- Ikä
- 45
Tuollaiset köysiradat yms. voi olla hyvä tehdä itse, että ei kukaan telo itseään...
Onko porukoitten iPanoilla intoa tarttua vasaraan ja sahaan itse? Riippuu tietenkin minkä ikäistä porukkaa on, mutta tuntuis, että jos mielenkiintoa riittää, niin varmaan ei haittaa vaikka mukulat tekis itse koppeja itselleen. Ei välttämättä moottorisahaa tarvi antaa, mutta käsisaha ja vasara riittää pitkälle. Omasta lapsuudesta ainakin muistan sen, että hienot leikkimökit ei kiinnostanu pätkääkään, vaan piti olla joku risa lautakasa, niin siellä viihtyi vaikka kuinka.
Totta!
Paras maja tähän asti ollut tyhjä puuhäkki. Mä sain duunista sellasia FIN-lavan päälle tulevia metallikehikoita. FIN-lavan mitathan ovat 1000x1200 ja tuon häkin korkeus on 1000 mm. Eli hyvin sinne tenavat sopii. Päällä sopivasti lankut ja pressu, eli siellä pysyy sateellakin kuivana. Meinasinkin että voi roudaa niille niiden haluumaan paikkaa noista yhden ja antaa niiden tehdä siihen itse risuista seiniä ja mitä tykkäävät. Myös nuo lavakaulukset olleet hittilelu. Niillekin kun antas vähän hiomakonetta ja maalaisi, niin ois hyvä lisä hiekkakasaan.
Tuolla metsikössä nuot tuntus muutenki hyvin viihtyvän. Ja isojen kivien päällä.