Pientä helppiä???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Hello!

Tuossa tuon Manalan kanssa käydään punttia ottamassa ja huomattiin täältä "pakkiselta" yksi ohjelma jota olemme tehneet muutaman viikon ja nyt ku nrekisteröin itseni tänne niin on pakko kysyä... Mitä on/tehdään Kylkirutistus Shmitissä??? :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lasket smithissä sen tangon suunnilleen polven korkeudelle ja sit käännyt kylki tankoa vasten ja alat taivuttamaan kehoasi vastakkaiselle puolelle.

Edit: Otat tietenkin tangosta kiinni toisella kädelläsi :D
Edit2: Voithan tietenkin pyytää jotakin kokeneempaa näyttämään miten liike suoritetaan jos et ymmärtänyt. Paremmin sen silleen oppii.

Jossain ryssävatsalihasohjelmissa olen nähnyt tuota tehtävän myös vapaalla levytangolla + painoilla - vaatii jo aikamoista stabilisointia. Mielestäni Pahan Karman versio käsipainolla on hallituin tehdä.

Loistoliike ainakin käsipainoilla tehdessä.
Ottaa mukavasti kylkiin ja kehittää kehon hallintaaki. :thumbs:

Mielestäni täysin turha liike, jos bodauksesta puhutaan. Itse yritän välttää kaikkia vähänkään keskivartaloa leventäviä liikkeitä.

yhenkäenmaastaveto on kans aika bueno liike kyljille.
tosin tässä sama homma kuin sivutaivutuksessa: bodareille aika huono liike joka leventää keskivartaloa kuten Zilla sanoi

Vyötärön kapeutta ajatellen varmaankin huono liike, voimaa hakeville mielestäni taas ehdoton. En tiedä parempaa kylkiliikettä.

Itselleni erittäin hyvä liike koska tarvitsen voimaa keskivartaloon jotta kyykyn saisi nousemaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
spinfarmrecords sanoi:
Hello!

Tuossa tuon Manalan kanssa käydään punttia ottamassa ja huomattiin täältä "pakkiselta" yksi ohjelma jota olemme tehneet muutaman viikon ja nyt ku nrekisteröin itseni tänne niin on pakko kysyä... Mitä on/tehdään Kylkirutistus Shmitissä??? :(

Löydettiin Manalan kanssa? Tuo kuullostaa jo siltä kun oisin joku n0b0? :david:
Kuule minä oon jo sellanen Pakkiksen uubeir H4x0r l337 jäsen joten tuo tuollainen on aika :anssi:

sain sutkin piru mukaan tänne uubereiden "potarien" sivulle! nyt sit revit sen 10€ ja pistät menemään ylläpidolle ni Mikekin kusee hunajaa ja taputtaa selkään :evil:

ps: Niin ei mulla mitään asiaa ollu, kuhan ajattelin kommentoida ku pojka on alkanu oikeille jäljille päästä :love:

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: Ja sit vaan kuten EppuNormaalikin lauloi "siis kyykkäämään, kyykkäämään joka aamu sännätään. Ja kun päivä on ohi niin lisää kyykätään."

Manala sanoi:
Löydettiin Manalan kanssa? Tuo kuullostaa jo siltä kun oisin joku n0b0? :david:
Kuule minä oon jo sellanen Pakkiksen uubeir H4x0r l337 jäsen joten tuo tuollainen on aika :anssi:

sain sutkin piru mukaan tänne uubereiden "potarien" sivulle! nyt sit revit sen 10€ ja pistät menemään ylläpidolle ni Mikekin kusee hunajaa ja taputtaa selkään :evil:

ps: Niin ei mulla mitään asiaa ollu, kuhan ajattelin kommentoida ku pojka on alkanu oikeille jäljille päästä :love:

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: Ja sit vaan kuten EppuNormaalikin lauloi "siis kyykkäämään, kyykkäämään joka aamu sännätään. Ja kun päivä on ohi niin lisää kyykätään."

TAVALLAAN! :david:

Bad Karma sanoi:
Onnistuu myös käsipainolla aika hyvin kyseinen liike.

Ja ristikkäistaljasta, sieltä alhaalta...

Quadzilla sanoi:
Mielestäni täysin turha liike, jos bodauksesta puhutaan. Itse yritän välttää kaikkia vähänkään keskivartaloa leventäviä liikkeitä.

Samaa mieltä, ennen tuli tehtyä, mutta en tee enää. Voihan sitäkin joskus vaihteluna kokeilla, mutta tuskin enää säännölliseen ohjelmaan otan.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom