Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimekerrasta viisastuneena en osta uutta ennakkoon.
Jees, eli tänää torstainahan se demo pitäisi sitten ilmestyä:dance:
Sehän on ihan justiinsa sitten. Mä kävin ite eilen hakemassa ton Fifan ja täytyy sanoa että EA on parantanut huomattavasti 08 verrattuna. Syöttely on oikeata juhlaa, Barca tuntui ihan Barcalta, kun eilen kolme matsia höntsäsin. Pitää testata sitten tuota Pessiä liikkeessä, jos se vaan onnistuu. Ei viitsisi kahta futispeliä omistaa, jos Pessi tuntuukin paremmalta. Vaikka kyllä epäilenkin sitä, teki Fifa hyvän vaikutuksen, en olisi ikinä uskonut sanovani tätä......Lokakuun 15. päivä on muistaakseni tämän pelin virallinen julkaisupäivä.
AHHAHa :DEi helvetti luulin hetkeksi, että olen tulossa hulluksi.
Otin just yhden pelin ja pelasin samipoolilla. Fanit veisas taas tuota "Oh when the saints go marching in."-veisua. Sammutin pelin ja aloin katsomaan telkkua. Tuo veisu jäi kuitenkin soimaan päähän ja tuntui, että se kuului erityisen selvästi. Lievän paniikin jälkeen sammutin telkun ja kuuntelin tarkemmin. Onneksi selvisi, että naapurin lapsi treenaa tuota samaista kappaletta nokkahuilulla:D.
Kiitti. Pitääpä katsastaa kun pääsee himaan. Milläs vitulla toi muuten pitäis siirtää koneeseen, käykö muistitikulla laittaminen? ei vittu mitään käryä..http://www.pesgaming.com/forumdisplay.php?f=277
Tuollahan noita option filejä on.
Kävin tänään itse hakemassa pessin pc:lle. Muutama peli vasta pelattu, mutta aika samanlaisia mietteitä kun tossa dinhon eilisessä viestissä. Parempaan suuntaa ollaan menty ainakin viime vuodesta. Maalivahtien vastaantulo kusee mun mielestä vieläkin hiukan. Ei tosin niin pahasti kuin 2008-versiossa. Vieläkin kun käskee molken tulemaan vastaan, niin se ei vieläkään tunnu aina juoksevan ihan pelaajaa kohti.