Pettynyt ihmiskilpi

"Irakiin ihmiskilveksi matkustanut sodanvastustaja Teijo Virolainen on pettynyt Yhdysvaltain johtaman liittouman saamaan myönteiseseen vastaanottoon Bagdadissa.

"Virolainen tilittää tuntojaan malesialaisen The Star- lehden verkkoversiossa perjantaina ilmestyneessä haastattelussa.

"Virolainen kertoo lehdelle yllättyneensä kovin nähdessään irakilaisten juhlivan amerikkalaisten joukkojen saapumista kaupunkiin"

Teijo taitaa olla ihmeissään kun irakilaiset eivät olekkaan samaa mieltä kuin suomalainen kirkasotsainen humanisti joka kuvittelee tietävänsä paremmin kuin itse irakilaiset että mikä heille on hyväksi ja mikä pahaksi :confused:

Teijo voisi Suomeen palatessaan perustaa vaikka Saddam Husseinin fan clubin ja museon :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän kyllä harmittaa et mies selvis elossa..Olis vaan uhrautunut oiken kunnolla ja ottanut kopin,kun B52 lens taivaalla :kippis1:

Originally posted by TommyGun
"Irakiin ihmiskilveksi matkustanut sodanvastustaja Teijo Virolainen on pettynyt Yhdysvaltain johtaman liittouman saamaan myönteiseseen vastaanottoon Bagdadissa.

Tuota samaa mäkin katsoin. Mä kun luulin, että tämä Teijo olisi ollut Irakin kansan puolella. Ja olisi iloinen siitä, että kansa on tyytyväinen.

Ei olisi ihmisrotu menettänyt mitään, vaikka tuo Pahvi-Teijo olisi jäänyt pommin alle. Itse asiassa olisi luonnovalinnan kautta karsiutunut tyhmyyden geenejä pois... :D

Voe Teijo-rukkaa:

"Teijo kertoo The Star -lehdelle olevansa surullinen ja vihainen nähdessään irakilaisia juhlimassa amerikkalaisjoukkojen saapumista kaupunkiin keskiviikkona.

- Olin erittäin yllättynyt heidän reaktiostaan. Jopa yksityisissä keskusteluissa, joita olen tavallisten irakilaisten kanssa käynyt, he ovat sanoneet, että Saddam Hussein on hyvä, eivätkä he tahdo amerikkalaisia tänne, Teijo kertoi The Star -lehdelle."

Lähde: Iltalehti Online

Kyllä mää olin pettynyt siinä mielessä et kun Irakin kansa otti noinkin hyvin jenkit vastaan niin se antoi sodalle oikeutuksen. Missä ne joukkotuhoaseet,minkä vuoksi sota alotettiin.? Toisaalta säästyipä Irak ja Baghdad verilöylyltä ja Saddami saatiin poistettua. Nyt alkaa se vaihe minkä vuoksi sota alkoi,nimittäin jenkkien öljy-yhtiöt saamaan sopimuksia. ei tiedä itkeäkkö vai nauraa,toistaiseksi en tee kumpaakaan...

Originally posted by MuayThai
Nyt alkaa se vaihe minkä vuoksi sota alkoi, nimittäin jenkkien öljy-yhtiöt saamaan sopimuksia. ei tiedä itkeäkkö vai nauraa, toistaiseksi en tee kumpaakaan...

Voimme nauraa kollektiivisesti siinä vaiheessa kun Irakin sisällissota on ohi ja jenkit saaneet öljysopimusten lisäksi myös 75% kaikista jälleenrakennusdiileistä:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=7703

Jotkut kun ei vaan ole ikinä tyytyväisiä, halme sano, että näytä mulle tyytyväinen feministi, niin mä näytän sulle sillanpään tyttöystävän. Sama pätee näihin aktivisteihin ynnä muihin pipertäjiin. Saunan takana on vielä tilaa.

Teijolle terkkuja vaan... hölmö... :D

Originally posted by TommyGun

"Virolainen tilittää tuntojaan malesialaisen The Star- lehden verkkoversiossa perjantaina ilmestyneessä haastattelussa.

