Perussuomalaiset

Meta title: PERUSSUOMALAISET

Meta description: Keskustelua puolueen linjoista, päätöksistä, vaikuttajista ja ajankohtaisista politiikkaliikkeistä.

Tokihan tuo on entistä hauskempi tsoukki esim. Persujen ehdollinen kansalaisuus -tsoukin tai Hirvisaaren sisutaustan kontekstissa. Unohti kyllä kertoa millaiset hihamerkit juutalaisille pitäisi kehitellä..?

Idiotismi huumorin varjolla on yhä idiotismia. Tosin ette te persuilijat sitä yritä kovin hyvin edes peitellä :D

Kovin sie sitä leimakirvestä heiluttelet ja lyöt kaikki vastakkaista mieltä olevat persuiksi. Sitäpaitsi, tuossa ei kyllä flirttailtu kansallissosialismilla, tai sitten Iron Skykin oli uusnatsien promovideo :rolleyes:

Idiotismi huumorin varjolla on yhä idiotismia. Tosin ette te persuilijat sitä yritä kovin hyvin edes peitellä :D

Noh onneksi meillä on sinut. Hienostuneen, älyllisen poliittisen huumorin Aurajoki kertomassa mitä kannattaa ja ei kannata sanoa :) Itse en kyllä kuuluu persuihin, minua vain ärsyttää älyttömät paskamyrskyt ja ihmisten "kauhistelu" asian suhteen jonka vasen saapaskin ymmärtää vitsisatiirisarkasmihuumoriksi.

Olen pahoillani mutta tää pallo pitää nyt heittää heti takaisin sinnepäin. Ei kaikki ole huumoria sillä että väittää sitä huumoriksi. Jatkuvasti sieltä persuriveistä löytyy joku kokeilemaan kepillä jäätä, koko homma heitetään muka huumoriksi ja etukäteen haukutaan kaikki arvostelijat pölvästeiksi kun eivät huumoria tajua.

Sarkasmin suhteen tuo teksti olikin sitten ihan malliesimerkki siitä ettei oikeastaan edes tajuta mitä sarkasmi on.

Kukas sen sitte määrittää, että mikä on oikeaa huumoria, jota saapi esittää?

Oot oikeassa tossa alemmassa. Tuli vähän hätäseen kirjotettua, kun satiiri taitaa olla vähän osuvampi kuvaus, kuin sarkasmi.

Joo ha hah nyt kun vitsi sitten selitettiin niin olipa hauska, not. vedänkin tästä keltaisen kusipäänauhan- koska olen sellainen- käsivarteen ja mene torille nauramaan hyville sarkastisille vitseillä.

Noh onneksi meillä on sinut. Hienostuneen, älyllisen poliittisen huumorin Aurajoki kertomassa mitä kannattaa ja ei kannata sanoa :)

Eipä tämä kyseinen teksti ainakaan auttanut taas persujen asiaa pätkääkään, jokainen jolla on puolikaskin aivoa tajuaa että tällainen tötöily tuhoaa puolueen kannatusta eikä siihen mitään poliittisen huumorin purojakaan tarvita kertomaan että kyseinen teksti oli aivan järkijättöistä höttöä. Uskon kyllä että oli kirjoitettu vitsitarkoituksella, mutta vitsi nyt meni vähän reisille ja syö taas persujen uskottavuutta.

Enkä minä vailla huumorintajua ole, kyllä tästäkin sekametelistä sekä tämänkin palstan selittelevistä ja perustelevista persu-urhoista on monta hyvää naurua irronnut :D

Kovin sie sitä leimakirvestä heiluttelet ja lyöt kaikki vastakkaista mieltä olevat persuiksi. Sitäpaitsi, tuossa ei kyllä flirttailtu kansallissosialismilla, tai sitten Iron Skykin oli uusnatsien promovideo :rolleyes:

Taitaa olla se ratkaiseva ero tässä että toinen on onnistunutta satiiria ja toinen vaan ei... ;)

Mielenkiintoinen tulkinta. Itse asiassa tämä persuavustajan kirjoitus on enemmänkin farssin alueella kuin satiirin...

Kaikki tympeän korrektiuden verhoon käärittyä kompromissipolitiikkaa kritisoivat tai jollain tavalla heilauttavat teot ovat onnistuneita. Mitä enemmän puhetta, mitä enemmän tunteita niin sitä todennäköisemmin edes joku päättää ottaa asioista itse selvää. Nykyään valitettavan suuri joukko luottaa mediaan, ymmärtämättä toimittajien, kustantamoiden yms. sidoksia ja niiden vaikutuksia. Puolueeton uutisointi kun tuntuu olevan samanlaista utopiaa kuin Shangri-la.

Tarvitaan etukäteissensuuri ihmisten ajatuksille, ettei kukaan vain esitä ääneen suvaitsevaisuusviranomaisten paheksumaa huumoria.

Tässä kohussa on vahvat farssin ainekset koossa.

Politiikka perustuu kompromisseihin. Onhan maailmassa maita missä ei tarvitse tehdä kompromisseja. Itse en kyllä niissä maissa haluaisi asua.

eronen.webp

Missä kohtaa Eronen persu ilmoittaa olevansa? Ennen sitoutumattomuutta oli Muutos 2011:n jäsen. Suosittelen lukemaan Erosen muitakin tekstejä, mielestäni kyseessä älykäs ihminen. Tämä kirjoitus on kylläkin kummallinen enkä oikein ymmärrä pointtia edes vähemmistövaltuutetun lausuntoa vasten. Mutta hän kirjoittaakin että "aivoni käyvät [...] ylikierroksilla". Niin minullakin monesti ja sitten kun rauhoittuu niin huomaa ettei se ulos tuotu juttu nyt niin hyvä vitsi ollutkaan.

Toisaalta olen jäävi arvioimaan Helena Erosen tekemisiä koska olen vähän ihastunut häneen. Ihana nainen!

Onhan lestadiolaisistakin kirjoitettu kirja jossa leikitellään ajatuksesta suviseuroihin osallistujien lahtaamisesta pommeilla. Kirjan nimi on Suviteuraat, julkaistu 2004. Eipä tuo mitään kohua herättänyt ja vastaavanlaisia esimerkkejä on varmasti runsaasti. Jotain rajaa siihen kaksinaismoralismiin.

Eduskuntaryhmä toivoo potkuja Hirvisaaren avustajalle

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän enemmistö toivoo, että kansanedustaja James Hirvisaari irtisanoo avustajansa Helena Erosen tämän kohua herättäneen kirjoittelun vuoksi.

Eronen ehdotti Uuden Suomen blogissaan pakollisia hihamerkkejä ulkomaalaisille. Myöhemmin hän selitti ehdotustaan mustaksi huumoriksi ja myönsi, että oli tehnyt arviointivirheen.

Perussuomalaisten ryhmäjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner sanoo, että tällainen kirjoittelu vahingoittaa perussuomalaisten eduskuntaryhmää ja puoluetta. Hän odottaa, että Hirvisaari ottaa ryhmän enemmistön suosituksen vakavasti.

Hirvisaari ei itse suostunut kommentoimaan asiaa eduskuntaryhmän kokouksen jälkeen. Hän on kirjoittanut omassa blogissaan, että toimittajat ymmärsivät Erosen satiirin tahallaan väärin.

Ryhmäjohtaja ei ymmärrä tällaista puolustelua.

- Se on huonoa huumoria. Näin vakavilla asioilla ei lasketa leikkiä, Ruohonen-Lerner sanoi.

Lähde: http://www.ess.fi/?article=367420

Näemmä on huumorintajuttomia kukkahattutätejä ja salaliittomedian kätyreitä Perussuomalaisten eduskuntaryhmäkin pullollaan. :(

Kuinkahan moni on lukenut alkuperäisen tekstin? Jos on niin ihme nöyristelyä persuilta, eivätpä mun ääntä saa kyllä varmana.

Eipä tämä kyseinen teksti ainakaan auttanut taas persujen asiaa pätkääkään, jokainen jolla on puolikaskin aivoa tajuaa että tällainen tötöily tuhoaa puolueen kannatusta eikä siihen mitään poliittisen huumorin purojakaan tarvita kertomaan että kyseinen teksti oli aivan järkijättöistä höttöä. Uskon kyllä että oli kirjoitettu vitsitarkoituksella, mutta vitsi nyt meni vähän reisille ja syö taas persujen uskottavuutta.

Enkä minä vailla huumorintajua ole, kyllä tästäkin sekametelistä sekä tämänkin palstan selittelevistä ja perustelevista persu-urhoista on monta hyvää naurua irronnut :D

Sanoisimpa, että puolueen kannatuksen tuhoaa paljon paremmin siintävä avustajan heittäminen susille (Ruohonen Lernerin kommentit jne..). Eikös persujen pitänyt olla se muiden päähän potkiman ja unohdetun kansan puolustaja.

Mutta joo hauskaa, että sinulla on hauskaa :) Kenelläs ne olikaan ilmaiset huvit?

Back
Ylös Bottom