phuket vs pattaya

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja valio
  • Aloitettu Aloitettu
Joka tapauksessa jos pitää valita mikä tahansa muu maa vaikka Euroopassa tai sitten tämä "Thaimaan kanariansaaret, Pattaya", valitsen ehdottomasti Pattayan,

Mä taas valitsisin barcelonan 6-0. :)

Makuasioista ei voi kiistellä. Pattaya ei ollut mun makuun. Tosin en ollut siellä vain ryyppäämässä. Jos vain ryyppäämään menisin niin todennäköisesti pysyisin hesassa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ikävää paikassa on se että bileet tuppaavat tosiaan loppumaan ennenkuin Samuilla alkavat. Bileet loppuvat siihen että nainen kainalossa lähdetään hotellille "boom boom".

Joo, tuo kuulostaa aika ikävältä, että pileet aina keskeytyy kun pitää lähteä hotellille painamaan thaikkuleidiä :jahas:

Pattaya oli ihan hauska kokemus tälleen viimeistä päivää elävälle. Ja tosiaan varoitteluista huolimatta näitten naisten huutelut jaksoivat ihmetyttää/ihastuttaa/vihastuttaa.

Tommosella 4 hengen miesporukalla Pattaya oli ihan hauska kokemus. Oltiin vielä vesifestarin aikaan siellä. Kyllähän jokainen tajuaa, että museoita, korkeakulttuuria jne. sinne ei mennä katsomaan. Hauskanpitoa jne. Mentiin biitsillekin, niin miljoona kaupustelijaa tyrkyttämässä jos mitäkin. Juotiin vaan kaljaa ja naureskeltiin. Mikäs siinä aurinkolaseja, kelloja ja silkkejä katsellessa. :) Ostettiinkin joltain koko sen varasto ja sanottiin, että menehän nyt jo kottiis....

Mitä nyt näihin "horoihin" tulee, niin ovathan he ihan oikeita ihmisiä ja odottavat länskärimiehen pelastusta. Vedin huumorilla yhdelle mukavalle neitoselle, että vien sen Suomeen. Reaktio oli uskomaton. Huumorilla pääsee pitkälle. Hieno kokemus ja saa jäädä (ehkä) yhteen kertaan. Ja muistakaa sitten käyttää niitä kestäviä kumeja. Ei oo kivaa kuumotella 3kk ja mennä testeihin. :whip: Niin ja olihan se hauska vuokrata iso vene ja pari koppaa kaljaa. Vene täynnä naisia, jotka laittaa aurinkorasvat, tuo oluet/ruoat jne. Ei ainoa nautinto naisesta näköjään olekkaan pelkkä yhdyntä... hahahahha!

Mutta 2 viikon päästä kuukaudeks yksin hengailemaan Bangkokiin ja Phuketin alueelle. Onneks on kiva matkaopas tiedossa, joka laittaa vodkat joka ilta fat farangilleen. Eikä oo muuten edes mikään maksullinen/täysin köyhäkään. Voi tätä Thaimaan ihmeellisyyttä. :D

Huonolla englannilla pärjää paremmin kuin hyvällä. Jos äännät englannin sanat oikein, saat yleinsä toistaa useamman kerran. Sitten kun sanot saman asian "Tommi Mäkinen" englannilla menee asia usein kerralla perille :)

Toi on muuten niin totta, muuallakin Thaimaassa! Pelottaa tässä itsekin vähän, että mitä tuolle ei-niin-kauhean-kehuttavalle englannin kielitaidolle käy, kun täällä vuoden kuppaa.. Vielä nyt tulee sentään ensin sanottua jokin 'oikein', ja sitten perään yksinkertaistettua se kahden-kolmen sanan kömpelöksi versioksi jotta viesti menisi perille.
Tosin välillä tulee yllätyksiä ja sitten on vähän :nolo: kun keskustelukumppani vääntääkin varsin mallikasta engelskaa kun on itse ensin koittanut luolamiesenglannilla kommunikoida.

Toi on muuten niin totta, muuallakin Thaimaassa! Pelottaa tässä itsekin vähän, että mitä tuolle ei-niin-kauhean-kehuttavalle englannin kielitaidolle käy, kun täällä vuoden kuppaa.. Vielä nyt tulee sentään ensin sanottua jokin 'oikein', ja sitten perään yksinkertaistettua se kahden-kolmen sanan kömpelöksi versioksi jotta viesti menisi perille.
Tosin välillä tulee yllätyksiä ja sitten on vähän :nolo: kun keskustelukumppani vääntääkin varsin mallikasta engelskaa kun on itse ensin koittanut luolamiesenglannilla kommunikoida.

