Pientä neuvontaa olisi tarpeen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ojenata : YLHÄÄLTÄ ALAS = http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/CBPushdown.html

jalat alhaalta ylös eli extension. Sit toi ylhäältä alas.. Eli samantyyppisessä koneessa, mutta jaloilla painetaan sitä systeemiä alas. yrittäkää ymmärtää!

Tota hartioita, eli siis samaa vehjettä ku push downissa mutta nostaa alhaalta ylös päin!

Ja tossa rinnassa : Käsipainoilla vinopenkissä, ei pitäisi olla vaikea ymmärtää O_o

Hauiksessa : käsipainoilla normaalia hauis kääntöä ( mikskä lienee kutsutaan?!) ja nämä minun vedot. öö eli siis vedetään kädet edestä taakse päin semmosessa penkissä.. en löytänyt sitä tuolta sivuilta.. Tai sitten voi sen tehdä ihan alataljalla..

Mutta on se jumalauta kumma ku avuton paskiainen ei tiedä liikkeiden nimiä ni ihmiset käyttävät sitä hyväkseen ja treenaavat vatsalihaksia perkele!

Niin ja toi aamulenkki. Herään normaalisti seitsemältä arkisin. Kahdeksalta lähden kouluun. Eli tunti aikaan. Tunnissa kerkeen syödä, käydä suihkussa, pukea ja olla koneellakin vähän aikaa. (kuten juuri nyt). Eli en oikein kerkeä juoksemaan.

Tosin, jos tommosen pienen lenkin juoksen, niin kello on 20 yli seiska ku olen kotona. Ja ei sitä voi syödä edes samantien :/

Toba sanoi:
Tota hartioita, eli siis samaa vehjettä ku push downissa mutta nostaa alhaalta ylös päin!

Ja tossa rinnassa : Käsipainoilla vinopenkissä, ei pitäisi olla vaikea ymmärtää O_o

Hauiksessa : käsipainoilla normaalia hauis kääntöä ( mikskä lienee kutsutaan?!) ja nämä minun vedot. öö eli siis vedetään kädet edestä taakse päin semmosessa penkissä.. en löytänyt sitä tuolta sivuilta.. Tai sitten voi sen tehdä ihan alataljalla..

Mutta on se jumalauta kumma ku avuton paskiainen ei tiedä liikkeiden nimiä ni ihmiset käyttävät sitä hyväkseen ja treenaavat vatsalihaksia perkele!

;) Hups, ei herneitä !
Koitapa kattella täältä klikkaillen noita liikkeitä...

Olisko hauikset alataljalla ja tuo veto tämäntapainen ?

Jalat ylhäältä alas ja alhaalta ylös . Noi oli ainakin mun mielestä ihan selvät ?!

Mitä toi lause ny tarkoittaa?:D :piis:

Hyviä vinkkejä oot saanut, Toba, jo roppakaupalla, mutta tulipa mieleen tota sun ikää katsottuani, että ei sun missään nimessä pidä ruveta millekkään laihdutuskuurille, kun oot noin nuori! Todennäköisesti kasvat vielä ja siinä samalla ylimääräiset kyllä sulaa, kun urheilet järkevästi (punttia, niitä jalkojakin! ja sopivasti aerobista)ja syöt terveellisesti ja riittävästi! Kalorien laskut voit minun mielestäni jättää (korkeintaan proteiinin määrän voit laskea, että tulee se 2g/kg) ja karsia ruokavaliosta kaiken "roskan" eli sokerin ja huonot rasvat = herkut ja pidät vaikka karkkipäivän kerran viikkoon. Paljon vihanneksia yms. Tuo mainitsemasi lautasmalli koulussa kuulostaa hyvältä, juuri noin, eikä maitoa missään nimessä pois! Saahan sitä rasvattomana, hyvä proteiinin lähde sekin! Äläkä tee kerralla mitään radikaaleja muutoksia, pikku hiljaa hyvää tulee. Eli pistä leivälle vaan margariinia, kunhan siinä on "hyviä rasvoja", millekään rypsärilinjalle ei kannata heti lähteä, ettei ole heti liian hard corea ;) Tsemppiä projektiin!

EDIT: Piti vielä sanomani, että keskity nyt täysillä puntin vääntöön, kun tuossa sinun iässäsi teillä miehillä lihakset kasvavat kohisten?! Siksi pitää syödä myös riittävästi RAVITSEVAA ruokaa :)

Tikari, kaikki oikein! paitsi toi veto. Joku ymmärtää minua \o/ :)

Juu olen neuvoja saanut. Ensiviikolla alkaa ohjelman toteutus. Tosin treenipäivinä toimii maanantai ja tiistai.

Mjooh, olen ylipainoinen ikäisekseni, "kaljamaha" löytyy.

Ennen salia, juon aina tommosen juoman missä on heraproteiinia suht paljon. Olen tota syömistä vähentänyt, söin hirveästi ennen. Ja yritän tehdä lenkkejä, joko pidempiä hitaampaan tahtiin tai lyhyempiä nopeammin. Tässä nyt olisi tarkoitus kesällä kehdata rannalle mennä ;D

En jaksanu tän takia tehä uutta aihetta niin kysyn täällä.

haluuko joku selittää tyhmälle mitä tarkottaa selkätreenissä takaolkapäät maaten? mielellään kuvan/giffin kera et menee jakeluun

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toba sanoi:
Aamulenkin voi kyllä unohtaa samantien. En yksinkertaisesti pääse ylös sängystä ennen seitsemää.

Kyllä sieltä muuten pääsee. Aikaisin nukkumaan ja kello vaan herättämään, niin kyllä sen pitäisi onnistua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom