Personal trainerin tarpeessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Isäni kuoleman jälkeen minulta on ollut treenimotivaatio täysin kateissa ja olen ollut lievästi masentunut, ja kynnys aloittaa treenaaminen pitkän tauon jälkeen on suuri. Tarvitsisin jonkun joka potkii minua eteenpäin ja tsemppaa, ja olenkin pohtinut olisiko personal trainer minulle oikea vaihtoehto.

Onko netissä sivua jossa voisi vertailla eri PT-palvelujen hintoja? Ja mistähän tiedän että mikä olisi minulle sopiva vaihtoehto? Pelottaa että treenimotivaationi lopahtaa jollei joku ole kokoajan hoputtamassa ja tsemppaamassa. Lisäksi ruokailutottumukseni ja unirytmini on vähän miten sattuu, joten näihinkin osa-alueisiin tarvitsisin tukea.

Ainut asia mikä minua stressaa on se että jos otan PT-palvelun itselleni, niin minulle tulee jonkinlainen pelko että mitä jos tuttuja tulee salilla vastaan kun olen siellä PT:n kanssa ja hän neuvoo minulle liikkeitä jotka eivät ole niin tuttuja... Jotenkin alitajuisesti ajattelen että se on häpeällistä, ja tulee fiilis että kun hän neuvoo minua niin kaikki tuijottaa ja ihmettelee silmät pyöreinä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Personal trainer on juurikin sitä varten että se auttaa sua tavalla millä sä haluat sen auttavan. Mikäli haluat sen olla paikalla treeneissä ja kannustavan ja tsemppaavan liikkeissä, niin se on oikea valinta.

Mitä häpeään tota asiaa kohtaan tulee, nii toi on vain nykyään jo niin yleistä ettei kenenkään pitäisi tollista kummastella että joku treenaa oikein personal trainerin kanssa. Päivän päätteeksi sä kuitenkin teet sen kaiken itsellesi, mitä väliä jos joku hieman pällistelee, tee kahta kovemmin sitten nii on enempi pällisteltävää :).

Tee niinkun hyvältä tuntuu, jos se on PT ni se on se ja sitten unohdetaan häpeän tunteet ! Korkeintaan on tutut vaan kateellisia ;)

Zone-sarja -42%
Luin juuri, että yleensä pt on kallis, mutta kuukaudeksi voi saada 350 euron hintaan :) kukaan ei mieti pt:n tapaamisesta noin, älä huoli!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom