Tarkoitanet Ps2 versiota, vai?
justerr, kiitti!
justerr, kiitti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin PS2 versiota meinaan. Jumalainen tuotos.Tarkoitanet Ps2 versiota, vai?
Jos tätä nyt verrataan vanhaan kunnon Pes kutoseen, niin onko hankkimisen arvoinen? PES 6 on kyllä pelattavuudeltaan aivan silkkaa kultaa edelleen.
Hommasin tuon Pessin ja ihan hyvältä vaikuttaa kunhan ehtii vähän opetella.
Miten teillä nuo nettipelit pätkii? Minulla ainakin tulee viiveellä ja välillä nykii aika paljon.
Taitaa olla huonot yhteydet etelä-euroopassa, miten suomalaisten kanssa pelatessa? -mistä löytyy suomalaisia pelejä?
Mistä löytyis tällähetkellä paras ja toimiva patchi ladattavaksi, siis sellainen missä olis bundesliiga ja uudet siirrot päivitettyinä?
Miltäs tämä on nyt maistunut? Mulla on tällä hetkellä PS3:lla Fifa 08, jos siihen verrataan, niin kannattaako ostaa?
Itellä ei ole kokemusta tuosta fifa 08, mutta ainakin fifa 09 hakkaa tämän uuden pessin todella helposti.
Makuasia tämäkin, meikäläiselle ei pessin legendaksi ryhtyminen napannut, mutt fifassa meni neljä kautta kuin siivillä.Pessin Become a Legend pyyhkii ainakin Fifan Be a Pron todella helposti. Muut jutut ovatkin sitten makuasioita.
Jep sama täällä. En tosin noin paljoa itse pelannut fifaa, mutta paremmalle se tosiaan tuntui, kun tuo pessin legenda hommeli.Makuasia tämäkin, meikäläiselle ei pessin legendaksi ryhtyminen napannut, mutt fifassa meni neljä kautta kuin siivillä.
Hyvin on maistunut. Jos pidät Fifan pelattavuudesta niin ehkä kannattaa hankkia sen uudempi versio. Vaikea sanoa, kun jotkut tykkää Fifasta ja toiset Pessistä. PES on aika kannattava hankinta jo BAL-moodin vuoksi. Tietysti jos et viitsi hommata joukkueita ja peliasuja netistä niin kandee varmaan hommata se Fifa.
Tuli pelattua PESsiä n.9 vuotta putkeen ja silloin fifa oli kirosana . Ostin fifan viime vuonna, koska silloin pessiä haukuttiin todella huonoksi. Nyt taas polttelee uuden pelin osto, joten ajattelin kysellä, miten tämä uusi PES on maistunut. Kiinnostaisi vaihtaa takaisin pessiin taas.
Nykyiseen fifa 08:iin olen erittäin tyytyväinen.
Tuo netistä kokoonpanojen lataus yms on toki pakollinen toimenpide, jos pessiä pelaa
Tuo netistä kokoonpanojen lataus yms on toki pakollinen toimenpide, jos pessiä pelaa
Nettipelaaminen on tosin aivan perseestä.