pgone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja flashboy
  • Aloitettu Aloitettu
Humpuukkia!

Pysytelkää nyt ihmeessä erossa noista hommista,ei tule kun rupia perseeseen.

Muistan kun yhteen aikaan vohkotettiin,suupielet keltaisessa smegmassa,näitä golden-tuotteita."Jälleenmyyjät" varmaankin opetteli oikean tavan rykiä(kuulostaa tärkeältä) ja kaupasta ostettiin narisevat golden-kävelykengät.

Tuotteet oli järkyttävän kalliita,eikä yhtään sen parempia kuin mitkään muut.

Yksikin kaveri joka hurahti,jutteli jossain vaíheessa ostavansa kymmeniä moottoripyöriä,kunhan vaan goldenit rupeaa ensin pelittään.
Jo tuon yhden lauseen takia se tyyppi olisi pitänyt hutkia sillä vihreällä business-kitillä....huhhuh...:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelen sitä että aina löytyy tyyppejä, jotka lähtee mukaan näihin kusetuksiin!!? Onko ne aina samat kaverit, jotka on niin herkkäuskoisia ja dollarin kuvat silmissä? Muistan useita surkeita tapauksia, jotka alkoi joskus jo niistä ketjukirjehommista. Kaverit lähtee mukaan jopa kolmeen eri ketjukirjeeseen ja sitten on ystävyyssuhteet aika kireällä, kun joka kerta kaupataan sitä paskaa meikäläiselle. Ja kaikki rahat katos. Voin kuvitella että samat tyypit hehkuttaa just nyt pgonesta :lol2:

juuh olin kaverin kanssa hesperian tilaisuudessa, kyllä ne myydä osaa, se on pakko sanoa. sen jälkeen joku korkeampi jälleenmyyjä selitti vielä henkkohtaisesti kuinka helppo siinä on rikastua, olin aika myyty. sitten tein itse muutamia laskelmia niin alkoi mieli muuttua.

tosiaan ne hinnat julkistettiin eilen, ja olin aika pettynyt. ne kun lupas todella halpoja liittymiä mitkä viedään käsistä.. 14c/min kaikkiin operaattoreihin, 9c/sms kaikkiin operaattoreihin, saunalahden tasahinta on samanhintainen. pgfreestä toiseen maksaa jotain 7c/min, mutta ainakin vielä se on kovin harvinainen. kk-maksu 5e, saunalahdella 4e. pgfreessä tarjotaan pgfreestä toiseen 30min ilmasta puhetta illalla, mutta jos ei kaikilla kavereilla ole sitä niin eipä ole paljon hyötyä. kaiken lisäks pgfree käyttää 2g-verkkoa, eli samaa kuin dna. se on aivan paska, puhe pätkii pk-seudullakin välillä ja usein verkko varattu. esim saunalahti käyttää soneran verkkoa mikä on paljon parempi. kyselin muutamalta kaverilta, haluaisko ne tuon liittymän kun tuttu jakelee niitä, niin yksikään ei halunnut.. nyt ei harmita yhtään etten maksanut 700e.

ja kun ne sanoo että nyt kannattaisi liittyä kun pääsee vielä pyramidin yläpäähän koska seven on ollut suomessa vasta muutaman viikon, niin se on kusetusta. seven on käytännössä sama kuin natures own, eli sevenin verkostomarkkinointipyramidi on muodostunut suomessa jo reilut 2 vuotta.

kannattaa lukea myös: http://koti.mbnet.fi/mantynen/verkostomarkkinointi.htm

Originally posted by apophis
Ihmettelen sitä että aina löytyy tyyppejä, jotka lähtee mukaan näihin kusetuksiin!!?
Totuushan on että sanotaan nyt vaikka sata ensimmäistä tekee isot massit näistä kusetuksista. Loput sitten ovat niitä isojen massien maksajia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom