Perunaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M0bster
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Hello fellas. Syökö muut täällä paljo raakaa perunaa. Siinähän on perhanasti energiaa ja se maistuukin ihan lantulta. Halusin vaan udella et onko tää yleinen tapa. Ei niitä jaksa keittää ku voi vaa raakana vetää nii saa vähän kuvetta vatsaan. Hyvä välipala.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä syön ja jauhelihaa raakana myös, kun ei vain jaksa kokkailla..

Ps, Mike tiedän että mulla ei ole makuhermoja :kippis1:

Kypsentämätön peruna on jossain määrin myrkyllistä. No ei mitään tappavaa, mutta kyllä sillä mahan saa kuralle.

Juha1 sanoi:
Kyllä syön ja jauhelihaa raakana myös, kun ei vain jaksa kokkailla..

Ps, Mike tiedän että mulla ei ole makuhermoja :kippis1:

raaka jauheliha ei oikeestaan maistu yhtään miltään, ihan sama kun jotain pahvia söis.. tosin tottakai se maistuu paremmalta paistettuna mutta esim tony halme on lesottanu jossain haastattelussa että pystyy syömään raakaa jauhelihaa tms.. tai no eikai tota pelleä (tony halme) kukaan ota vakavasti muutenkaan....

Kyllä mä syön lantun lanttuna ja potut pottuina. Eli eipä ole tullut tavaksi vetää raakaa potatoa. Aina olen ehtinyt keittämään. Tietty keitettäessä siitä lähtee vitamiineja mut ku vetää kuoret päällä niin a´vot.

Raaka peruna = :urjo:

En saa kyllä siitä lantun makua vaikka miten yrittäsin. Muutenkin tulee perunaa syötyä aika vähän (lähinnä duunissa sapuskalla silloin kun on) kotona menee enemmänkin riisit ja pastat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom