BB PRO Phil Heath

Kritiikki erikseen, mutta silloinkin pitää erotella mielipide kritiikistä. Esim onko muhun kohdistunut viha netissä kritiikkiä vai mielipiteitä? Onko se kritiikkiä, että itkeään lippalakista autoon? Ja onko se kritiikkiä, että viha kohdistetaan mun lähimmäisiin? Ja pitäisikö sille sitten vielä nauraa?
Mä en välittäisi tai reagoisi millään lailla, ellei uhkata väkivallalla siten että vaikuttaa todelliselta, mutjoo en mä oo tuollaisessa asemassa ollut niin on tietty vaikea empatisoitua kovin paljoa

Mä en välittäisi tai reagoisi millään lailla, ellei uhkata väkivallalla siten että vaikuttaa todelliselta, mutjoo en mä oo tuollaisessa asemassa ollut niin on tietty vaikea empatisoitua kovin paljoa
No paha se on olla reagoimatta kun puhelin soi öisin ja tulee pilareita. Sun kuvia nussitaan laittomasti ja muutellaan niitä, kulli liimataan kuviin kiinni jne. Sit jos sitä ei ignooraa kokonaan, niin heti on huono itsetunto.

Onko tää sitä kritiikkiä?

https://pakkotoisto.com/kuvat/0408435486.mp3

Onhan tuollainen perseestä, ja tietty kaikki epäsuorat keinot blokata/estää tuollaista on hyvä tehdä, mut jos keskustelet millään tasolla noiden urpojen kanssa niin heität bensaa liekkeihin, noi elää sun huomiosta

No paha se on olla reagoimatta kun puhelin soi öisin ja tulee pilareita. Sun kuvia nussitaan laittomasti ja muutellaan niitä, kulli liimataan kuviin kiinni jne. Sit jos sitä ei ignooraa kokonaan, niin heti on huono itsetunto.

Oletko koskaan poliisille noista puheluista ilmoittanut? Tuntematonta numeroahan ei selvitetä ellei ole syytä epäillä kohtalaisen merkittävää rikosta, ja tuollainen yksittäinen teinien sekoilu ei varmastikaan sitä täytä. Eri asia sitten on jos häirintä on jatkuvaa, ja sitä se ilmeisesti kohdallasi kuitenkin on? Voisi kuvitella että poliisikin jossain vaiheessa ottaa tutkintaan jos soittelu jatkuu vuosia, vaikka asialla ei aina sama henkilö olisikaan. Olisihan se maukasta kun kerrankin tuollainen teinikehari jäisi kiinni ja tulisi oma nimi ja naama esiin. Kyllä se kummasti herättäisi todellisuuteen, ja veikkaanpa että yksi kiinnijäänyt toimisi ennaltaehkäisevänä esimerkkinä monille muillekin häiriköille. Nykymaailmassa voi liian helposti tehdä tuollaista pientä jäynää ja häirintää ilman kiinnijäämisen pelkoa.

Tuossa kyseisessä puhelussa hauskinta oli se, että soittaja ilmeisesti kuvitteli sinun säikähtävän kun tietävät osoitteen. Vaikka todellisuudessa se että tulisivat näyttäytymään, on viimeinen asia jonka nuo häiriköt tekisivät.

Ei kyttiä kiinnosta yhtään, todettu on. Se mun auton ovenkin potkiminen, eipä ole kuulunut pariin kuukauteen mitään, sekin meni ö-mappiin. Mut siis pointtina, kritiikiksi mielletään helposti kaikki paska ja jos siihen vastaa millään tasolla, ei muka kestä kritiikkiä. Pitäisi siis erotella paskat mielipiteet ja kritiikki.

En jaksa ymmärtää tätä Philin dissausta. Kattokaapa nyt muidenkin lajien huippuja. UFC, nyrkkeily, pikajuoksu... McGregor, Mayweather, Bolt... jätkillä on niin perkeleesti itseluottamusta ja vaikuttavat ylimielisiltä ja minun mielestä siihen on myös varaa ollakkin tuolla tasolla. Tietenkään ei pidä kusipää olla, mutta jonkun verran munaa kuitenkin. Saati sitten joku showpaini ja John Cena.
No kamppailulajeja ei nyt voi oikein verrata bodaukseen, kamppailulajit on aika machomaisia lajeja, joihin ''kuuluu'' tuollainen pään aukominen. Bodaus sit taas on aika neitimäinen laji, johon ei kyllä tuollainen ylimielinen asenne sovi.

Mun puolesta kukin olkoon mitä on. Aivan sama onko joku kusipää vaiko ei.Jonkun mielestä Mika Nyyssölä varmasti onkin kusipää. Meitä on jo suomessa sen verran että ei kaikkia voi tai edes tarvitse miellyttää. Kyse pitäisi edelleenkin olla edes jollain tapaa urheilusta, joskin tätä taas kun lukee niin aika hyvin se mielikuva karisee pois.
Vitut Mika mikää kusipää oo..

Siis huh huh. Vaikka meilläkin on omat erimielisyytemme ollut ni ei vittu toi on ihan sairasta. Mä tulisin hulluks sun tilantees. Ei kukaa tommost ansaitse..en oo tajunnu et se on noin vakavaa. Mäkö saisin noi pojat kiinni ni sit vähän juteltais ja lujaa. Symppaukset Mikelle.

Jassoo, en ollutkaan tietoinen tällaisesta incidentistä, kun en Olympia lähetystä seurannut.
Ottamatta kantaa tuohon Heathin somekäytökseen, niin täytyy nyt kyllä sanoa, että olihan toi aika epäkunnioittava temppu lajin legendalle...

Ja tästä tapauksesta siis kyse.

Tuosta oli itse asiassa keskustelua MDn boordeilla vielä aamupäivällä, mutta se ketju on näköjään jo poistettu.

Swole as fuarrkkk.

14355679_1234211896642815_6064766722350293617_n.jpg

Back
Ylös Bottom