Haha komppaan taysin tata. Asusteletko Setae Bangkokissa vai missa pain? Ite asun Petchburi Roadilla Bankkarissa eli suht "ytimessa". Kirjoittelen nyt jostakin nettipaikasta tata viestia. Soi joku yberpaska thaikkupoppikappale nonstoppina taalla. Itseasiassa soi eilenkin, voi vittu menee hermot. Meinaan vaan, etta jos asut taalla pain niin lahetaan joku viikonloppu baanalle tai muutamalle :kippis1: Ei mulla ainakaan liikaa kavereita taalla ole :(

Haha komppaan taysin tata. Asusteletko Setae Bangkokissa vai missa pain? Ite asun Petchburi Roadilla Bankkarissa eli suht "ytimessa". Kirjoittelen nyt jostakin nettipaikasta tata viestia. Soi joku yberpaska thaikkupoppikappale nonstoppina taalla. Itseasiassa soi eilenkin, voi vittu menee hermot. Meinaan vaan, etta jos asut taalla pain niin lahetaan joku viikonloppu baanalle tai muutamalle :kippis1: Ei mulla ainakaan liikaa kavereita taalla ole :(

Hyvä silti aina välillä nähdä ja lukea että kuningas Anonymous on kunnossa :thumbs:

Mites muuten jos haluais käydä kuldyyrimatkalla Thaikuissa, onhan siellä varmaan kaikenlaista vanhaa buddhalaistemppeliä ja muuta kateltavaa, minne päin pitäisi silloin mennä?

Mites muuten jos haluais käydä kuldyyrimatkalla Thaikuissa, onhan siellä varmaan kaikenlaista vanhaa buddhalaistemppeliä ja muuta kateltavaa, minne päin pitäisi silloin mennä?

Heh ei mene SL lapi toi. Pillun perassa olisit tanne tulossa. Kylla ma sut tunnen...

Anonymous:

Osaisitko suositella suhteellisen hyvää hotellia Khao San Roadin alueelta?

Ja entä Phuketista ja Krabilta?

Ollaan tulossa syyskuun 16. sinne päin ja kiertää nämä kolme paikkaa.

Anonymous:

Sorppa, enpa osaa neuvoa. Olen vasta toukokuusta lahtien asunut taalla, joten mikaan thaikku-guru en todellakaan ole. Toki voin kysella joiltakin vinkkeja ja laittaa vaikka privalla sitten sulle tietoa.

Anonymous: Se ois kyllä kiva. Meidän kyllä pitää alkaa mahdollisimman nopeasti varmaan jo varailemaan noita hotelleja ja lentomatkoja. Ja jos haluat muutenkin laittaa jotain "vinkkiä" esim. Bangkokin mielenkiintoisista paikoista, niin otan infoa ilomielin vastaan. Jotkut paikat ovat jo tuttuja viime kerrasta.

Anonymous: Se ois kyllä kiva. Meidän kyllä pitää alkaa mahdollisimman nopeasti varmaan jo varailemaan noita hotelleja ja lentomatkoja. Ja jos haluat muutenkin laittaa jotain "vinkkiä" esim. Bangkokin mielenkiintoisista paikoista, niin otan infoa ilomielin vastaan. Jotkut paikat ovat jo tuttuja viime kerrasta.

Ei mitään etukäteen tartte varailla.
Voiko mainostaa liikaa? http://www.thaiklupi.fi
Sinne rekisteröityminen ja tunnistautuminen (OHJEET -osiossa ohjeet ;))

Lennoista alennusta, hotelleista tietoa yms yms yms.

Kulttuuria löytyy ehkä eniten helpoimmalla Bangkokin ympäristöstä, turistikartta käteen ja veneellä tai taksilla tai junalla tai metrolla kiertelemään. Itse lähtisin kiertelmään veneellä temppeleitä.

Anonymous:

Suhteellisen hyvä, mitä ikinä se sitten kullekin meinaa, mutta voisin itse suositella k.c guesthouse nimistä paikkaa. Ei kylläkään hotelli ja Khao sanilta sinne ehkä semmonen kilometrin matka, mutta huomattavasti mukavampaa seutua noin muuten, kannattaa käydä tsekkaamassa vaikka yöpyisikin Khao sanilla. Alue sijaitsee siis sen jokilaivan laiturin lähellä ja siinä on tunnelmallinen puisto ja jonkin sortin linnake (fort).

Huppe: Mä laitoin samat kyselyt ja hiukan enemmänkin ( ;) ) Thaikupin sivuille tällä samalla nimimerkillä... Kukaan ei kyllä vielä ole vastannut. Rekisteröidyn sinne jo viime vuonna ennen ekaa reissua. Noi Thaiklupin sivut ovat ihan hyvä, mutta siellä on niin paljon asiaa joka paikassa, että siinä kestää ikuisuus tutustua kaikkiin kirjoituksiin. Vai onko sulla jotain vinkkejä parhaimmista ketjuista?

kohtis: Mulle "suhteellisen" hyvä tarkoittaa ilmastointia, suihkua, minibaaria (=jääkaappia), rantaa (ei tietenkään Bangkokissa) ja palveluita lähellä, uima-allasta, puhtautta, aamiaista jne. Eli ehkä sellainen kolmen tähden hotelli vois olla jees (suomalaisen mittapuun mukaan).

Jos vain pari kolme päivää viettää bangkokissa niin suosittelisin sukhumvitilta majestic suitesia. Hinta-laatu kohdallaan, mutta kannattaa varata etukäteen. Tuppaa olemaan täyttä..
Soi 4 perukoilta löytyy sit nanatai mansion josta kuulemma saa kuukaudeksi huoneen 6000 batiin. Ilmainen tuk tukki kulettaa tuolta kadun alkuun Plazalle johon voikin sitten jumahtaa tai jatkaa matkaa ympäri bangkokkia tutkimaan niitä nähtävyyksiä.
Clubeista hyvä meininki löytyy rca:lta. Hienot Clubit kuten bed super club eivät jotenkin sytyttäneet. Vähän liian hienostunut ilmapiiri mulle...
Paikallisten hollywood discossa mulle taidettiin laittaa tyrmäystippoja mukiin tai sitten muuten vaan sammuin kadulle, joten kannattaa olla varovainen noitten suhteen...

Punttiantti: Onko tuo Sukhumvit kaukana Khao San Roadista?

Kertokaahan vielä mitä aluetta (kaupunginosa) Khao San Road on? Ja mitä alueita siinä on lähellä? Käyn meinaan katsomassa noita hotellivaihtoehtoja netistä ja oon ihan pihalla siitä, mikä on missäkin.

Khao San oli muistaakseni Banglamphoo tjsp..

Khao San on reppumatkaajien mekka, eli kaikki rastapäiset halvalla matkaajat ovat siellä, Thaimaa on kaukana siitä, kuitenkin ei ole nähnyt Thaimaata jos ei ole nähnyt Khao Sania, kerran kun sen käy katsomassa niin tahtoo äkkiä pois. Siellä on väliä, saako jostain nuudelikeiton vaikkapa 5 batia halvemmalla kuin viereisestä kuppilasta, säästö se on pienikin säästö, "hotellit" alkaen 3e/yö.

Paska mesta, koko Bangkokin paskin, veikkaan. Kannattaa kiertää kaukaa, keskellä ei mitään, hankala päästä millään sinne, vesiteitse ehkä nopeiten ruuhka-aikaan.

Anonymity: Eipä nuo KhaoSanin punkat täytä noita vaatimuksiasi, aivan karmeita rotankoloja suurin osa. Eli Thaiklupilaiset harvemmin ovat noissa, Pallontallaajien foorumilla voikin olla kokemuksia? Majestic muuten ok mutta ei uima-allasta. Nanatai Mansion aivan liian kaukana Sukhumvitista (BTS:stä) vaikka tuktuk meneekin ilmaiseksi. Itse menisin ehkä Asia Hoteliin, pari metriä BTS-pysäkiltä. Uima-allas yms.

http://www.asiahotel.co.th/bangkok.htm

Oisko vajaa 30 egee yö. Kannattaa zoomailla netistä tarjouksia.

Sukhumvit on sitten bangkokin ehkä "pääkatu", menee kaupungin halki, varmasti 20-30km matkan, eli on ja ei ole lähellä kaikenlaista ;)

Soi - eli poikkikatu - kertoo sitten enemmän sijainnista, esim. Huorakeskittymä on Nana Plaza, Soi4.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom