Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Idiotismi huumorin varjolla on yhä idiotismia. Tosin ette te persuilijat sitä yritä kovin hyvin edes peitellä :D

Idiotismi huumorin varjolla on yhä idiotismia. Tosin ette te persuilijat sitä yritä kovin hyvin edes peitellä :D
Itse en kyllä kuuluu persuihin, minua vain ärsyttää älyttömät paskamyrskyt ja ihmisten "kauhistelu" asian suhteen jonka vasen saapaskin ymmärtää vitsisatiirisarkasmihuumoriksi.Olen pahoillani mutta tää pallo pitää nyt heittää heti takaisin sinnepäin. Ei kaikki ole huumoria sillä että väittää sitä huumoriksi. Jatkuvasti sieltä persuriveistä löytyy joku kokeilemaan kepillä jäätä, koko homma heitetään muka huumoriksi ja etukäteen haukutaan kaikki arvostelijat pölvästeiksi kun eivät huumoria tajua.
Sarkasmin suhteen tuo teksti olikin sitten ihan malliesimerkki siitä ettei oikeastaan edes tajuta mitä sarkasmi on.
Noh onneksi meillä on sinut. Hienostuneen, älyllisen poliittisen huumorin Aurajoki kertomassa mitä kannattaa ja ei kannata sanoa![]()
Kovin sie sitä leimakirvestä heiluttelet ja lyöt kaikki vastakkaista mieltä olevat persuiksi. Sitäpaitsi, tuossa ei kyllä flirttailtu kansallissosialismilla, tai sitten Iron Skykin oli uusnatsien promovideo![]()
Taitaa olla se ratkaiseva ero tässä että toinen on onnistunutta satiiria ja toinen vaan ei... ;)
Minusta molemmat ovat varsin onnistuneita kun niillä saadaan näin voimakas reaktio aikaan.
Mielenkiintoinen tulkinta. Itse asiassa tämä persuavustajan kirjoitus on enemmänkin farssin alueella kuin satiirin...

Eduskuntaryhmä toivoo potkuja Hirvisaaren avustajalle
Perussuomalaisten eduskuntaryhmän enemmistö toivoo, että kansanedustaja James Hirvisaari irtisanoo avustajansa Helena Erosen tämän kohua herättäneen kirjoittelun vuoksi.
Eronen ehdotti Uuden Suomen blogissaan pakollisia hihamerkkejä ulkomaalaisille. Myöhemmin hän selitti ehdotustaan mustaksi huumoriksi ja myönsi, että oli tehnyt arviointivirheen.
Perussuomalaisten ryhmäjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner sanoo, että tällainen kirjoittelu vahingoittaa perussuomalaisten eduskuntaryhmää ja puoluetta. Hän odottaa, että Hirvisaari ottaa ryhmän enemmistön suosituksen vakavasti.
Hirvisaari ei itse suostunut kommentoimaan asiaa eduskuntaryhmän kokouksen jälkeen. Hän on kirjoittanut omassa blogissaan, että toimittajat ymmärsivät Erosen satiirin tahallaan väärin.
Ryhmäjohtaja ei ymmärrä tällaista puolustelua.
- Se on huonoa huumoria. Näin vakavilla asioilla ei lasketa leikkiä, Ruohonen-Lerner sanoi.
Lähde: http://www.ess.fi/?article=367420
Näemmä on huumorintajuttomia kukkahattutätejä ja salaliittomedian kätyreitä Perussuomalaisten eduskuntaryhmäkin pullollaan. :(
Eipä tämä kyseinen teksti ainakaan auttanut taas persujen asiaa pätkääkään, jokainen jolla on puolikaskin aivoa tajuaa että tällainen tötöily tuhoaa puolueen kannatusta eikä siihen mitään poliittisen huumorin purojakaan tarvita kertomaan että kyseinen teksti oli aivan järkijättöistä höttöä. Uskon kyllä että oli kirjoitettu vitsitarkoituksella, mutta vitsi nyt meni vähän reisille ja syö taas persujen uskottavuutta.
Enkä minä vailla huumorintajua ole, kyllä tästäkin sekametelistä sekä tämänkin palstan selittelevistä ja perustelevista persu-urhoista on monta hyvää naurua irronnut :D
Kenelläs ne olikaan ilmaiset huvit?Sanoisimpa, että puolueen kannatuksen tuhoaa paljon paremmin siintävä avustajan heittäminen susille (Ruohonen Lernerin kommentit jne..). Eikös persujen pitänyt olla se muiden päähän potkiman ja unohdetun kansan puolustaja.