Phillip Jack "CM PUNK" Brooks

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikka itsekkin olen naljaillut Punkille niin pitää nostaa hattua kaverille tuosta panostuksesta vaikkei välttämättä tuon ikäisenä ole se kaikkein kehittyvin tai lahjakkain sekä areena on väärä depyytille. Nimi tuo PPV ostoja ja se ratkaisee kaiken UFC:ssä joten annetaan kaverille mahdollisuus ja toivotaan että selviää häkistä ulos hengissä.

Juu pakko kunnioittaa tuota, että vaikka rahaa on ja sen puolesta elämässä varmasti kaikki hyvin, niin mies uskaltaa tavoitella unelmiaan ja on munaa laittaa itsensä yhteen kovimmista paikoista mihin urheilun saralla pystyy laittamaan. Pikkuisen kuitenkin huolestuttaa miehen terveyden puolesta.

Minusta friikkimatsit ja kaikki vastaavat tempaukset tuovat hyvää vastapainoa totiseen puurtamiseen.

UFC ölympialaisii 2020??

Friikkimatseja ollut ufc:ssä pitkään, kun ei perustu urheiluun vaan suunsoittoon kuten wwe:ssä. Oikeesti parhaat ei ottele vaan tehdään näitä tyyliin conor vs diaz matseja ja tylsät ottelijat saa kenkää.

Itse matsiin ni veikkaan cm punk yrittää vaan mattoon ja saattaa jopa onnistua. Ihan mielenkiintoista.

Itse matsiin ni veikkaan cm punk yrittää vaan mattoon ja saattaa jopa onnistua. Ihan mielenkiintoista.
Oletko katsonut yhtään noita Evolution pätkiä? Niiden perusteella Punkilta puuttu alasvienti- ja lukkopuolustus kokonaan. Itse veikkaisin ottelustrategian olevan päinvastainen varsinkin kun ottaa huomioon, että Gallilla on ruskea vyö BJJ:ssä. Hail mary tyrmäys baariheijarilla lienee Punkin ainoa mahdollisuus voittaa.

Conor vs. Diaz taisi suunsoitosta huolimatta olla urheilullisesti varsin kovatasoinen koitos. Etenkin verrattuna Punkin tekemisiin...

Olihan se. Mutta toikin ottelu oli alunperin pedattu conorille. Diaz on kova muttei kärkipään ottelija. Mitä kävis jos laitettais diazin painoinen top3 äijä conoria vastaan ni se ois urheilullisesti oikein.
Taikka voittais ny aluks oman painoluokan ottelijoita.
Menipäs ohi aiheen mut menköön.

Oletko katsonut yhtään noita Evolution pätkiä? Niiden perusteella Punkilta puuttu alasvienti- ja lukkopuolustus kokonaan. Itse veikkaisin ottelustrategian olevan päinvastainen varsinkin kun ottaa huomioon, että Gallilla on ruskea vyö BJJ:ssä. Hail mary tyrmäys baariheijarilla lienee Punkin ainoa mahdollisuus voittaa.

En oo kattonut. Pystyjuttuja nähnyt mitkä oli surkeita, paitsi ehkä wwe mielessä hyviä.
Yleensä tommoset yrittävät heti viedä maihin, vähänku brock. Saas nähdä, pysyn edelleen väitteessäni ☺

