Peruskolmijakoinen arvosteltavaksi

Originally posted by pihvipoju
Kokeilepa hammer-kääntöjä erillään hauistreenistä, niin huomaat ettet saa edes kunnon pumppia hauiksiin. Eli kyllä se on mielestäni aika selkeä brachioradialis-liike.
Mä saan ainakin todella hyvän pumpin hauikseen, jos otan hammerin ekana liikkeenä, siinä missä muillakin liikkeillä. Vähän enemmän ottaa kyllä forkkuihin. Että se siitä.

Originally posted by blaza
Mä saan myös hammerista ihan jees pumpin ja ottaa habaan ihan kivasti kyl. Mitenköhän te riuhdotte sitä hammeria? :)

No... kele... öö :confused:... Ehkä mun mieli-muskeli-yhteys on sitten ylivertainen, kun pystyn keskittämään liikkeen sinne minne pitää. Hah! :itku:

Originally posted by pihvipoju
No... kele... öö :confused:... Ehkä mun mieli-muskeli-yhteys on sitten ylivertainen, kun pystyn keskittämään liikkeen sinne minne pitää. Hah! :itku:

No teet vaikka ekana liikkeenä joku 4 sarjaa hammer kääntöä toistoalueella 8-15, sen jälkeen alkaan tuntumaan habassa jo.. sitten pari sarjaa hauiskääntöä käsipainoilla niin siinä on koko hauistreeni.

Originally posted by makew
No teet vaikka ekana liikkeenä joku 4 sarjaa hammer kääntöä toistoalueella 8-15, sen jälkeen alkaan tuntumaan habassa jo.. sitten pari sarjaa hauiskääntöä käsipainoilla niin siinä on koko hauistreeni.

Okei, pitääpä tosiaan kokeilla, kiitos vinkistä.

Back
Ylös Bottom