BB PRO Phil Heath

2012 ollut aika paljon löysemmässä kunnossakin, mikä osalta meinaa että rasvaa jäänyt naamaakin enemmän. Kiinnittäkää huomiota vaikka vatsoihin, kylkiin, latsien seutuun ja hauiksen alapuolelle.

kamoon hei :D ei tolla tasolla siinä kropassa enää rasvaa ole poltettavana. Kunto voi olla huonompi viimeistelyjen takia jne. mutta top 1 olympiapaikasta ei taistella rasvasella kunnolla.

Kyl se jotenki varsinki Philistä näkyy offilla, että syntholin kanssa on läträtty. Pidin itse tuosta 2011 kunnosta paljon enempi kuin nykyisestäkään.

Nyt valoja päälle! Jos Make on kertonut omasta syntholin käytöstä ja siitä kuinka yleistä se on tuolla pro-tasolla (ja jopa amatööri-tasolla) niin ei se tarkoita, että kaikki sitä paskaa itseensä laittaa! Mistähän sinä näät syntholin Philin kropassa, kerro lihasryhmät joissa öljyä on?

Nyt valoja päälle! Jos Make on kertonut omasta syntholin käytöstä ja siitä kuinka yleistä se on tuolla pro-tasolla (ja jopa amatööri-tasolla) niin ei se tarkoita, että kaikki sitä paskaa itseensä laittaa! Mistähän sinä näät syntholin Philin kropassa, kerro lihasryhmät joissa öljyä on?

1) Syntholia on ollut ennen Savon Maken podcastejakin :D

2) Sanot että on yleistä pro-tasolla, mutta sitten se maailman nro. 1 herra tällä hetkellä - EI käytä

3) Katoppa noita pohkeita, on ne nyt aika jännän muotoset noilla rasvoilla

Nyt valoja päälle!

Kyllä mä sen kuule varmaan tiedän että sitä on käytetty ajat sitten, mutta täällä yleistyi syytökset ja "asiantuntijalauseet" kun Make puhui aiheesta, enkä minä sanonut että on yleistä vaan Make. En jatka väittelyä sen enempää, koska se on turhaa, mutta en kyllä usko että noissa pohkeissa syntholia on :D

971166_10152343538559540_1320795382_n.jpg

Toi Philin toka mousti on todella tyhmän näköinen imo. Näyttää ku yrittäis venyttää itteensä joka suuntaan niin paljon ku pystyy. Tulee Räntsi mieleen tosta venyttätymisestä. Näyttää sellaiselta vaikealta jupittamiselta eikä tyylikkäältä poseeraukselta.
_PB21408wtmk_CWOIJWEGHO.JPG

Branch+Warren+Arnold+Classic+Prejudging+Photos+(6).jpg

Back
Ylös Bottom