BB PRO Phil Heath

[video]http://www.flexonline.com/videos/general-news/3x-mr-olympia-phil-heath-guest-posing-2014-northeast-summer-classic[/video]

Kuvia samaisesta esiintymisestä:

phils5.webpphils6.webpphils3.webp
phils2.webpphils1.webpphils4.webp

Onneksi ei oo leveyskisat. Kehon rakenteen, johon ei voi oikeastaan vaikuttaa ollenkaan, ei pitäisi myöskään arvioinnissa painaa kuin sen 10-12,5%, toinen mokoma sitten esiintymisestä. Loput 75% jaettaisiin sitten tasan lihasmassan, symmetrian ja kireyden kanssa, 25% kipale.

Samat kriteerit kaikkiin arvosteltaviin keho-fitness lajeihin, niin loppuis päättömät tuomiot kun olisi tietty kriteeristö mistä pisteyttää jokainen osa alue. Ainakin suomessa tekisi hyvää..

Väliäkös tolla, jos voitto kuitenkin lohkeaa ;)
No fanipoikien kanssa on melko turha väitellä tästäkään.
Onneksi ei oo leveyskisat. Kehon rakenteen, johon ei voi oikeastaan vaikuttaa ollenkaan, ei pitäisi myöskään arvioinnissa painaa kuin sen 10-12,5%, toinen mokoma sitten esiintymisestä. Loput 75% jaettaisiin sitten tasan lihasmassan, symmetrian ja kireyden kanssa, 25% kipale.

Samat kriteerit kaikkiin arvosteltaviin keho-fitness lajeihin, niin loppuis päättömät tuomiot kun olisi tietty kriteeristö mistä pisteyttää jokainen osa alue. Ainakin suomessa tekisi hyvää..

Et ole vittu tosissasi. Eli jos on paska rakenne niin se ei saa vaikuttaa arviointiin juuri yhtään? Rakenteella on kuitenkin helkkarin iso merkitys miltä kokonaisuus näyttää. Sitä lihaa pystyy keskinkertaiseen tai huonoon runkoon takomaan aika monikin, jopa Mentula. Jos ei ole rakenne kunnossa niin ei pitäisi keikkua kärjessä. Tietysti kokonaisuus ratkaisee eli kaikki osa-alueet pitäisi olla kunnossa ja tuota rakenteellista surkeuttaan esimerkiksi Phil on paikannut sitten muilla osa-alueilla. Minun mielestäni Philillä vaan on liikaa lihaa noin kapeisiin raameihin nykyään. Joidenkin mielestä tuo näyttää sitten hienolta mutta itse en oikein pidä siitä miltä kokonaisuus nykyään näyttää. Arvostan toki miehen työmoraalia ja mukava jamppa se tuntuu muutenkin olevan. Mielestäni vaan tuolla rakenteella ei pitäisi automaattisesti voittaa jokaista kisaa johon osallistuu niinkuin se nyt tuntuu olevan. Jos rakenteella ei ole väliä niin hupaisannäköisiä ukkoja tulee kärjessä keikkumaan tulevaisuudessakin. Toki on niitä siellä keikkunyt tähänkin asti jo joten eipä siinä mikään sinällään muuttuisi.

^ Ylipäätään jos halutaan ikinä puhua kehonrakennuksesta urheiluna, niin miten yksi ainoa asia johon itse ei voi vaikuttaa, lopulta sitten vaikuttaisikin lopputulemaan erityisen paljon?
"Huono" rakenne tarkoittaa kuitenkin sitä että hyvän symmetrian luominen on heti vaikeampaa. "huono" rakenteinen Heath on varmasti joutunut melko paljon panostamaan heikkouksiin, ja hakkaamaan lihaa oikeisiin paikkoihin jotta symmetria ei kärsisi "kapeista" hartioista.

Ottamatta sen enempää kantaa muihin kehonrakentajiin, niin voit olla aivan varma ettei pelkkä huono rakenne ole syy menestymiselle tai epäonnistumiselle.

No fanipoikien kanssa on melko turha väitellä tästäkään.

Kunhan nyt vähän kiusasin vain. Alkaa vain olemaan jo aika kulunut kommentti tuo kapoisuus tässä ketjussa, että oli pakko siihen tarttua ;)
Enkä edelleenkään kutsuisi itseäni Phil fanipojaksi, mutta ei siitä sen enempää.

Ja mitä tulee tuohon massan määrään nykyisellään, niin olen aika lailla samoilla linjoilla sinun kanssasi. Tuo ylimääräinen massa ei näytä kyllä vievän miehen fysiikkaa enää ainakaan esteettisempään suuntaan. Jokaisella on kuitenkin ne rajat, mihin asti mikäkin lihasmäärä näyttää hyvältä ja mielestäni Phil alkaa olemaan siellä äärirajoilla.

^ Ylipäätään jos halutaan ikinä puhua kehonrakennuksesta urheiluna, niin miten yksi ainoa asia johon itse ei voi vaikuttaa, lopulta sitten vaikuttaisikin lopputulemaan erityisen paljon?
"Huono" rakenne tarkoittaa kuitenkin sitä että hyvän symmetrian luominen on heti vaikeampaa. "huono" rakenteinen Heath on varmasti joutunut melko paljon panostamaan heikkouksiin, ja hakkaamaan lihaa oikeisiin paikkoihin jotta symmetria ei kärsisi "kapeista" hartioista.

Ottamatta sen enempää kantaa muihin kehonrakentajiin, niin voit olla aivan varma ettei pelkkä huono rakenne ole syy menestymiselle tai epäonnistumiselle.
No minun mielestäni kehonrakennuksesta puhuttaessa rakenne on se selkeästi tärkein asia koska kaikki huipulla pystyy lihasmassaa kasvattamaan riittävästi. Eihän nyt vaikka pikajuoksijaksi lähdetä jos ei ole siihen riittäviä ominaisuuksia. Ok, kehonrakennuksessa menestykseen vaikuttaa monet muutkin asiat kuin rakenne mutta kyllä ne leveät hartiat tuovat vaan ihan eri tavalla massiivisen vaikutelman jota on varmasti arvostettu kauemmin kuin kehonrakennuskilpailuja on ollut edes olemassa. Philillä tuota kapeutta kun vielä korostaa rintalihasten malli ja huonot kiinnityskohdat niin kokonaisuus ei vaan toimi esteettisesti samalla tavoin kuin leveämpiharteisilla kavereilla. Jokaisella kehonrakentajalla varmasti on joku heikkous mutta omaan silmään tuo Philin heikkous tulee aina pistämään ihan sama miten paljon sitä massalla yritetään korjata kun ei se rakenne sillä vaan parane.

Phil todennäköisesti voittaa taas jos joku muu ei jotenkin ihmeellisen paljon ole viime vuodesta parantanut. En näe että todellisia haastajia lopulta edes on enkä näe että Kaitsukaan se esteettisin olisi ainakaan, massalla voittaa jos voittaa. Voisi olla melkein fiksumpaa valita erikseen Mr. Olympia ja sitten se esteettisin kehonrakentaja jossa yhdistyy lihasmassa, rakenne ja kireys parhaalla mahdollisella tavalla. Mr. Olympiassa moista ei ole ollut aikoihin ja tuskin tulee olemaan.
Kunhan nyt vähän kiusasin vain. Alkaa vain olemaan jo aika kulunut kommentti tuo kapoisuus tässä ketjussa, että oli pakko siihen tarttua ;)
Enkä edelleenkään kutsuisi itseäni Phil fanipojaksi, mutta ei siitä sen enempää.
No se kapoisuus on vaan tosiasia joka ei katoa vaikka kuinka löisi lihasta tai öljyä olkapäihin. Hyvinhän Phil toki on tehnyt niitä asioita joilla tuota vaikutelmaa voi parantaa.
Ja mitä tulee tuohon massan määrään nykyisellään, niin olen aika lailla samoilla linjoilla sinun kanssasi. Tuo ylimääräinen massa ei näytä kyllä vievän miehen fysiikkaa enää ainakaan esteettisempään suuntaan. Jokaisella on kuitenkin ne rajat, mihin asti mikäkin lihasmäärä näyttää hyvältä ja mielestäni Phil alkaa olemaan siellä äärirajoilla.

En usko että on enää philistä voittamaan tätä vuotta. Onhan toi kunto kova 10weeks out mut ei se enää riitä

Toivottavasti menee hommat perseelleen ja tippuu top3 ulkopuolelle, vituttaa koko äijä. Kaitsu ja Big Ramy finaalivertailuun :rock:

Phil tulee tippumaan kärjestä tulevaisuudessa pois sen takia, koska sen välityksille ei mun mielestä lisä massa vie todellakaan sitä enää parempaan suuntaan. Takaa tulee ukkoja ketkä voi hakata massaa kilotolkulla edelleen menemättä pökkelön näköiseksi. Kaitsu ku tulee crispy kuosissa ni koko ero on jo niin valtava ja kaitsu on parantanut heikkouksiaan selkeesti nyt offilla että se vie kyllä.

Kyl mä saisin aikas kiksit, jos Greene voittas, Ramy toinen ja Phil jätettäs kolmanneks. Vaikka tuota Piliä onki kehuttu ulosanniltaa ja promoltaa, ni henk koht en oikee fanita. Tosi muovinen ja huumorintajuton tyyppi tai sit oon vaa iha eri aaltopituuksilla. Lisäks ei vaa osaa line upissa ja vertailussa olla viivalla samalla tasolla muiden kans, vaan jatkuva kusettamisen tarve ja koppava luonne. En kiistä etteikö lihaspyöreys ja laatu nouse iha huikeesti kisakunnos. Yleensä viel kireemmäs kunnos ku muut niin se sinetöi menestymisen. Offilla taasen näyttää hölmöltä lihapullalta ja epäsuhtaset välitykset senku korostuu..

kyl mä saisin aikas kiksit, jos greene voittas, ramy toinen ja phil jätettäs kolmanneks. Vaikka tuota piliä onki kehuttu ulosanniltaa ja promoltaa, ni henk koht en oikee fanita. Tosi muovinen ja huumorintajuton tyyppi tai sit oon vaa iha eri aaltopituuksilla. Lisäks ei vaa osaa line upissa ja vertailussa olla viivalla samalla tasolla muiden kans, vaan jatkuva kusettamisen tarve ja koppava luonne. En kiistä etteikö lihaspyöreys ja laatu nouse iha huikeesti kisakunnos. Yleensä viel kireemmäs kunnos ku muut niin se sinetöi menestymisen. Offilla taasen näyttää hölmöltä lihapullalta ja epäsuhtaset välitykset senku korostuu..
word

Phil on näköjään lopettanut treenaamisen jo kisadieetilläkin, ainakin viimeisimpien videoiden perusteella touhu oli niin laiskaa, etten sitä treeniksi kutsuisi. On se helppoa kun sen osaa :)

Back
Ylös Bottom