Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tässähän iskee vauvakuume... :eek:

Jos itse joskus saan naperoita, niin tavoitteena on olla maailman paras isä. Hienoa, että täältä näyttää löytyvän varteenotettavia kilpailijoita. ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meillä poika saa faijalta tasan yhden lahjan. Työajalla, työpaikan materiaaleista rakkaudella nyrhityt palikat. Jotain hyötyä sentään duunistakin. Palikalta palikoita...
;)
Mistä tulikin mieleen: Sattuisiko joku tietämään, mistä saisi "lapsiystävällisiä" pintakäsittelyaineita puuleluille, siis maaleja ja lakkoja? Pitääkö suoria Starkkia pidemmälle kalaan? Meillä kun leluissa on tällä hetkellä tärkeintä tuo maku.. ;)

...uula-tuotteet ovat lapsen suuhun sopivia:D ...

juu,juu, häippäsen asiattomana

Lahjoja ei ole tullut vielä ostettua, mutta itse sain elämäni parhaan lahjan toissapäivänä. Piskuinen poikavauva astui elämäämme la klo 11.33.

Mortalilla varmaan ikimuistoinen joulu tulossa. Paljon onnea!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos kaikille.
On tää ihan uskomaton fiilis. Tänään kävin salilla, mutta treenaamisesta ei tullu yhtikäs mitään. Meni ihan painojen silittelyks ja nopeesti sairaalaan takas ihmettelemään pikkuista, rakasta vaimoa unohtamatta.

Onnittelut Mortalille täältäkin!

Treenitkin vielä kulki jotenkuten, mutta unta ei meinannut muutaman ekana yönä saada mitenkään, kävi jotenkin niin kierroksilla.

Meillä on nyt sitten sairastettu eka mahatauti. Pikkumies laattasi oikein paineella la-su välisenä yönä 02.00, siitä sitten vielä neljä kertaa tuon jälkeen laattaili kunnes 05.00 aikoihin rauhoittui nukkumaan. Sunnuntaina iltana laattasi vielä kertaalleen, käytiin silloin lääkärissäkin, mutta eipä siel mitään voitu tehä kun yleisvointi oli hyvä. Eli nestette ja lepoa vain ja kotiin. Kohtuu hyvin tänään jo ruokakin maistunut ja virtaa tuntuu riittävän. Ihmetyttään vain kun poika vatsalla ollessaan ja itseään ylös kurottaessan heiluttelee välillä päätään puolelta toiselle. Tuo on jotenkin vähän häiritsevän oloista, mutta mahtaakohan sillä vaan vähän vipata päässä? Ei se olo tässä kaksinen ole itelläkään kun eilisen illan laattasin menemään.

Lahjoja ei ole tullut vielä ostettua, mutta itse sain elämäni parhaan lahjan toissapäivänä. Piskuinen poikavauva astui elämäämme la klo 11.33.

Onneksi olkoon..:thumbs:
Ehkä hienoin asia, minkä mies voi tuntea elämässään.
Olitko synnytyksessä mukana?
Mä olin mukana ja täytyy sanoa, et kyll sillä hetkellä kun eka rääkäsy tulee, sitä herkistyy:itku:

Onneksi olkoon..:thumbs:
Ehkä hienoin asia, minkä mies voi tuntea elämässään.
Mä olin mukana ja täytyy sanoa, et kyll sillä hetkellä kun eka rääkäsy tulee, sitä herkistyy:itku:

Pitää paikkansa. Jari Tervo kiteytti tunteen (ainakin omalla kohdallani) melko hyvin: Halusin sinut, mutta en näin paljon menetettävää (tai jotain tähän suuntaan).

... ja onnittelut mortalille

Vaikka kyssäri ei mulle ollukkaan, niin olin mukana, en tosin synnytyksessä vaan sektiossa. Ja pikkusen sitä herkistyi tosiaan ja samalla helpottui kun kuitenkin oli omat jännityksensä tossa koko hommassa. Emännällä kun oli istukassa toimintahäiriöitä ja sen käynnistelyn kokeilun yhteydessä pojan sykkeet lähti heittään aika villisti. Ei siinä mitään hengenhätää missään vaiheessa ollut, mutta oli se silti aika törkeen kova helpotus kuulla se rääkäsy ja kuulla että poika on terve!

Mielenkiintoista lukemista tässä viestiketjussa,ainakin näin 2 viikkoa vanhan tyttövauvan isän näkökulmasta...Hieman silmät ristissä lueskelen,viime yöt ovat menneet hieman vaihtelevalla menestyksellä...onnex isyylomaa vielä viikko jäljellä:D

-Milloin nuo unirytmit muuttuu ns.normaaleiksi????täytynee yrittää pitää pikkuneitiä valveilla päivällä...

Ps.Synnytyksessä mukana tottakai,erittäin hieno ja unohtumaton kokemus.

Onnittelut Mortalille!

Mukava lueskella tätä ketjua. Vielä olis reilu 2kk laskettuun aikaan. :)

Sama. Maaliskuun alussa maailmaan pötkähtää pikku-Shagrath. Säälittää vaan vaimo jos poju tulee isäänsä (syntymämitat 56 cm ja 5000g). Ensisynnyttäjälle varmaan aikamoinen ponnistus :D

Edit: Ihmettelijöille, niin kyllä, olin 2 viikkoa yliaikaa mahassa bulkkaamassa. Synnytys piti käynnistää väkisin kun en olisi muuten tahtonut ulos tulla =)

Zone-sarja -42%
Mielenkiintoista lukemista tässä viestiketjussa,ainakin näin 2 viikkoa vanhan tyttövauvan isän näkökulmasta...Hieman silmät ristissä lueskelen,viime yöt ovat menneet hieman vaihtelevalla menestyksellä...onnex isyylomaa vielä viikko jäljellä:D

-Milloin nuo unirytmit muuttuu ns.normaaleiksi????täytynee yrittää pitää pikkuneitiä valveilla päivällä...

Ps.Synnytyksessä mukana tottakai,erittäin hieno ja unohtumaton kokemus.

Onnittelut Mortalille!

Vastasyntyneen pitää saada nukkua niinpaljon kuin sitä nukuttaa! Mutta kannattaa pyrkiä toimimaan yöllä niin, että pistää lapsen esim. 20-21 nukkumaan hämärään rauhalliseen huoneeseen syönnin jälkeen. Sitten kun vauva herää syömään, niin antaa ruuan ja pistää ilman lätinöitä ja lötinöitä takasin nukkumaan. Päivällä nukuttaa sitte niin että on valot päällä ja vähän taustahälyäkin menossa.

En tiedä oliko meidän pikkumies jotenkin tavanomaista helpompi rytmittelijä, mutta tuolleen me saatiin hyvät yörytmit jotka on pysyneet koko ajan!

Minä luulen että meikäläisen unirytmi tulee muuttumaan entiselleen vasta kun lapset muuttaa kotoa. Sitten tietysti käy niin että unta tarvii enää joku 4 tuntia yössä ja aamulla on hereillä johonkin 4 aikaan odottamassa että millonkahan ne vitun oravat tulee pähkinöitä hakeen, sitten myöhemmin tulinen puhelinsoitto postiin että mikä vittu siinä on kun kello on jo 5.30 eikä päiväpostia vieläkään kuulu.

Meillä alkaa olla nimittäin yöllä parisängyssä kohtalaisen ahdasta. Lapset on nyt 2v 4kk iässä keksineet että omasta sängystä voi yöllä vaihtaa meidän viereen. Ei siinä mitään mutta kun meitä on 5 henkeä niin kohtalaisen limittäin saa olla. No onneks kaikki ei sentään yleensä ole kerralla. Pitäs yöllä viedä ne takas omaan sänkyyn mutta kun ei vaan jaksa nousta.

Onko kaikki muuten ollu synnytyksessä mukana?

Meikäläisellä on aina ollu se ajatus että mukaan en mene. Syynä lähinnä oma arkuus. Hirveen väännön jälkeen lupasin kuitenkin olla mukana vaimon sektiossa tai mikä se nyt onkaan. Onneks kävi niin että lapsivedet tuli yöllä ja missasin leikkauksen kymmenellä minuutilla. Mutta olihan se tapaus kun eka kertaa näki lapset. "Nää on nyt sun, toi, toi, ja toi pieni tuolla". Siinä vaiheessa iski paniikki että ei helevata, nyt mulla on kolme ihmista jotka on aikuisuuteen asti mun vastuulla.

Latest posts

Back
Ylös Bottom