perustreeniohjelmaa haetaan.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo se varmaan tuntus vähän paremmalta ku mulla tuntuu palautuvan aika nopeesti ja muutenki vaikeuksia saada paikkoja kipeeks. Minkälaista jaottelua suosittelisitte siihen?

Pitää muistaa, että lihat voivat silti palautua vaikka kipua ei olisikaan.

edit:
Joo se varmaan tuntus vähän paremmalta ku mulla tuntuu palautuvan aika nopeesti ja muutenki vaikeuksia saada paikkoja kipeeks. Minkälaista jaottelua suosittelisitte siihen?

varmaan joku 1. vetävät ja 2. työntävät olisi paras vaihtoehto

1. takareidet, selkä, hauis, pohkeet
2. etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat

Timba79 varmaan tietää enemmän ja vastaakin tähän huomenissa:)

Oke. Entä olisko tämmöses mitään ideaa (ku haluisin lähinnä tuota rinta/ojentaja -treenii, on penkkiveto kaverin kanssa nimittäin) :

ma: rinta ja hauis
ti: lepo
ke: jalat ja selkä
to: rinta ja hauis
pe: lepo
la: olkapäät ja ojentajat
su: lepo

Sukulaku sanoi:
varmaan joku 1. vetävät ja 2. työntävät olisi paras vaihtoehto

1. takareidet, selkä, hauis, pohkeet
2. etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat

Timba79 varmaan tietää enemmän ja vastaakin tähän huomenissa:)

Tämä jako pelittää todella hyvin. Ja jos oikeasti tuntuu palautuvan niin tekee 2 on ja 1 off systeemillä, eli koko kroppa kahdesti 6 päivän aikana. Jos siinä ei ole reeniä riittävästi niin sitten ei vaan reenaa riittävän kovaa. Mutta paras tällä on tehdä 1 on ja 1 off, eli kahdesti kroppa 8 päivän aikana.

Mulla tässä seuraava määrä sarjoja:

Etureisi, takareisi, selkä 6 sarjaa
Rinta, olkapäät 4 sarjaa
Hauis, ojentajat 3 sarjaa
pohkeet 5 sarjaa

Ja korkeintaan kaksi eri liikettä per lihasryhmä, toki niitä liikkeitä voi sitten kierrättää eri treeneissä kunhan joku logiikka säilyy.

Jeespoks. Eiköhän näillä eväillä päästä alkuun tässä ohjelmoidussa punttistreenissä :>
Pulverit vaan tilaukseen. Kiitti vaan vastaajille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom