BB PRO Phil Heath

Eikä siellä vaparissa Diazin veljeksiltä viedä voittoa siksi, että heiluttelevat keskisormea videoilla. Ohan se ihan lapsellista, mutta mitä sitten? Se määrää mitä saat aikaan sitten loppujen lopuksi ja näyttäis vain olevan niin, että ne munapäät pärjää paremmin. Kaikessa, niin bisneksessä kuin urheilussa.

Joku Antoine Vaillant on varinainen sekoilija, vetää huumeita, ei pärjää kisoissa, mutta koska se ei laita sanaakaan poikki nettisankareiden kanssa, niin se on ihan fine jätkä. Oottakaas jos se kertaakaan sanois, että turpa kii apinat ja pitäkää huoli omasta elämästänne, niin jo oltais tekemässä psykoanalyysiä kaverista. Jengi miettii ja vaivaa päätään ihan liikaa sillä, mitä heidän oma-aloitteiseen trollaamiseen suhtaudutaan.

Mun neuvo edelleen, älkää trollatko ja soittako sitä suutanne, niin ei ole mitään ongelmaa.

Eli summasummarum: kusipäisellä käytöksellä pärjää elämässä paljon paremmin, kunhan ei tee sitä netissä?

phili vie ja "kateelliset" vinkuu. Pakko toki aina mainita Yates js Colemanit. Liittyy hyvin tähän päivään..

Toivotaan että saa kympin täyteen ja jos ei saa niin ei sitä putkea ainakaan katkaise greipin panija tai gutti Rhoden. Ramy voi voittaa ja se olisi ihan hienoa.

Eli summasummarum: kusipäisellä käytöksellä pärjää elämässä paljon paremmin, kunhan ei tee sitä netissä?
No liian kiltit eivät aja tarpeeksi omaa etuaan välttämättä ja täten sitten myös etenkin bisneksessä voi jäädä sinne Siwan kassalle duuniin. Sit ne törkeimmät vetää härskisti ja menee pitkälle. Melkein missä tahansa pärjätäkseen pitää melkein olla vähän kusinaama. Tai sanotaanko, että liian jeesuksena ei oikein ole otolliset edellytykset menestyä. Näin itse ajattelisin.

"Lavakunto ratkaisee kuka on Mr. Olympia ja kovin kehonrakentaja! Ihan sama mitä tapahtuu lavan ulkopuolella!!"

"Hyi Vittu Kaitsu tökänny joskus greippiä ei se voi olla Mr. Olympia, oli kui kova tahansa lavalla!!"

Yleinen näkökulma joka yleensä tulee vielä yhden ja saman henkilön suusta.

Lajin kuningas sai pitää kruununsa aivan ansaitusti. "Lehdistön suosikkityttöä" greipin poraaja kaitsua taas ei näkynyt lauteilla. Jos jostain kilpailijasta voi sanoa että on lapsellinen ja hommansa ryssinyt, niin se on Greene. Ikuinen nillittäjä kakkonen. Tanssikoon ne naurettavat releet päällänsä sitä oopperan kummitusta kämpillään ja maalailkoon vaan muotokuvia itsestään.

Eikä se greippikään tee Greenestä huonompaa kerhonrakentajaa.

Näin juuri. Aika paljon näyttää ulkourheilulliset asiat painavan näissä mielipiteissä. Mulle on ihan sama mitä tekevät vapaa-ajallaan, kunhat ovat lavalla kunnossa.

No liian kiltit eivät aja tarpeeksi omaa etuaan välttämättä ja täten sitten myös etenkin bisneksessä voi jäädä sinne Siwan kassalle duuniin. Sit ne törkeimmät vetää härskisti ja menee pitkälle. Melkein missä tahansa pärjätäkseen pitää melkein olla vähän kusinaama. Tai sanotaanko, että liian jeesuksena ei oikein ole otolliset edellytykset menestyä. Näin itse ajattelisin.
Näinhän se menee ja jos on 6x Mr. Olympia tai UFC-mestari, niin on mun mielestä varaakin paukutella henkseleitä ja soittaa suutaan, mutta silloin pitää myös kestää kaikki se kritiikki ja negatiivinen palaute mitä siitä seuraa. Ei paljon näy esim. McGregoria somessa tappelemassa "hatereiden" - joita todellakin hänellä riittää - kanssa, toisin kuin Phil, joka ei vain ymmärrä antaa olla. On myös paljon helpompi antaa anteeksi tuollainen ylitsepursuava itseluottamus ja ylimielisyys, jos henkilö tekee sen pilke silmäkulmassa, on kaikesta huolimatta nöyrä ja osaa myös nauraa itselleen. Hyvänä esimerkkinä vaikka Dwayne Johnson. Heathin käytös vaikuttaa juuri päinvastaiselta ja hän on kyllä ansainnut lisänimensä Kanye West of bodybuilding.

Nettihuutelijoita ja trolleja tulee aina olemaan, mutta niihin ei vain pidä reagoida mitenkään. Muuten on jo hävinnyt sen taistelun.

Niin, ja onhan esim. Flex Lewiksellakin lähes yhtä kovan luokan menestystä kuin Pillillä, silti miehen "maine" on melkolailla päinvastainen kuin Pillillä.

Flexkin vaihtoi esim. vaimoa, mutta ei siitäkään tullut sen kummempaa numeroa, kun taas Pilli itki julkisesti Olympia lavalla vaimon rintasyöpää, ja seuraavassa hetkessä miehellä olikin 10v nuorempi edustusvaimo kainalossa..

Jos vetää herneen helposti nenään niin on se yleensä merkki huonosta itsetunnosta, vaikka heathkin vaikuttaa itsevarmalta lavalla niin voi olla sisällä aika epävarma tyyppi. Tää on mun mielestä yks iso tekijä sellaisessa "i dont give a fuck" karismassa, jota vaikka arskalla on. On eri asia suuttua ja näyttää se, suuttua ja ei näyttää sitä ja parhaassa tapauksessa ei vaan välittää ollenkaan, pulssi ei nouse vaikka koirat haukkuu...

En jaksa ymmärtää tätä Philin dissausta. Kattokaapa nyt muidenkin lajien huippuja. UFC, nyrkkeily, pikajuoksu... McGregor, Mayweather, Bolt... jätkillä on niin perkeleesti itseluottamusta ja vaikuttavat ylimielisiltä ja minun mielestä siihen on myös varaa ollakkin tuolla tasolla. Tietenkään ei pidä kusipää olla, mutta jonkun verran munaa kuitenkin. Saati sitten joku showpaini ja John Cena.

Pakko nyt tarttua tähän. Jätetään sitten John Cena pois ja osin Mayweather myös, koska nekkailussa nyt arvostellaan välillä miten sattuu.

Sinulta jäi mainitsematta yksi varsin olennainen asia. Kehonrakennus on arvostelulaji, jossa subjektiivisellä mielipiteellä on melko runsaasti väliä lopputuloksen suhteen. Esim. Bolt nyt on vaan niin helvetin nopea, ettei muut pysy perässä. Eri asia olisi jos vaikka joku arvioisi juoksutekniikkaa ja siitä saisi aikasakkoja tai jotain (Boltin tekniikkahan on oikeastaan todella epäoptimaalinen). En nyt sano etteikö Phil oli kovin kehonrakentaja tällä hetkellä, mutta ongelma kiteytyy siihen mitä täälläkin on monta kertaa sanottu: "Ei riitä että joku olisi vähän parempi kuin Phil että voittaisi olympian, vaan pitäisi olla ihan helvetisti parempi kuin hallitseva mestari." Tämän tiedostaa varmasti myös Phil, ja ei ota sen vuoksi mitään riskejä sen suhteen, että lähtisi reenaamaan entistä kovempaa ensi vuoden kisoihin. Tämä taas tekee hommasta osaltaan suht tylsää.

Jos vetää herneen helposti nenään niin on se yleensä merkki huonosta itsetunnosta
Joka herättää vain yhden kysymyksen, mitä vitun väliä? Mitä sitten onko jollain huono itsetunto, ei siellä lavalla mitata sitä kuitenkaan. Ihnmiset on outoja, kaikki huutelijat luulevat olevansa täydellisiä ja heillä on varaa arvostella surutta, mutta auta armias jos näiden viesteihin mitään vastaat, niin jo alkaa meteli. Voiskin kysyä kellä se huono itsetunto on jos menestyjää dissataan ja itse ollaan sohvalla. Ja silti, mitä vitun väliä?

Joka herättää vain yhden kysymyksen, mitä vitun väliä? Mitä sitten onko jollain huono itsetunto, ei siellä lavalla mitata sitä kuitenkaan. Ihnmiset on outoja, kaikki huutelijat luulevat olevansa täydellisiä ja heillä on varaa arvostella surutta, mutta auta armias jos näiden viesteihin mitään vastaat, niin jo alkaa meteli. Voiskin kysyä kellä se huono itsetunto on jos menestyjää dissataan ja itse ollaan sohvalla. Ja silti, mitä vitun väliä?
Hyvä itsetunto auttaa aika paljon elämässä, eiks sillä oo jotain väliä? Kyl dissata saa jos on perusteita esittää, he tyypit joilla on hyvä itseluottamus voi peräti kuunnella tällaista kritiikkiä ja kehittyä.

Hyvä itsetunto auttaa aika paljon elämässä, eiks sillä oo jotain väliä? Kyl dissata saa jos on perusteita esittää, he tyypit joilla on hyvä itseluottamus voi peräti kuunnella tällaista kritiikkiä ja kehittyä.
Sulla on huono itsetunto jos sun pitää saada dissata muita.

Niinhän se on että todellinen mestari pystyy kuuntelemaan kritiikkiä, ja kehittämään itseään. Eikä menetä malttiaan ja rupea kiukuttelemaan kuin pikkulapsi. Monet eri lajien ja alojen suuruudethan ovat sanoneet, että kritiikki on paljon tärkeämpää kuin pelkkä jatkuva kehuminen, koska kritiikistä voit saada sen pienen tarvittavan sytykkeen/tiedon millä pystyy itseään kehittämään taas sen pienen pienen pykälän paremmaksi.

Eli siis Mika Nyyssöläkin voisi olla täysi kusipää ja vittuilla kaikille koska on paras?
Mun puolesta kukin olkoon mitä on. Aivan sama onko joku kusipää vaiko ei.Jonkun mielestä Mika Nyyssölä varmasti onkin kusipää. Meitä on jo suomessa sen verran että ei kaikkia voi tai edes tarvitse miellyttää. Kyse pitäisi edelleenkin olla edes jollain tapaa urheilusta, joskin tätä taas kun lukee niin aika hyvin se mielikuva karisee pois.

Kritiikki erikseen, mutta silloinkin pitää erotella mielipide kritiikistä. Esim onko muhun kohdistunut viha netissä kritiikkiä vai mielipiteitä? Onko se kritiikkiä, että itkeään lippalakista autoon? Ja onko se kritiikkiä, että viha kohdistetaan mun lähimmäisiin? Ja pitäisikö sille sitten vielä nauraa?

Back
Ylös Bottom