"Virolainen kertoo lehdelle yllättyneensä kovin nähdessään irakilaisten juhlivan amerikkalaisten joukkojen saapumista kaupunkiin"

Teijo taitaa olla ihmeissään kun irakilaiset eivät olekkaan samaa mieltä kuin suomalainen kirkasotsainen humanisti joka kuvittelee tietävänsä paremmin kuin itse irakilaiset että mikä heille on hyväksi ja mikä pahaksi :confused:

Teijo voisi Suomeen palatessaan perustaa vaikka Saddam Husseinin fan clubin ja museon :evil:

Samalla teijo paljasti ettei sitä oikeasti kiinnosta pätkääkään Irakin kansalaiset vaan amerikkalaisuuden vastustaminen.

Niin, juhlineet TV-kameroiden edessä mutta on siellä myös heitelty kiviä, ammuttu Kalashnikovilla ja raketinheittimellä sekä tehty itsemurhaiskuja.

Originally posted by protsku
Niin, juhlineet TV-kameroiden edessä mutta on siellä myös heitelty kiviä, ammuttu Kalashnikovilla ja raketinheittimellä sekä tehty itsemurhaiskuja.

Ei kai kukaan ole väittänytkään, etteikö sodassa ammuttaisi, tai jopa heiteltäisi kiviä?

En tiedä Teijon motiiveista mutta ainakin sen olemme nähneet uutisista että amerikkalaiset ovat joutuneet useitten hyökkäysten kohteeksi Baghdadissa vielä senkin jälkeen kun keskusaikion patsas kaadettiin ja ihmiset hurrasivat TV-kameroiden edessä. Irakin naapurivaltioissa amerikkalaisia pidetään miehittäjinä eikä vapauttajina.

Originally posted by protsku
En tiedä Teijon motiiveista mutta ainakin sen olemme nähneet uutisista että amerikkalaiset ovat joutuneet useitten hyökkäysten kohteeksi Baghdadissa vielä senkin jälkeen kun keskusaikion patsas kaadettiin ja ihmiset hurrasivat TV-kameroiden edessä. Irakin naapurivaltioissa amerikkalaisia pidetään miehittäjinä eikä vapauttajina.

Teijo oli kai siellä paikan päällä nähnyt asiat toisin, eikös tuota mainitsemaasi reaktiota Teijo juuri olisi toivonut.

Teijo on kyllä sellanen sitikkahörhelö kääriäinen että jos se menis saunaankin niin löylynhenki löylyttäs sen hiiltyneeksi prinssinakiksi koko poitsun eikä tarviis monta löylykauhallista...

Nyt Teijo voi sanoa niinkuin Full metal jacketissa että "nyt mää en pelekää enää mitään!" :D

Hyvähän se oli että pääsi sieltä hengissä pois.

Itse toivoin Teijon heittävän veivin mutta ei niin ei, ei ne jenkit aina osu "hyviin" maaleihin...No eihän sitä ihmiskilpenä olekkaan jos lymyää piilossa siellä.Menis nyt heittäytymään jonkun tankin alle vielä pkle :D

:david: <--- :lol2:

Mä kyllä arvostan sitä Virolaista tavallaan, koska varmaan aika harvalla länsimaalaisella (muslimifundamentalistit jms. ovat asia erikseen) on rohkeutta vaarantaa henkensä 'idealisminsa' takia.

Kannattaa sitäpaitsi katsoa pienellä varauksella noita Irakin kansan suhtautumista näyttäviä lähetyksiä, koska media on käytännössä kokonaan Jenkkien hallussa. Ja mitä Irakin uudelleenrakentamiseen tulee, niin mun mielestä se on yksinomaan Jenkkien heiniä, maksakoot sillä sen 'rosvoretkensä'. Jenkkien tavotteista & motiiveista on saatu pientä osviittaa, kun ne oli myyneet jonkun sataman 'yksityiselle amerikkalaiselle yritykselle', kun taas britit olisi halunneet sinne kurdihallinnon. Että semmosta. :curs:

Edit: ja taas mä poikkesin aiheesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom