Pihvein muusikko?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haukifile sanoi:
Till Lindemannin nykykunto:D:
...

Joku sanoi että se oli äänestetty maailman rumimmaksi rokkariksi. Kai mulla on huono maku sitten mutta mun mielestä äijä on hyvännäkönen.

Kilkenny sanoi:
No en ois muistanut. Pitikö muistuttaa? :itku: Alko taas se saatanan butterfly soimaan päässä (oliko niillä edes muita biisejä?)
Come my lady
Come come my lady
you're my butterfly... :evil:

Kilkenny sanoi:
No joo mut, onhan tolla jannulla tommonen ok rantakunto, mutta äänitysstudioon sillä on toivottavasti porttikielto :jahas:
Sooloilee nykyisin :lol2:

Edit: Harmi kun sitä soololevyä ei löydy DC++:sta :rolleyes:

jokos glen danzig on mainittu?
pitäs ainakin olla...

Vaikeahan tätä on uskoa, mutta Släsh on aika kovassa kuosissa nykyään. Minä vielä kaivan jostakin kuvan todisteeksi siitä. Jalat ei tosin ole kasvaneet, että mahtuu niihin vanhoihin naskapöksyihinsä vielä :D

-Marchi- sanoi:
Vaikeahan tätä on uskoa, mutta Släsh on aika kovassa kuosissa nykyään. Minä vielä kaivan jostakin kuvan todisteeksi siitä. Jalat ei tosin ole kasvaneet, että mahtuu niihin vanhoihin naskapöksyihinsä vielä :D
ja duff treenailee kickboxingia,mikä niitä oikein vaivaa? :D

Kevin Eubanks Jay Leno showsta!

kevineubanks105783.jpg

Aika kasari levykansi :)

Kevin posettaa, Yatesi vinkuu:
mro-p99.jpg

Manowarin Eric Adams on kyllä kunnossa.
En tiedä luetaanko Lemmyä rokkariksi mutta rumempi se on kuin Lindemann.

Edit: Metallipuolellahan noita löytyy, esim Deiciden ja Vital Remainsin vokalisti Glen Benton on ainakin iso äijä.

Alec sanoi:
ja duff treenailee kickboxingia,mikä niitä oikein vaivaa? :D

No vähemmästäkin viinan ja huumeiden läträämisestä menee sekaisin. Duff on aika kireessä kunnossa nykyään...
041023_PhoenixAZ_Karl_Larsen_05.jpg

...ja näyttää livenä vieläkin kireemmältä.

Släshistä en vielä kunnon bodikuvaa löytänyt...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Naene sanoi:
Joku sanoi että se oli äänestetty maailman rumimmaksi rokkariksi. Kai mulla on huono maku sitten mutta mun mielestä äijä on hyvännäkönen.

No ei se nyt niin ruma voi olla, on maailmassa satavarmasti rumempiakin rockstaroja..mun mielestä sen on ihan hyvännäkönen myös, mut toisaalta, mitäs väliä mun mielipiteellä on kun olen MIES(ja n. 5 min päästä leimattu homoksi pakkiksella. :D )

Örkki sanoi:

Vanha juttu mutta on ne kyllä niin saatanan rumia.

Edit: Taispa tulla hiukkasen vanha tredi ylös :D

ZimZim sanoi:
Onks tää se Hämeenlinnalainen bändi? Joskus ihmettelin, kun istuin Hannibalissa, ja sinne alakertaan pomppi kaks hillitöntä läskiä jotka heitti tanssilattialla paidat pois ja riehu niin perkeleesti. Läskit lölly kivasti. :urjo: Jälkeenpäin kuulin, että oli jonkun bändin poikia, jotka on kuuluja ihme tempauksistaan. Näyttivät aikalailla samalta kun noi kaks sankaria noissa kuvissa. Varmaan niiden mielestä hauskaakin, mutta mä pidin ihan kajahtaneina, kun kaverit esittelee läskejään täydessä baarissa. (tai miten täysi Hannibal nyt voi olla...) No, ainakin saavat huomioo tollasella.

Ehdottomasti ex-Alice Cooper kitaristi Kane Roberts:

k1.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom