Pihvein muusikko?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Henry Rollins
Starbuck
Robert Trujillo
Kerry King
Zakk Wylde
Poisonin laulaja, nimeä en muista (Treenaa Kickboxingia ja punttaa)

http://www.moukarimies.cjb.net/ on tainnu Häiriköiden kitaristi/laulajakin puntilla käydä.

edit. jaa, tuossa näköjään ei voinutkaan linkittää suoraan kuvaan, mutta löytyy luonnollisesti kuvia-osiolta:)

En jaksanu lukea kaikkia sivuja että olisko tämä nimi tullu aikasempaan mutta joka tapauksessa eiköhän Kevin Levrone ole kaikista pihvein "muusikko"

Frank Black sanoi:
Rollins on ollut julkisesti viinaa ja huumeita vastaan vissiin jo 15 vuotta. Ilmeisesti koittaa käydä kiertueviikoillakin 3 kertaa nostelemassa punttia jos vain mahdollisuus on...

Rollins o kyllä sankari, älykäs ja taiteellisesti lahjakas ja vielä absolutistikin. Niin ja treenattu. Kauhee niska sillä on mutta yllättävän pienet kädet. Peittoaa minun mielestäni Glenn Danzigin ja Peter Steelen vain tuon asenteensa vuoksi. Henkka! Onko se muuten voimanostaja vai puhuttiinko mulle taas höpöjä?

Ohan noi Jaskanki ruvennu iän myötä kasvamaan.
Metall_1.jpg

Rollins o kyllä sankari, älykäs ja taiteellisesti lahjakas ja vielä absolutistikin. Niin ja treenattu. Kauhee niska sillä on mutta yllättävän pienet kädet. Peittoaa minun mielestäni Glenn Danzigin ja Peter Steelen vain tuon asenteensa vuoksi. Henkka! Onko se muuten voimanostaja vai puhuttiinko mulle taas höpöjä?

Rollins on kyllä asiaa ja kovassa kondiksessa. Yllättävän lyhyt se kyllä luonnossa on, pistin merkille kun aikoinaan Ilosaarirockissa pääsin kättä puristamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom