Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos vika ei ole jatkuva niin en aloittaisi männän vaihdosta... bensansuodin kannatta myös vaihtaa(jos on) sekä tulpanjohto ja hattu.No tarkotan sitä et mopo menee 55 mut, esim välil ku lähtee vaik parkkipaikalta, se ei ota kierroksii,
Oiskoha vikana sit et mäntä pitäs vaihtaa? ja variaattorin rullat?
Ja kaasariki pitäs kattoo onks se tukos :curs:
On vissiin tuo kehitys mennyt näissä mopoissa eteenpäin sitten minun mopoaikojen. Ei meillä mitään "männäntiivisteitä" mopoissa ollut. On varmaan melko edistyksellistä tekniikkaa kun ei edes autoistakaan löydy tuollaisia tiivisteitä.Siihen on vaihettu mäntä ja männän tiivisteet vuonna 2007.
Kyllä minulla oli, samaten autossanikin on. Jopa polkupyörässänkikin on. Eikä tuo nyt niin edistyksellistä tekniikkaa ole, mersuissa on ollut jo 70-luvulla männäntiivisteitä autoissa.On vissiin tuo kehitys mennyt näissä mopoissa eteenpäin sitten minun mopoaikojen. Ei meillä mitään "männäntiivisteitä" mopoissa ollut. On varmaan melko edistyksellistä tekniikkaa kun ei edes autoistakaan löydy tuollaisia tiivisteitä.
Olihan se tosiaan vähän väsynyttä mutta jostakin oli päästävä vittuilemaan kun vähän hölmöltä tuo kysymys vaikutti, koska tosiaan noita syitä voi olla m potenssiin kymmenen.Kyllä minulla oli, samaten autossanikin on. Jopa polkupyörässänkikin on. Eikä tuo nyt niin edistyksellistä tekniikkaa ole, mersuissa on ollut jo 70-luvulla männäntiivisteitä autoissa.
Ja jos Mikakinlie nyt miettii tyytyväisenä kun sai ownattua mopopojan, että mistä nakki puhuu, niin kyse on LEVYJARRUISTA.
No miten se ei ota kierroksia? Hyytyykö vaan vai alkaako röpöttää? Yksinkertaistettuna jos hyytyy ja tuntuu tukehtuvan, se saa liikaa ilmaa, jos alkaa röpöttää, se saa liian vähän ilmaa. Molemmat hoituu kaasaria säätämällä. Ja se ilmanputsari kannattaa puhdistaa. Tosin saattaa se olla väljäkin, jolloin tulee enemmän hommaa. Niin yksinkertaista tekniikkaa toi kuitenkin on, että oikeastaan muita vaihtoehtoja ei ole.No mopon pitää kulkea normaalisti, eikä niin että välil ota kierroksii.
Meinasinkin lähinnä, että ilmanputsari tai suuttimet tukossa. Siihen tosin ei paljoa säädöt vaikuta. Mutta saahan sillä joka tapauksessa kulkupuolta vähän optimoitua, jos osaa kaasaria ruuvata.En usko että kaasarissa säädöt on muuttuneet,
Pystyit sitten uuden threadinkin tonne tekemään. Jos se tuntuu tukehtuvan kun vääntää kaasun pohjaan, niin kyllä se ihan kaasarivialta kuulostaa. Eli kaasari käteen ja tutkimaan. Mulla joskus pv:ssä luistin neula tipahti alas, joten se ei oikein saanut ainetta vaikka kurkku oli auki. Teki ihan samaa kun sulla nyt. Hiljaa kulki, mutta kun käänsi kahvan auki, niin tukehtui heti.Ilman putsari on puhistettu ja kaasari ja suuttimen oon kattonut ihan kunnossa on, ja nyt on sellane vika et ku se menee 20km/h se ei saa luultavasti bensaa ku ei ota kierroksii 20 km/h jälkeen..