Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täppätarroja! Toi oli ihan sairaan hyvä!! KIITOS!Tai sit voi liimata sen naisen auton kaikki lasit sellaisilla ampumaradoilla käytettävillä valkoisilla paikkatarroilla täyteen. Joku 500 pilkkua on ihan jees.. Tehty on!
Laitas mulle tulemaan sen eukon rekisterit sun muut tiedot. Soitan sille huomenna/maanantaina "lähetteen" sinne korjaamoon. Tulee tässä melkein myötätuntovitutusta kun akat alkaa jäynillään hyppimään silmille :D
Mä privaan sulle maanantaina nimen ja rekkarin sun muut. Pitää varmaan kysellä jostain rekisterin perusteella vielä lisätietoja. Eikös noita auron perustietoja, omistajatietoja yms. jostakin "numerotiedustelusta" saa? Ei mulla nyt tietenkään tiedossa sitä rekkaria ole.
Laitat viestin AF rekisterinumero, numeroon 16400. Tulee tarvittavat tiedot
Toivottavasti eukolla on sitten vähän uudempi automalli kuin joku -91 lada. Ei välttämättä mene kiireellistä korjausta vaativa valmistusvirhe (edes naiselle) läpiMä privaan sulle maanantaina nimen ja rekkarin sun muut. Pitää varmaan kysellä jostain rekisterin perusteella vielä lisätietoja.
Toivottavasti eukolla on sitten vähän uudempi automalli kuin joku -91 lada. Ei välttämättä mene kiireellistä korjausta vaativa valmistusvirhe (edes naiselle) läpi
Tää voi olla jo vähä vanha juttu... Mutta monilla työpaikoillahan on yhteiset kahvihetket ja jokainen tuo aina vuorollaan kahvipaketin. Vieppä sitten omalla vuorollasi kofeiinitonta kahvia ja tietysti niin, että muut eivät sitä huomaa. Saattaa olla pahimmilla addikteilla naama väärinpäin iltapäivästä. Eikä kukaan osaa epäillä sinua. Toivottavasti.
"Nythän on niin, että sinä AJ ja sinä Jarmo, olette täysiä mulkkuja
molemmat. Ja sinä Heidi. Huonompaa suihinottajaa mä en tiedä. Siskosi
Hannele ja se sun kaverisi Mervikin on paljon parempia sängyssä. Mun
puolestani voit painua saman tien kämpille keräämään tavarasi. Mä haluan,
että sä olet häipynyt siihen mennessä, kun mä tulen töistä. Siihen ei
sitten mene kauan, sillä ajattelin ottaa loparit tänään, mutta ensin käyn
vähän pomon pöydällä hyppimässä."QUOTE]
Totta tai ei, loistava tarina silti Jo pelkastaan tuon kaltaista skenaariota pohtiessaan alkaa repeilemaan... :lol2: