Perushyvä palautumisjuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rauskis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ois kysyttävää et miten mun kanttii annostella nämä aineet mitä käytän palkkarissa (palautumisjuomassa) :hiilarit, proteiini, creatiini ja se mikä dextrukse, joku tommonen. Ite oon käyttäny et laitan 0.5 dl hiilareita ja dextruksea, 1 tl creatiinia ja 1 dl proteiiniä, ne kaikki on siis jauheina. Jotku sanoo et tuo on hyvä annostelu ja jotku sanoo et ei ehkä oikee hyvä... Ois kiva kuulla mielipiteitä!!

Japeki sanoi:
Ois kysyttävää et miten mun kanttii annostella nämä aineet mitä käytän palkkarissa (palautumisjuomassa) :hiilarit, proteiini, creatiini ja se mikä dextrukse, joku tommonen. Ite oon käyttäny et laitan 0.5 dl hiilareita ja dextruksea, 1 tl creatiinia ja 1 dl proteiiniä, ne kaikki on siis jauheina. Jotku sanoo et tuo on hyvä annostelu ja jotku sanoo et ei ehkä oikee hyvä... Ois kiva kuulla mielipiteitä!!
Se on dextroosi ja se on hiilihydraattia. Olettaen sulla on vielä maltoakin messissä. Eli sekoitteleppa joko maltoa tai dextroosia 1dl ja siihen proteiinia 1dl, kreatiinia voit lisätä sen teelusikallisen mukaan. Veteen sekoitat, sitten vain ääntä kohti ja alas.

Tässä ketjussa varmaan sopii kysäistä, että onko mikä olisi hyvää valmista palkkaria, jossa olisi siis suhde noin 50/50. Ainakaan nopeasti selaamalla en pakkiksen kaupasta moista valmista juomaa löytänyt.

Multa menee hermot menee ton sekoittelemisen kanssa alta aikayksikön...

OT ehkä, mutta jos raaka protskunmaku ei kiinnosta niin kokeilkaapas tätä: vajaa teelusikallinen kaakaota (siis jotain VanHoutenia, ei mitään valmis-sokeri-litku-jauheita) ja about 10 tippaa nestemäistä hermesetasta mukaan muhjuun. Vettä päälle ja sekoitus. On ainakin meikän makunystyröille hyvän makuista, eikä tule ylimääräisiä kaloreita. Minua ainakin tahtoo yököttää valmiit maut, niissä kun tulee läpi esanssit (varsinkin joku ns. "mansikka")

Nyt on kaapissa palkkarina Nutriplussan Pro Gaineria salmiakin makuisena. En suosittele. Luulin että maistuisi väkevälle salkkarille, mutta paskat. Semmoinen lälly lakritsimainen maku ja äklö hera maistuu jälkeenpäin.

Delmonte sanoi:
Tässä ketjussa varmaan sopii kysäistä, että onko mikä olisi hyvää valmista palkkaria, jossa olisi siis suhde noin 50/50. Ainakaan nopeasti selaamalla en pakkiksen kaupasta moista valmista juomaa löytänyt.

Multa menee hermot menee ton sekoittelemisen kanssa alta aikayksikön...

Tsekkaappa uusiksi, ulkomuistista ainakin Muscle+ palkkarissa on 50:50 suhde ja HTR:ssä on proteiinia jopa hiilaria enemmän. Ja luulisin että löytyy muitakin.

Ilmeisesti tuolla 50/50 -suhteella tarkoitetaan samaa kuin 1:1, eli protskua ja hiilaria on saman verran. Tässä tapauksessa Muscle+ on oikea tuote.

kriittinenmassa sanoi:
Ilmeisesti tuolla 50/50 -suhteella tarkoitetaan samaa kuin 1:1, eli protskua ja hiilaria on saman verran. Tässä tapauksessa Muscle+ on oikea tuote.

Jep, jos tolla tarkotitaa grammoja per 100 g, niin saa aika kauan ettiä. :D

Timba79 sanoi:
Tsekkaappa uusiksi, ulkomuistista ainakin Muscle+ palkkarissa on 50:50 suhde ja HTR:ssä on proteiinia jopa hiilaria enemmän. Ja luulisin että löytyy muitakin.

Hmm ilmaisin itseäni (jälleen) epäselvästi. Tsekkasin kyllä noi jauheet jo, mutta tarkoitin valmista juomaa pullossa tai tölkissä, ei mitään jauhetta jota pitäisi vielä treenin päälle vapisevin käsin sekoitella.

Siis palkkarijuoma 50/50 suhteella avaa korkki ja nauti, onko mitään ?
Tossahan oli toi joku erikoistarjous joistain tölkeistä, mutta siinä juomassa ei ollut tota 50/50 suhdetta.

Nuo tölkkijuomat on yleensä energiajuomia tai proteiinijuomia. On meillä salilla jotain Natures Bestin valmiita protujuomia, mutta ne on sikakalliita ja aika hiilarivoittoisia. Joten minä en ainakaan keksi tähän hätään yhtään järkevää tuollaista valmistetta.

tosta palautusjuoma jutusta ite olen alkanut käyttämään HT-R nimistä palautusjuomaa toimii omasta mielestä ihan hyvin ja on hyvän makuista ainoa miinus minun mielestäni on posketon hinta:(

habalus sanoi:
tosta palautusjuoma jutusta ite olen alkanut käyttämään HT-R nimistä palautusjuomaa toimii omasta mielestä ihan hyvin ja on hyvän makuista ainoa miinus minun mielestäni on posketon hinta:(
Aamen! Ei tuohon voi mitään muuta sanoa, hyvää kamaa, mutta hintakin on jo sen laatuinen..:itku:

rauskis sanoi:
Mikä olisi sellainen perushyvä palautumisjuoma punttitreenin jälkeen?! En kaipaa mitään hienosteluja, ainoastaan asiansa ajavan tavallisen palautumisjuoman.

Miten olisi niinkin perus kuin Mass Blast? Ajattelin itse tilata Pakkotoistolta sitä suraavaksi palautusjuomaksi, koska sitä on puolustettu/kehuttu myös palautusjuomana.

Meitsi tuppaa palkkaroimaan tolla mass blastilla ja hera80:lla. Ei tule hintavaksi, maku on jees ja ravintoarvot kans.

Tupla-J sanoi:
Meitsi tuppaa palkkaroimaan tolla mass blastilla ja hera80:lla. Ei tule hintavaksi, maku on jees ja ravintoarvot kans.

Sama täällä ja kreatiinit vielä mukaan niin avot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom