BB PRO Phil Heath

ihan ok hanska :)
1656362_678857948844882_930398074_n.jpg

Jep, ihan paska fysiikka. GH-guttia kaivattais vähän lisää.

Helvetti, kunnolla sitä insua sinne. Kalorit 10.000:een. GH:ta reippaalla kädellä. Oikein maha röllöttämään. Jos laittais oikein synaa vielä lisäksi sinne. Jonkin maha-implantin. :evil: Ja kyllä oltaisiin modernissa perus-bodyfysiikassa sitten, voila! :thumbs: Ei tuollainen klassinen veistosmaisuus ole mistään kotoisin. F*ck aesthetics! Jos vielä lisäksi lopettaisi käsien ja jalkojen treenauksen, ja tekisi vain keskivartaloa jämäköitäviä liikkeitä.

Pääsisiköhän Heath silloin tähän upeaan friikkisyyteen:

01405759.webp

Jussilta jälleen yhtä ennalta-arvaamaton kommentti :D
No mutta se on vaan totuus :). Ja joo, onhan tossa fysiikassa aika paljon hyvääkin mutta noi pari juttua vaan tekee sen että Phill ei tule ikinä näyttämään kovin tasapainoiselta lihojen suhteen ja illuusio isosta ja raamikkaasta ukosta jollainen Mr.O:n pitäsi olla jää pahasti puutteelliseksi mun silmissä.

No mutta se on vaan totuus :). Ja joo, onhan tossa fysiikassa aika paljon hyvääkin mutta noi pari juttua vaan tekee sen että Phill ei tule ikinä näyttämään kovin tasapainoiselta lihojen suhteen ja illuusio isosta ja raamikkaasta ukosta jollainen Mr.O:n pitäsi olla jää pahasti puutteelliseksi mun silmissä.

Juu, tottahan tuo hartiajuttu ikävä kyllä on. Ikävää on myös se, että siihen leveyteen on aika vaikea itse vaikuttaa.
Nyt on kyllä ihan pakko tarttua tohon "pää" kommenttiin. Siis olisko jollakulla nyt laittaa jotain vertailukuvaa, missä selkeästi ilmenee, että pää olisi oikeesti kasvanut?
Jotain noita aiempia kuvia on tullut katseltua ja en mä kyllä niissä huomannut mitään selkeitä poikkeavuuksia.

Ja totta kai se pää nyt offilla näyttää isommalta ku posket pullottaa jne :D

^^No tuossa on toinen kuva otettu selvästi lähempää ja tuo hymy vuoden 2012 kuvassa levittää tuota naamavärkkiä. Voihan se silti olla vähän turvonnut tuossakin välissä. Ihan varmasti kyllä pää on paisunut niistä koripalloajoista aika reippaasti kuten toki koko muukin kroppa tietysti. Omasta mielestä Phil on mennyt viimeiset pari vuotta koko ajan huonompaan suuntaan kun tuohon raamiin vaan ei mahdu nuo järjettömät lihat mitä siihen on kasattu. Vähän pienemmässä kunnossa se näyttää paljon paremmalta IMO. Pienemmillä lihoilla vaan ei taas välttämättä Olympiaa voiteta eli pakko väkisin itteensä paisuttaa.

2012 ollut aika paljon löysemmässä kunnossakin, mikä osalta meinaa että rasvaa jäänyt naamaakin enemmän. Kiinnittäkää huomiota vaikka vatsoihin, kylkiin, latsien seutuun ja hauiksen alapuolelle.

Back
Ylös Bottom