Perustaminen multa-/savimaalle! Tärkeää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Toi mun aloituspostauksen pihavaja on kestänyt hyvin tosiaan ihan noin 30cm kuopissa (pohjalla tosiaan pari metriä itse vuosia sitten paikalle tuotua halpaa mutta routimatonta soraa jossa erittäin vähän multaa seassa, eli sorakuopan hukkasoria 0,60e/tonni), pohjissa jotkut 25 litran anturat ja päällä 3 pilariharkkoa, terästä ja betonia. Yksi kulma (3 ruuvipaalua) tosiaan pelkän mullan päällä, paalut siellä noin 1.8m syvyydessä. Ei ole routinut, eikä ole mitään routaeristyksiä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
15-20cm riittää ihan hyvin tuohon väliin. Siinä ilma pääsee kiertämään eikä väli mene lehdistä yms syksyn ryjästä heti umpeen.
Syksyisin ja keväisin kannattaa vetää haravalla kaikki maatuva aines tuolta mökin alta pois.

Riippuu vähän murskeesta. Jos on hienojakoista niin vedellä sen saa hyvin tiivistettyä. Eli letkulla vaan vettä murskeen päälle ja sitten käppäilee
siinä päällä. Tai sitten antaa ola talven yli ja kokoaa mökin keväällä niin on jo tiivistynyt tuossa ihan tarpeeksi. Itse laittaisin tuohon jotain 0-16 mursketta.

Muista laittaa harkon ja mökin lattian palkkien väliin kosteussuluksi huopaa. Muuten lattiapalkit voivat vetää harkosta itseensä vettä.

Tällainen viritys siitä tuli. [video]https://onedrive.live.com/redir?resid=AFB27CCB5CE5FA50!1834&authkey=!AGNcM_W0dmRhspI&v=3&ithint=photo%2cjpg[/video]
Työnjohtajan into haittasi hieman enemmän kuin auttoi. :)

Laitetaan vielä tähän kuva valmiista hyyskästä vaikkei ihan sovi ketjun teemaan: [video]https://onedrive.live.com/redir?resid=AFB27CCB5CE5FA50!1859&authkey=!ABwgVyAmmfkXHac&v=3&ithint=photo%2cjpg[/video]

Saipahan nörtti haussin bygattua. Muutamat työvaiheet menivät snadisti viikseen, kun tieto, taito ja kokemus puuttuivat, mutta mitään aivan pahaa kämmiä ei tullut. Seuraavasta tulisi kyllä parempi ja helpommin.

Saha oli tylsä, mikä vähän v...harmitti. Ruuvinväännin jaksoi painaa 140 mm ruuveja ihan melko kiitettävästi läpi hirren. Paremmat vehkeet pitäisi olla, jos näitä harrastuksekseen rakentelisi. ;)

Kiitokset kaikille tietoa jakaneille!! :thumbsup: (molemmat vielä jäljellä :))

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom