Peukalonivel rasittunut / tulehtunut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

Eli sellaista vaivaa on ruvennut pukkaamaan säännöllisesti, että aina kun peukaloa "taittaa" johonkin suntaan, niin siihen sattuu mukavasti, ja tuntuu niinkuin kyse olis jonkin sortin rasitusvammasta peukalossa. Asia olis muuten ok, mutta kun haittaa niin perkeleesti esim. penkkaamista.

Eilen huvikseni gripmasterilla tein sormitreeniä, ja voi ***** ku tuli peukalo kipeeks.. mut nyt olis hyvä tietää, että onko toi tulehdus, vaiko vain jotain ihme lihassärkyä, ja miten sen sais pois (muulla kuin levolla, en mä nyt punttitreeniä ton takia jätä) :whip:

Kiitoksia jo etukäteen vastaamaan vaivautuneille! :)

Ice power ja vastaavat vois avittaa. Onko kysessä käsi jolla käyttelet hiirtä? Tai tahkoatko paljon esim.pleikkarilla pelejä? Itse olen huomannut että jostain syystä aivan samanlaisia oireita tulee kun paljon joko pelaan tai muuten käyttelen hiirtä. Aika vaikea on lähteä määrittelemään tulehdusta muuten kuin että onko se turvoksissa? Tietenkin kaikki tulehdussärky lääkkeet eivät varmasti ainakaan pahenna asiaa.

Tää onkin outoa, kun käsi ei ole hiirikäsi, toki hiirikädessäkin on tällainen juuri samankaltainen oire ollut, kun työkseni tätä atk-duunia joudun tekemään..

Mut toi ice power oli hyvä ehdotus, koitan sitä! Kiitti! =)

juffe sanoi:
toi ice power oli hyvä ehdotus, koitan sitä! Kiitti! =)
Ei oo, osta ennemmin tallinpojan tekemää extra vahvaa superlinimenttiä(löytyy kaupoista sieltä missä myydään hevosiin liittyvää tavaraa), ajaa saman kuin ice power eikä maksa kuin 8-10e 1litran pullo, kestää isältä pojalle :)

Back
Ylös Bottom