Photoshoppaa mun kuva!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt olis todellinen tarve saada yhtä kuvaa hiukan modattua, mutta noi muokkaustaidot ei anna periksi tehdä mitään. Jos täältä löytyisi joku innokas modaamaman tuon, aikaa menee enhkä osaavalta 20sekuntia tähän:

uploadfromtaptalk1318822289857.jpg

Idea olisi, että tuo kuva olisi muuten mustavalkoinen, mutta Thurman jäisi keltaiseksi. Ja kuvan saisi skaalata mahd. suureen kokoon, sillä se menee julisteprinttiin sit. Anyone? Tarjoon miutaman oluen, jos joskus päädytään samaan mestaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis toi kuvahan on aivan järkyttävän pieniresoluutioinen? Minkäs kokosta julistetta siitä pitäis tulla? Vai onko sulla kuvaa isompana (alkuperäistä?)?

E: Nopea suhasu, mutta en mää tuosta parempaakaan oikein saa :/

E2: Tosiaan jos on isompaa kuvaa, niin olis kyllä helkutin hyvä homma! Mutta mun pitää nyt ainakin lähteä kouluun, että jos sillä kuvalla on kiire, niin joku muu varmaan kerkeää sörkkäämään auttavan kätösensä väliin :D

Juu ei kannata. Onko juliste A3 vai peräti isompi?

A3 150ppi (puolet hyvästä printistä) on jo 2480x1754 pikseliä. Tuokin on vähän. Mielellään A3 juliste olisi reippaasti yli 200ppi, esim. 300 olisi 4961x3508.

Juu ei kannata. Onko juliste A3 vai peräti isompi?

A3 150dpi (puolet hyvästä printistä) on jo 2480x1754 pikseliä

Oisko tuo ollut joku 91cmx60cm tjsp. Paljonkohan tohon kokoon tarvis reson, että kuva on oikeesti hhvä?

Mun ehdotus olisi etsiä käsiin blu-ray:nä leffa, ja siitä screencappia. Siitä kuvasta voisi jo sitten Photarilla suurentaa kuvaa.

Googlella löytyi isompikin alkuperäinen. Suurensin niin paljon kuin ilkesin. Turha on tuosta Umaa yrittää tunnistaa...

Edit: tästä linkistä iso versio

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom