Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma ku Timballa, lahjoja jo kämppä täys, ostin nyt kuitenkin pari pientä lahjaa, saavat riittää. Toys'r'us on aika kauppa
www.toysrus.fi
Meillä poika saa faijalta tasan yhden lahjan. Työajalla, työpaikan materiaaleista rakkaudella nyrhityt palikat. Jotain hyötyä sentään duunistakin. Palikalta palikoita...
;)
Mistä tulikin mieleen: Sattuisiko joku tietämään, mistä saisi "lapsiystävällisiä" pintakäsittelyaineita puuleluille, siis maaleja ja lakkoja? Pitääkö suoria Starkkia pidemmälle kalaan? Meillä kun leluissa on tällä hetkellä tärkeintä tuo maku.. ;)
Lahjoja ei ole tullut vielä ostettua, mutta itse sain elämäni parhaan lahjan toissapäivänä. Piskuinen poikavauva astui elämäämme la klo 11.33.
Onneksi olkoon..:thumbs:
Ehkä hienoin asia, minkä mies voi tuntea elämässään.
Olitko synnytyksessä mukana?
Mä olin mukana ja täytyy sanoa, et kyll sillä hetkellä kun eka rääkäsy tulee, sitä herkistyy:itku:
Olitko synnytyksessä mukana?
Mä olin mukana ja täytyy sanoa, et kyll sillä hetkellä kun eka rääkäsy tulee, sitä herkistyy:itku:
Mukava lueskella tätä ketjua. Vielä olis reilu 2kk laskettuun aikaan.
Mielenkiintoista lukemista tässä viestiketjussa,ainakin näin 2 viikkoa vanhan tyttövauvan isän näkökulmasta...Hieman silmät ristissä lueskelen,viime yöt ovat menneet hieman vaihtelevalla menestyksellä...onnex isyylomaa vielä viikko jäljellä:D
-Milloin nuo unirytmit muuttuu ns.normaaleiksi????täytynee yrittää pitää pikkuneitiä valveilla päivällä...
Ps.Synnytyksessä mukana tottakai,erittäin hieno ja unohtumaton kokemus.
Onnittelut Mortalille!