanomisten kera. Semmoinen perus-finninaama se oli. Seuraavana päivänä se pyyteli että ottaisin pois kun googlella löytyy hänen kuva ja mun viesti. Mä sit sanoin, että miltä tuntuu.

Piia on ihan unelma nainen omaan makuun, urheilullinen, iloinen, fiksu ja pirteä. Vaimo materiaalia suorastaan.

Tuntuu vaan uskomattomalta että joku voi laukoa niin toisen ääripään kommenttia. Pakko olla taustalla jotain pahaa oloa tai kateutta tms negaa.

Vai onko se erilaisuus "taviksiin" verrattuna vaan liian iso kontrasti ero sitten? Tiedä häntä.

Vaikka vain pariin otteeseen oon Piian tavannut, niin erittäin mukavasta, fiksusta ja positiivisen elämänasenteen omaavasta henkilöstä on kyllä kyse!

Muistan joku pari v sitten, kun samalla salilla vielä pyörin ja jotain noob-poseerauksia harjoittelin salin nurkassa, niin Piia tuli spontaanisti kysymään, et haluanko vinkkejä ja jos hän tuomarin silmin tsekkais, meneekö mikään edes sinne päin. Nuo ohjaukset on kuitenkin sen 50€, jos lähdet varta vasten aikaa varailemaan ammatinharjoittajalta. Ja tyyliin 15:ssä minuutissa opin enemmän, kuin tähän mennessä mistään muualta. Ei sitä kuka tahansa, varsinkaan tosissaan reenaileva, tule täysin tuntemattomalle naruranteelle antamaan ammattilaisen vinkkejä ilmatteeks. Kyllä tossa Piian tekemisessä paistaa se kuuluisa rakkaus lajiin ja aitous.

Mitä noihin negatiivisiin kommentteihin tulee, niin kyllä se raja on vedettävä nimenomaan siihen, miten julkisesti asiat esittää. Inhimillistähän se on enempää miettimättä arvostella esim. telkussa julkkiksia. Kotonaan. Mutta julkisesti pitää pystyä antamaan joko rakentavaa palautetta tai tukkimaan turpa, näin yksinkertaista sen pitäisi olla.

Yleisesti, jos joku yhdentekevä tuntematon (tai kukaan) arvostelee jonkun toisen ulkonäköä, niin ei ehkä sitä ei kannata eteenpäin kertoa. Parempi vain todeta että jaaha ja terve ja jättää omaan arvoonsa. Tosin tässä tapauksessa se nyt on tässä ympäristössä vain pelkästään kohteliaisuus jos on jonkun jumppaanattoman mielestä "liian lihaksikas" tms., mutta jos olisi jotain muita negatiivisia kommentteja niin parempi olisi jättää enempiä levittämättä. :)

Keholajien joukossa fitness on sellainen mitä pidän jopa urheiluna vapaaohjelman vuoksi. Piia myös näyttää urheilijalta ja maallikkona lajia ymmärtämättä tykkään kropasta kun ei ole ottanut niitä tyypillisiä rintalisäkkeitä. Huomio kiinnittyy hartialinjaan ja pakaroihin kun keho ei mene rintamuksen vuoksi epätasapainoiseksi ja epäurheilulliseksi. Toivottavasti ei koskaan pilaa raikasta ja sporttista lookkiaan.

Aikanaan olin Kameralaukku-forumilla ja julkaisin Nyyssölän kuvan siellä. Joku laittoi sitten tyyliin just "oksettavan näköinen". Selvittelin sitten kaverin oman kuvan ja muistaakseni täällä sen julkaisin sen sanomisten kera. Semmoinen perus-finninaama se oli. Seuraavana päivänä se pyyteli että ottaisin pois kun googlella löytyy hänen kuva ja mun viesti. Mä sit sanoin, että miltä tuntuu.
Oikein! Mitä se vastas tuon jälkee ?

Oikein! Mitä se vastas tuon jälkee ?
Oli kovin pahoillaan. Ja sen opin, että bodaus on hyvin halveksuttu laji myös taidepiireissä. Melkein sama mihin laittoi kuvan bodarista, ei siellä keskitytty valokuvauksen tasolla keskusteluun kuvasta, vaan tuli ne perinteiset "ei oo kaurapuurolla saatu".

Oli kovin pahoillaan. Ja sen opin, että bodaus on hyvin halveksuttu laji myös taidepiireissä. Melkein sama mihin laittoi kuvan bodarista, ei siellä keskitytty valokuvauksen tasolla keskusteluun kuvasta, vaan tuli ne perinteiset "ei oo kaurapuurolla saatu".

Se on kyllä hämmentävää, kuinka autistista ja passiivis-aggressiivista sakkia noissa "diversiteetti-moniäänisyys-suvaitsevaisuus"-taidehorinaporukoissa on. Suurin osa ei aja valot päällä ollenkaan.

Back
Ylös Bottom