Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on dextroosi ja se on hiilihydraattia. Olettaen sulla on vielä maltoakin messissä. Eli sekoitteleppa joko maltoa tai dextroosia 1dl ja siihen proteiinia 1dl, kreatiinia voit lisätä sen teelusikallisen mukaan. Veteen sekoitat, sitten vain ääntä kohti ja alas.Japeki sanoi:Ois kysyttävää et miten mun kanttii annostella nämä aineet mitä käytän palkkarissa (palautumisjuomassa) :hiilarit, proteiini, creatiini ja se mikä dextrukse, joku tommonen. Ite oon käyttäny et laitan 0.5 dl hiilareita ja dextruksea, 1 tl creatiinia ja 1 dl proteiiniä, ne kaikki on siis jauheina. Jotku sanoo et tuo on hyvä annostelu ja jotku sanoo et ei ehkä oikee hyvä... Ois kiva kuulla mielipiteitä!!
Delmonte sanoi:Tässä ketjussa varmaan sopii kysäistä, että onko mikä olisi hyvää valmista palkkaria, jossa olisi siis suhde noin 50/50. Ainakaan nopeasti selaamalla en pakkiksen kaupasta moista valmista juomaa löytänyt.
Multa menee hermot menee ton sekoittelemisen kanssa alta aikayksikön...
kriittinenmassa sanoi:Ilmeisesti tuolla 50/50 -suhteella tarkoitetaan samaa kuin 1:1, eli protskua ja hiilaria on saman verran. Tässä tapauksessa Muscle+ on oikea tuote.
Timba79 sanoi:Tsekkaappa uusiksi, ulkomuistista ainakin Muscle+ palkkarissa on 50:50 suhde ja HTR:ssä on proteiinia jopa hiilaria enemmän. Ja luulisin että löytyy muitakin.
Aamen! Ei tuohon voi mitään muuta sanoa, hyvää kamaa, mutta hintakin on jo sen laatuinen..:itku:habalus sanoi:tosta palautusjuoma jutusta ite olen alkanut käyttämään HT-R nimistä palautusjuomaa toimii omasta mielestä ihan hyvin ja on hyvän makuista ainoa miinus minun mielestäni on posketon hinta:(
rauskis sanoi:Mikä olisi sellainen perushyvä palautumisjuoma punttitreenin jälkeen?! En kaipaa mitään hienosteluja, ainoastaan asiansa ajavan tavallisen palautumisjuoman.
Tupla-J sanoi:Meitsi tuppaa palkkaroimaan tolla mass blastilla ja hera80:lla. Ei tule hintavaksi, maku on jees ja ravintoarvot kans.