"personaltrainer" kotikäynnille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja larro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ainakin tuossa ekassa linkissä toi äijä tekee alataljasoudun ihan päin vittua:)

Mä itse treenasin ensimmäiset 20 vuotta kotioloissa. Ensin vanhempieni autotallissa, sitten tein kerrostaloasunnossani yhdestä huoneesta punttisalin ja sitten lopuksi vielä omakotitaloni kellarissa.

Mulle teki yksi ystävällinen metallimies punttivehkeet, kunnolliset, oikeiden mittojen mukaiset ja jymerät sellaiset.

Pyydä siis jotakin tekemään vehkeet, pääset ehkä halvemmalla. Penkki on hyvä olla sellainen, että teline on säädettävissä niin korkeaksi, että se mahdollistaa myös kyykyn tekemisen. Eli silloin sulla on perusjutut hanskassa, voit tehdä penkkipunnerrusta, kyykkyä, maastavetoa, tangolla hauiskääntöä jne. lisäksi käsipainoilla kaikki muu tarpeellinen. Eikä tällainen setti vie edes kauheasti tilaa eli mahtuu pieneenkiin huoneeseen jos on tarvis.

Penkkiteline, laakeroitu 20 kg:n tanko, levypainoja ja käsipainot, joiden paino on säädeltävissä pienillä levyillä sekä lisäksi lukot.

Jos yksin treenaat, niin annan neuvon, että älä ainakaan penkissä laita lukkoja tankoon! Olen itse kerran joutunut taiteilemaan päästäkseni tangon alta pois ja sen jälkeen en ole lukkoja uskaltanut käyttää!!! Kieritin tangon rinnalta ja rintaan sekä vatsaan jäi ihan kivat jäljet muistoksi tosi pitkäksi aikaa.

täällä http://www.exrx.net/Lists/Directory.html on erittäin hyvä tietopankki eri liikkeistä. kannattaa tutustua! suosittelen kuitenkin vielä tutustumista tuohon power rackkiin ennen minkään punttisysteemin ostoa.

e. räkin etuihin tulee siis edullinen hinta ja turvallisuus koska pinnat laitetaan suojaamaan rautojen liian alas laskua, voit tehdä siinä käytännössä kaikki perusliikkeet. kaikki punnerrukset (jos säädettävä penkki niin vinopenkin, normaalin, lattiapunnerruksen, pystypunnerruksen...) , kyykyt, vajaat maastavedot, hauikset, epäkkäät, pohkeet... lisäksi voimatelineen muunneltavuus on omaa luokkaansa. jos innostutkin voimanostosta, saat kiinnitettyä pienellä vaivalla siihen vetokumit tai roikkuvat ketjut.

Suositut

Back
Ylös Bottom