Nörre Liittynyt 25.8.2009 Viestejä 216 Ikä 37 Kaupunki Lahti 8.1.2013 #21 No eikö se toivottu lopputulos molemmissa tilanteissa ole että sika pääsee hikoilemaan naama punasena?
No eikö se toivottu lopputulos molemmissa tilanteissa ole että sika pääsee hikoilemaan naama punasena?
Peiter Liittynyt 8.8.2012 Viestejä 376 8.1.2013 #22 Jokseenkin aiheeseen, ehkä myös kiinnostavana kyssärinä, mutta miten koulut missä opiskellaan liikunnan ym. alaa. Luulisi siellä olevan jonkinlaista "opinnäytetyötä" vailla olevia?
Jokseenkin aiheeseen, ehkä myös kiinnostavana kyssärinä, mutta miten koulut missä opiskellaan liikunnan ym. alaa. Luulisi siellä olevan jonkinlaista "opinnäytetyötä" vailla olevia?
jerkuu Liittynyt 26.11.2009 Viestejä 558 8.1.2013 #23 Pitää paikkaansa. Itse olen ollut yleisurheilu aikana 4kk valmennuksessa, luki itseään liikunnanopettajaksi, oli viimisen vuoden joku ohjausnäyttö..
Pitää paikkaansa. Itse olen ollut yleisurheilu aikana 4kk valmennuksessa, luki itseään liikunnanopettajaksi, oli viimisen vuoden joku ohjausnäyttö..