Pes 09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mahoney
  • Aloitettu Aloitettu
Demon pitäisi olla tänään ladattavissa. Laittakaa rapoa, oma konsoli on vittu edelleen reissussa.

Demoa pelattu nyt boxilla pari peliä ja peli tuntuu kyllä aika loistavalta..aineki jos vertaa pes2008 demoon. Tempo on aavistuksen verran hitaampi kuin edellises versiossa mutta silti aika nopea vieläkin. Pitää tuota demoa tahkoa nyt vähän enemmän ennenkuin pystyy mitään lopullista sanoa mutta tässä vaiheessa peli vaikuttaa huomattavasti paljon paremmalta kuin 2008:rock: Nyt näyttää ainekin siltä ettei tarvi luovuttaa ja hypätä Fifan kelkkaan, sitä en tosiaan haluaisi tehdä;)

joo demo storessa. tuli pelattuu yksi peli ja joo tempo on vähän hitaampi kuin 2008
versiossa. syötöt menee pelaajien läpi helpommin?? hidastukset saatu korjattua ne ovat
nyt erittäin hienon näköisiä :thumbs:
voitin barcalla manun 1-0 regulaarilla :whip::hyvä::dance:

Joopajoo.. Tulipa sitten ostettua tuo Fifa 09.. Molempien demoja jonkin aikaa tahkoneena mielestäni paljon parempi ja realistisempi peli on tuo uusi Fifa. En ole ikinä omistanut yhtään EA:n jalkapallo peliä ja aina puolustanut pessiä vaikka se olisi ollut kuinka huono.. Mutta nyt oli pakko ostaa uusi Fifa, sen verran parempi oli Fifan demo kuin Pessin. Lopullinen versio uusimmasta pessistä voi tietty olla todella hyvä, mutta en usko että Fifaa voittaa.. ikävä kyllä:( Ehkä ensi vuonna sitten...

Tempoa on tosiaan tiputettu viime vuoden pelistä. Syöttely tuntuu olevan myös suht kuosissa, vaikea tuosta demosta on vetää suuria johtopäätöksiä kuitenkaan, koska yksi peli kestää niin vähän aikaa niin yksittäisen ottelun luonteeseen on vaikea päästä käsiksi.

En usko, että tämän version pelaajille tulisi sellaista tunnetta, että pelaajien läpi voi juosta yhdellä miehellä kentän läpi ja tehdä nupiksi maalin. Yhdenkin miehen ohittaminen tuntuu tällä hetkellä haastavalta, ainakin top player-tasolla. Pientä miinusta tulee edelleen siitä, että vastustajan heittäessä läpisyötön lobilla, oma pakki pysäyttää juoksun sekunniksi minkä aikana vastustajan hyökkääjä hyödyntää tuon ja kerkeää ensimmäisenä palloon. Tämä ongelma on ollut jo monta vuotta ja tuo esiintyy ainoastaan konetta vastaan pelatessa.

Vetojen suuntaaminen tuntuu olevan taas hieman erilaista, vaikea vetää suurempia johtopäätöksiä, koska laukaisupaikkoja on tullut vielä niin vähän. Nopea vapari on toteutettu erittäin hyvin.

Pelattavuus on ollut kuitenkin pieni pettymys. Ehdottomasti parempi kuin PS3:n 08, mutta ei pääse PS2:n pelattavuuden tasolle. Tämä on aika käsittämätöntä miten tuota asiaa ei saada käännettyä next gen konsoleille. Konami voisi vihdoin ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä pelattavuus taas sille tasolle mitä se on ollut tai Fifa tulee kohta oikeasti ohi. Ehkä tuo vuosi on ollut liian lyhyt aika virheiden korjaamiselle ja pelin ominaisuuksien kehittämiselle. Pahimmat virheet on korjattu ja se on hyvä asia, mutta suurta eteenpäinmenoa ei ole tapahtunut.

Pelaajien animaatiot näyttävät hyviltä, mielestäni pelaajien piirteet näyttävät realistisimmilta kuin Fifan. Pessissä pelaajat tunnistaa ulkonäöltä kun taas Fifan kasvonmallinnukset ovat menneet hieman metsään. Demon joukkueen faneilla tuntuu olevan omat kannatuslaulut mikä tuo mukavasti tunnelmaa. Ainoastaan Liverpoolin "Oh when the saints..." rallatus alkaa jossain vaiheessa käymään liiankin tutuksi.

Kyllä tämä ostoon menee, itse asiassa en malta odottaa kun peli ilmestyy ja laadukas patch on ladattavissa joukkueineen, kannatuslauluineen jne. Kaveria vastaan pitää myös kokeilla, toivottavasti siinä on sama fiilis kuin ennenkin.

Pes on kuitenkin parempi kuin Fifa. Pitää kuitenkin käydä hakemassa tuo Fifan demo ja kokeilla sitä vielä, koska Fifa-fanit ovat forumeilla sitä niin hehkuttaneet ja voin myös tehdä lopullisen päätöksen. Eka kokeilu ei vakuuttanut riittävästi, mutta annetaan nyt toinen mahdollisuus ennen kuin Pes ilmestyy.

Tässä nyt tunnelmia n. 10 pelin jälkeen.

Lokakuun 15. päivä on muistaakseni tämän pelin virallinen julkaisupäivä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei helvetti luulin hetkeksi, että olen tulossa hulluksi.

Otin just yhden pelin ja pelasin samipoolilla. Fanit veisas taas tuota "Oh when the saints go marching in."-veisua. Sammutin pelin ja aloin katsomaan telkkua. Tuo veisu jäi kuitenkin soimaan päähän ja tuntui, että se kuului erityisen selvästi. Lievän paniikin jälkeen sammutin telkun ja kuuntelin tarkemmin. Onneksi selvisi, että naapurin lapsi treenaa tuota samaista kappaletta nokkahuilulla:D.

.....Lokakuun 15. päivä on muistaakseni tämän pelin virallinen julkaisupäivä.
Sehän on ihan justiinsa sitten. Mä kävin ite eilen hakemassa ton Fifan ja täytyy sanoa että EA on parantanut huomattavasti 08 verrattuna. Syöttely on oikeata juhlaa, Barca tuntui ihan Barcalta, kun eilen kolme matsia höntsäsin. Pitää testata sitten tuota Pessiä liikkeessä, jos se vaan onnistuu. Ei viitsisi kahta futispeliä omistaa, jos Pessi tuntuukin paremmalta. Vaikka kyllä epäilenkin sitä, teki Fifa hyvän vaikutuksen, en olisi ikinä uskonut sanovani tätä.

Itselleäni on aina kanssa miellyttänyt Pessin grafiikat verrattuna Fifaan, pelaajat näyttävät esikuviltaan, siihen Fifa ei ole ikinä pystynyt. Fifassa ne näyttävät epämuodostuneilta vähän sinne päin mentaliteetilla väsätyiltä, niin myös 09:ssä.

Ei helvetti luulin hetkeksi, että olen tulossa hulluksi.

Otin just yhden pelin ja pelasin samipoolilla. Fanit veisas taas tuota "Oh when the saints go marching in."-veisua. Sammutin pelin ja aloin katsomaan telkkua. Tuo veisu jäi kuitenkin soimaan päähän ja tuntui, että se kuului erityisen selvästi. Lievän paniikin jälkeen sammutin telkun ja kuuntelin tarkemmin. Onneksi selvisi, että naapurin lapsi treenaa tuota samaista kappaletta nokkahuilulla:D.
AHHAHa :D

Huomenna pelin pitäisi olla kaupoissa. Kuinka moni täältä meinaa hakea omansa vai ovatko kaikki hypänneet jo fifan kelkkaan?

Tiedänpähän ainakin mitä teen koko huomisen päivän.

No, onko tullut jyystettyä?? :D

Nyt kun olen pelannut sekä Fifaa että Pessiä, niin voin sanoa, että Pes on noussut takaisin valtaistuimelleen! Parempi kuin Fifa, mutta ei paljoa. Fifa on samanlainen kuin aina ennenkin, maaleja tulee ja paljon. Yleensä kaikki vielä samanlaisia. Pessissä kun tekee sen maalin, niin se palkitsee.

Koskahan Konami saa pelaaja animaation 2000 luvulle..? Pelaajien juoksut on sitä samaa kulmittaista tökkimistä, kuin aina ennenkin. Tempo on vähän outo, mutta ei haittaa. Stadionit on todella rumia, oikeata harmaata mössöä koko paska. Nurmi on vieläkin, kuin vihreää betonia.. Kommentaattori on ihan kujalla, kannattaa vaihtaa Espanjankielinen selostus!! Mutta se pelattavuus! On menty viimevuotisesta eteenpäin vitusti! Nyt on sitä samaa taktista peliä, kuin ennen muinoin. Me like! Fifa ei pääse samalle tasolle, vaikka yritys onkin kova.

Mä tässä just pelasin neljä matsia International Cupia, Suomella Argentinaa vastaan neljännesvälierää. Ekassa matsissa Argentina teki maalin ekasta vitun hyökkäyksestä, enkä ehtinyt koskemaan palloon kertaakaan! Tasoituksen tein minuutti ennen pelin loppua! Kauhea vitun härdelli Argentinan maalilla, mutta tilanteen päätteeksi Litmanen tuikkasi molarin jalkojen välistä!! :dance2: Wohoo!!! jatkoajalla peli päättyi Argentinan voittoon, kun Messi pääsi yksin läpi. Yritä siinä sitten jollain vitun Hyypiällä juosta jätkä kiinni.... ..tana ..kele. Viimeisessä matsissa hävisin rankkareilla.. vittu kun on vaikeata!! :curs: :D

Nyt loppui oikea elämä. Jes!!

+ Taktisuus kunniaan.
+ Maalit näyttävät maaleilta, toisin kuin Fifassa
+ Tempo
+ Jalkapalloa
+ Maalivahdit ovat maalivahteja, toisin kuin Fifan vastaavat, ovat idiootteja

- Tempo
- Grafiikkaa voisi parantaa, pikkuseikkoja tosin
- Laimea yleisö

Annan :4:

:dance2::kippis1::hyvä::dance::rock:

On tullut jyystettyä:D

On kyllä loistava peli. Erityisesti Become a Legend on äärimmäisen koukuttava pelimuoto.

Aloitin peliuran Cataniassa ja juuri kun olin päässyt penkille ja satunnaisesti pelaamaan, päätin lähteä ensimmäisen siirtoikkunan aikana rahan ja kovempien haasteiden perässä Torinoon. Jouduin jauhamaan hiton monta harkkamatsia ennen kuin valmentaja vakuuttui. Nyt on kolme matsia alla punapaidoissa joista kerran olen ollut avauksessa ja saldona on kaksi maalisyöttöä. Nyt Baxter hereillä!! Maajoukkuekutsua odotellaan.

Stadionit on ihmeen aavemaisia. PS2:lla oli jopa tunnelmallisemmat ja paremmat stadionit kuin kolmosella. Selostajat on samaa paskaa kuin ennenkin. Jon Champion on ilmeisesti Seabassin virallinen selänpesijä kun saa selostaa joka vuosi Pessiä. Pitää jossain vaiheessa laittaa hispaanot huutamaan taustalle.

Tempo on mielestäni juuri sopiva ainakin vaikeimmalla tasolla.

Oliko sulla Dinho pleikka vai xbox? Pleikalle on meinaan jo ekat option filet alkaneet ilmestymään. Saa vähän enemmän virtaa cuppeihin kun Huuhkajillakin on aidot peliasut. Ensi viikonloppuna pitäisi ilmestyä yksi OF mikä sisältää Valioliigan. Ainakin ennakkokuvat näyttävät todellä hyviltä.

Netissä on myös tullut kokeiltua, mutta aika usein on joutunut kärsimään lagauksesta mikä syö pelihuumoria. Lisäksi kaikki tuntuu pelaavan ainoastaan ManU:lla, Barcalla tai Brasilialla mikä on myös perseestä.

Huippu peli kuitenkin:thumbs:

Mulla on se pleikka versio! Option filet?!?!!! Mistä mistä mistä????? :malttamaton:

Joo, mä taas totuttelen tohon tempoon Fifan jälkeen ja kyllä se alkaa tuntuun jo hyvältä. Vittu pelasin eilen sitten Internationalin finaalia 9 kertaa putkeen... :david: Etelä-Korea pieksi mut vittu koko ajan.. voi jumalauta kun ei sitten millään saanut maalia aikaiseksi ja oma molari sekoili melkein joka pelissä.. Brasilian voitin ihan iisisti, Argentina oli kanssa vittumainen. :D

saatana pääsin nukkuun neljältä yöllä, kun sit jauhoin vielä Become a Legendiä muutaman matsin. En ole siinä saanut mitään aikaiseksi; yhden yläriman pamautin. Kämmenet hikoilee vanhaan malliin, MAHTAVAA!

http://www.pesgaming.com/forumdisplay.php?f=277
Tuollahan noita option filejä on.

Kävin tänään itse hakemassa pessin pc:lle. Muutama peli vasta pelattu, mutta aika samanlaisia mietteitä kun tossa dinhon eilisessä viestissä. Parempaan suuntaa ollaan menty ainakin viime vuodesta. Maalivahtien vastaantulo kusee mun mielestä vieläkin hiukan. Ei tosin niin pahasti kuin 2008-versiossa. Kun käskee molken tulemaan vastaan, niin se ei vieläkään tunnu aina juoksevan ihan pelaajaa kohti.

http://www.pesgaming.com/forumdisplay.php?f=277
Tuollahan noita option filejä on.

Kävin tänään itse hakemassa pessin pc:lle. Muutama peli vasta pelattu, mutta aika samanlaisia mietteitä kun tossa dinhon eilisessä viestissä. Parempaan suuntaa ollaan menty ainakin viime vuodesta. Maalivahtien vastaantulo kusee mun mielestä vieläkin hiukan. Ei tosin niin pahasti kuin 2008-versiossa. Vieläkin kun käskee molken tulemaan vastaan, niin se ei vieläkään tunnu aina juoksevan ihan pelaajaa kohti.
Kiitti. Pitääpä katsastaa kun pääsee himaan. Milläs vitulla toi muuten pitäis siirtää koneeseen, käykö muistitikulla laittaminen? ei vittu mitään käryä.. :confused:

Olen kanssa huomannut maalivahtien olevan hieman kujalla tietyissä tilanteissa, eli vähän miinusta siitäkin, muuten ihan hyvää shittiä.

Jos tätä nyt verrataan vanhaan kunnon Pes kutoseen, niin onko hankkimisen arvoinen? PES 6 on kyllä pelattavuudeltaan aivan silkkaa kultaa edelleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom