- Ikä
- 41
Haukifile sanoi:Till Lindemannin nykykunto:D:
...
Joku sanoi että se oli äänestetty maailman rumimmaksi rokkariksi. Kai mulla on huono maku sitten mutta mun mielestä äijä on hyvännäkönen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haukifile sanoi:Till Lindemannin nykykunto:D:
...
Come my ladyKilkenny sanoi:No en ois muistanut. Pitikö muistuttaa? :itku: Alko taas se saatanan butterfly soimaan päässä (oliko niillä edes muita biisejä?)
Sooloilee nykyisin :lol2:Kilkenny sanoi:No joo mut, onhan tolla jannulla tommonen ok rantakunto, mutta äänitysstudioon sillä on toivottavasti porttikielto :jahas:
ja duff treenailee kickboxingia,mikä niitä oikein vaivaa? :D-Marchi- sanoi:Vaikeahan tätä on uskoa, mutta Släsh on aika kovassa kuosissa nykyään. Minä vielä kaivan jostakin kuvan todisteeksi siitä. Jalat ei tosin ole kasvaneet, että mahtuu niihin vanhoihin naskapöksyihinsä vielä :D
Alec sanoi:ja duff treenailee kickboxingia,mikä niitä oikein vaivaa? :D
Sehän on ilmielävä Fat Bastard!frs sanoi:Carpathian Forestin basisti ilman muuta.
:lol2:paksi sanoi:
Naene sanoi:Joku sanoi että se oli äänestetty maailman rumimmaksi rokkariksi. Kai mulla on huono maku sitten mutta mun mielestä äijä on hyvännäkönen.
Örkki sanoi:
ZimZim sanoi:entäs roctum
http://www.psyanide.com/roctum/
Onks tää se Hämeenlinnalainen bändi? Joskus ihmettelin, kun istuin Hannibalissa, ja sinne alakertaan pomppi kaks hillitöntä läskiä jotka heitti tanssilattialla paidat pois ja riehu niin perkeleesti. Läskit lölly kivasti. :urjo: Jälkeenpäin kuulin, että oli jonkun bändin poikia, jotka on kuuluja ihme tempauksistaan. Näyttivät aikalailla samalta kun noi kaks sankaria noissa kuvissa. Varmaan niiden mielestä hauskaakin, mutta mä pidin ihan kajahtaneina, kun kaverit esittelee läskejään täydessä baarissa. (tai miten täysi Hannibal nyt voi olla...) No, ainakin saavat huomioo tollasella.ZimZim sanoi:entäs roctum
http://www.psyanide.com/roctum/