Olihan se. Mutta toikin ottelu oli alunperin pedattu conorille. Diaz on kova muttei kärkipään ottelija. Mitä kävis jos laitettais diazin painoinen top3 äijä conoria vastaan ni se ois urheilullisesti oikein.
Taikka voittais ny aluks oman painoluokan ottelijoita.
Menipäs ohi aiheen mut menköön.
Ruma tappio alla, juuri kukaan uskonut että pystyy Naten voittamaan edellisen jälkeen, ja Conorille oli pedattu? Conorinhan piti otella mestaria vastaan, mutta loukkaantumisen takia otti Naten lyhyellä varoitusajalla ja kävi nyt kuittaamassa tappion.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oo kattonut. Pystyjuttuja nähnyt mitkä oli surkeita, paitsi ehkä wwe mielessä hyviä.
Yleensä tommoset yrittävät heti viedä maihin, vähänku brock. Saas nähdä, pysyn edelleen väitteessäni ☺
Joo onhan Punkin pystyottelukin umpisurkeaa, mutta pystyssä sentään lähes kuka tahansa aikuinen mies voi tyrmätä toisen baariheijarilla. Vertaus Brockiin tai muihin oikeisiin painijoihin ontuu pahasti sillä Punkilla ei ole minkäänlaista oikeaa painitaustaa tai mitään muuta urheilutaustaa.

"Lesnar won the 2000 National Collegiate Athletic Association (NCAA) Division I heavyweight wrestling championship his senior year after being the runner-up to Stephen Neal the year prior. He finished his amateur career as a two-time NJCAA All-American, the 1998 NJCAA Heavyweight Champion, two-time NCAA All-American, two-time Big Ten Conference Champion, and the 2000 NCAA Heavyweight Champion, with a record of 106–5 overall in four years of college."
https://en.wikipedia.org/wiki/Brock_Lesnar

Ruma tappio alla, juuri kukaan uskonut että pystyy Naten voittamaan edellisen jälkeen, ja Conorille oli pedattu? Conorinhan piti otella mestaria vastaan, mutta loukkaantumisen takia otti Naten lyhyellä varoitusajalla ja kävi nyt kuittaamassa tappion.
Aika moni veikkasi tasaista ottelua,myös vedonlyönnissä nate oli altavastaaja..

Aika moni veikkasi tasaista ottelua,myös vedonlyönnissä nate oli altavastaaja..
Ei ainakaan täällä pakkiksella kovin moni tainnut uskoa, koska Naten nyrkkeily on luokkaa Ward ja se oli Conorin pään sisässä. Tai sitten en vain seurannut ketjua tarpeeksi tarkasti ennen matsia. Ei myöskään tainnut noista isommista nimistä uskoa muut kuin GSP, Bisping ja Gunni nyt tottakai Conoriin.

Ettekö ihan oikeasti osaa pitää noita juupas/eipäs-väittelyjä siellä UFC 202 / Conor threadeissä?

CM Punk vs. Conor matsi seuraavaksi! CM Punkilla iso kokoetu Conoriin nahden, ei ehka olis kovin reilu matsi Conorille. PPV ennatykset uusiksi.

Kutkuttais sellainen skenaario, että tää matsi päättyis kun Snatch leffan eka ottelu, punkki levyks ekalla lyönnillä.

snatch-mickey-one-punch-o.gif

Kaikki puhuu että CM Punkilla on paljon todistettavaa, mites toi 24 vuotias, vihaiselta nuorukaiselta näyttävä Gall? Siinä on kaverilla mahdollisuus saada oma nimi jokaiseen otsikkoon, yhdessä ottelussa, ilman TUF turnauksen voittoa tai vuosien nyhjäämistä pikku organisaatioissa.

He doesn't know it's a damn show! He thinks it's a damn fight!

1d439178ab35f33155cf0f88bb9c229f977b00013051f0b232a1d0880221b2a1.jpg

Roikottaa takakättä liikaa ja kääntyilee aloittelijamaisesti poikittain. Ennustan, että jos ei painissa tai matto-ottelussa pärjää kopsahtaa aika äkkiä leukaan. Ison haasteen ottanut itselleen, pisteet siitä.

Pystyssä on Punkin mahdollisuudet voittoon, matossa ollaan mun käsittääkseni aivan eri levelillä. Tuossa sparrissahan Punk näyttää välttävältä, mutta tahti on melkosen hidas, mun pelkona on että itse matsissa se tulee näyttämään huomattavasti huonommalta eli pakka leviää käsiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom