Personal trainer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bloom
  • Aloitettu Aloitettu
Lahtisen Harri on valmentanut fitnesstyttöjä, fitnessmallikisaajia ja kehonrakentajia mukavalla menestyksellä. Itse olen ollut tyytyväinen valmennukseen, joka ollut kannustavaa ja omalle persoonalle muokattua. Itse kun ei enää ennen kisoja jaksais mitään, niin on kiva kun joku toinen kannustaa ja jaksaa uskoa...hyvää tulee... Niin ja tekee ravinto yms suunnitelmia myös ihan terveysmielessä, ei siis tartte kisata...
Nettisivut ei vielä vissiinkään ole ihan valmiit, mutta Harrin saa kiinni harri.lahtinen@kuntotiimi.fi

Onko kellään kokemusta miten kaukovalmennussuhde toimii? Voiko käytännössä onnistua sähköpostin ja puhelimen välityksellä suurimmaksi osaksi? Miten harvoilla tapaamiskerroilla homma voi toimia?

Fitnesskisaajat eli vapariharjoittelijat: onko teillä kaksi valmentajaa? Toinen joka keskittyy ja tekee koreografian ja toinen joka huolehtii kaikesta muusta? Vai onko yksi ja sama valmentaja joka pystyy tekemään kaiken, ohjelmat, ravintosuunnittelun, dieetin, akrobatia yms. treenit?

Mulla valmentajana toimii myös toi ihkujen ihku Aki :D Akia tosiaan voin myös minä suositella jos oikeasti haluaa tuloksia ja on valmis myös paiskimaan töitä:whip: . Aki on tehnyt mulle noi ravintohommat ja tietysti sitten dietin kunhan sen aika on. Itse olen ainakin 100% tyytyväinen siihen, että teen yhteistyötä juuri Akin kanssa :worship:

Olen tähtäämässä nyt siis vaparilliseen fitnesiin ja mulla on siis eri valmentaja sitten noita vaparijuttuja varten. Harjoittelen akrobatiaa tämän valmentajan kanssa myöskin viikottain. Kunhan kisat lähestyvät niin sitten varmaan Aki käy katsomassa, että kuinka noi vaparihommat edistyy jne. Lähempänä kisoja mulle tulee mukaan vielä tanssinopettaja joka tekee mulle sitten koreografian vaparia varten. Mietin ensin, että tarvinko siihen ollenkaan, mutta totesin kuitenkin haluavani ns. ammattilaisen jäljen. En jotenkin usko, että yksi ihminen pystyisi olemaan niin monipuolinen valmentaja, että tähän kaikkeen pystyisi. Toki jos sellainen löytyy niin hyvä niin.

Minä oon saanut peräti jo sen verran aikaiseksi, että oon Akiin ottanut yhteyttä. :)

Pitäis vain nyt asettaa itselleni ne tavoitteet sun muut..
Mun on vaan niin hankala itselle ruveta tekeen mitään säännöllisiä ohjelmia, kun työt on niin epäsäännölliset. Ja yötyöt stressaa aika paljon..
Paras pyytää joltai toiselta apua saadakseen asia aluilleen. :)

Ninde, mun valmennussuhteet on pääosin aina olleet kaukovalmennusta. Kauimmillaan niin, että olin itse Arizonassa ja Bull täällä Tampereella. :D Toimi hienosti - minä treenasin, söin kuten käskettiin ja pommitin valmentajaa s-postilla sen mitä tunnuin tarvitsevan. Bull vastasi kun jouti (varmaan muutaki tekemistä ku vastailla mun, "voiko kalkkunaleikkeen sijasta syödä kinkkua"-kysymyksiin, hoho). ;) Yleensä vastaukset oli lyhyitä ja ytimekkäitä: "KYLLÄ" tai "EI"... heh! Aloitin kisadieetinkin niin, että olin vielä Arizonassa. Nähtiin eka kerran valmentajan kanssa mun reissun jälkeen vasta kun dieettiä oli mennyt joku 6-7vk.

Tämänkin hetkinen valmennus on ainakin melkein täysin kaukovalmennusta. Puuhaan itekseni täällä Tampereella ja Aki on Helsingissä. Soitellaan suunnilleen kerran viikossa - välillä useammin, välillä harvemmin. Veikkaisin, että dieetillä tarviin sitä puhelinapua ehkä useammin ja varmaan nähdäänkin useammin kuntotsekkauksen merkeissä. Treenaamassa kävin Akin kanssa joulukuussa viimeksi, sillon vedettiin kahdessa päivässä neljä treeniä läpi (ja olin joulun ihan rikki :D). Omaa laiskuutta, kun ei olla sen jälkeen treenattu - homma olisi vaan siitä kiinni, kun saisin lähdettyä Helsinkiin keskellä viikkoa. Dieetillä tämäkin asia ehkäpä muuttuu, jos saan äässini raahattua pääkaupunkiseudulle useammin. Tai itseasiassa toivottavasti huomattavasti aikaisemmin kuin dieetillä.

Mun mielestä riippuu tosi paljon valmennettavan tasosta, toimiiko kaukovalmennus vai ei. Jos itsellä on treenitaustaa jo sen verran, että salitreenien intensiteetti pysyy kovana ilman ulkopuolista piiskausta ja liikkeet on tuttuja, ts. on "tuntuma" siihen rautaan, niin uskon että toimii hyvin. Jos taas tarvii kädestäpitäjää eli koko fitnesstouhu on ihan uusi juttu, niin sillon ehkä parempi jos valmentaja on samassa kaupungissa.

miten muuten noiden valmenusten maksujen kans? et jos maksaa vuosivalmennus vaikka sen 700-800e niin ootteko yleensä maksannut kerralla vai parissa osassa??

Personal trainer Oulusta?

Tietääkö kukaan hyvää (miespuolista) personal traineria Oulusta?
Etsimme siskolleni sellaista synttärilahjaksi ja löytäminen on yllättävän hankalaa.
Suurimmalta osalta on vaikeaa saada minkäänlaisia hintatietoja, auttaa varmaan uusien asiakkaiden saannissa. Osa on sen näköisiä etteivät treenaa itse ollenkaan, mikä taas syö uskottavuutta ja sisareni ei ole kuntosaliharjoittelusta innostunut joten treenauttaja ei voi olla kuntosalisidonnainen.
Tarvittaisiin rasva%-& kuntomittaukset, ruokavalioon apua sekä sellainen henkilö, joka lähtee tarvittaessa myös lenkille mukaan. Kenelläkään tietoa mistä tällaisen löytää?

Tuolta on jo kaikki tsekattu, ei passaa tarpeeseen. Samoin satsin yms. kuntosalien mahdolliset trainerit.
Olen laittanut yhdeksälle personal trainerille sähköpostia ja heistä ainoastaan viisi kykeni antamaan selkeää tietoa hinnoittelusta.

Mulla on valmentajana Vahan Johanna, voin kyllä suositella lämpimästi. Tällä hetkellä meidän yhteys toimii lähinnä sähköpostilla, mutta nyt keväällä kun dieetti alkaa, niin eiköhän tässä matkata Helsinkiin valmentajaa tapaamaan. Hyvin on toiminut homma näin, itelläni tosin on taustalla jo jonkin verran treeniä ja ryhmäliikunnanohjausta ja ft-opintoja ja sitä kautta tietoa ja taitoa jonkin verran. Kiitos Johannalle :)

.,.

Minulla kaukovalmennussuhde Jaana Kotkansalon kanssa...Itsellä treenitaustaa joku puol toista vuotta ja hyvin toimii s-postin välityksellä....Syö niinkuin Jaana on ohjeisiin kirjottanut ja kyllä sen vaan huomaa kehityksessäkin että on ammattilaisen tekemät reeni ja ravinto-ohjelmat :) Pari ekaa viikkoa meni tosin sairastellessa että nyt on oikeestaan päässyt toteuttamaan tuota ohjelmaa säännöllisesti...Aina kun jotain kysyttävää tulee niin laitan sähköpostia...Suosittelen Jaanaa lämpimästi, on asiansa tunteva ja ohjattavan tavoitteita tukeva ohjaaja!!!Ja lupaa näkyviä tuloksia :dance: ja niitähän tässä on lähdetty hakemaan :kippis1:

kyllä vain...

Jaanalla on 3 kuukauden jaksoina nuo valmennukset, ja se 3kk maksaa 250 euroa... Eli puolivuotta 500 euroa. Voi maksaa itselle sopivissa erissä... Minulla ja Jaanalla homma toiminut erinomaisesti ja kehitystä tapahtuu :rock: Jaanan kotisivut www.jaanakotkansalo.com

Mulla on valmentajana Vahan Johanna, voin kyllä suositella lämpimästi. Tällä hetkellä meidän yhteys toimii lähinnä sähköpostilla, mutta nyt keväällä kun dieetti alkaa, niin eiköhän tässä matkata Helsinkiin valmentajaa tapaamaan. Hyvin on toiminut homma näin, itelläni tosin on taustalla jo jonkin verran treeniä ja ryhmäliikunnanohjausta ja ft-opintoja ja sitä kautta tietoa ja taitoa jonkin verran. Kiitos Johannalle :)

Onko Johanna Vaha siis nykyään Helsingissä? Ellen väärin ole ymmärtänyt niin aiemmin oli Jyväskylässä, mutta ei siis enää?

Olishan tuo PT kyllä aika luksusta ihan tähän 'tavalliseen' kuntoiluun, kun niitä tuloksiakin haluaisi oikeasti saada, eikä vaan pelkästään sitä kuntoilun riemua :)

Jeps, Johanna asui aiemmin Jyväskylässä mutta muutti syksyllä Helsinkiin. Ota ihmeessä yhteyttä häneen, suosittelen. Ammattitaitoa on!

Mina olen nyt vuoden treenannut personal trainerin kanssa, 2 kertaa viikossa (plus omat treenit ja erilaiset aerobiset siihen paalle). Tulokset ovat olleet kylla uskomattomia, olen ihan koukussa tahan PT touhuun! Luulin jo tietavani kaiken punttien kolistelusta ja kovasta / intensiivisesta treenista, mutta olen oppinut aivan hurjasti lisaa valmentajalta. Suuri vaikutus on silla, etta valmentaja teettaa jatkuvasti jotain uutta ja vaihtelee ohjelman painopistetta ja pitaa kehityksen vauhdissa. Ja joka treenit tulee vedettya lapi nopeasti mutta intensiivisesti, ikina en olisi saanut itseani psyykattua nain kovaan treeniin nain usein ja nain pitkalla tahtaimella, vaikka tatakin ennen treenasin 5-6 kertaa viikossa. Ja valmentajan kanssa treenaaminen on hauskaa, aina on hyva meno paalla ja hauskoja juttua. Taytan tana vuonna 33 v ja olen kovemmassa kunnossa kuin olisin ikina uskonut :-)

Jeps, Johanna asui aiemmin Jyväskylässä mutta muutti syksyllä Helsinkiin. Ota ihmeessä yhteyttä häneen, suosittelen. Ammattitaitoa on!

Tuossa on vaan nyt se huono puoli että mä olen täällä Jyväskylässä ja Johanna siis enää ei :rolleyes:

No, päätin yrittää vielä itse tehostaa treeniä enemmän, koska varaa kyllä vielä on....että venytetään nyt vielä sitä PT:n palkkaamista :), on siinä meinaan miehellekin perustelemista muiden rahareikien ohella että miksi tällaisen tavallisen tallukan pitäs palkata oma valmentaja :jahas:

Mutta silti jos huippuhyvä PT tulee mieleen täältä Jyväskylästä niin olen kyllä kuulolla :D

Minä nyt vähän nostelen tätä juttua.

Mutta niin asiaan. Minuakin kiinnostaisi tietää, että löytyykö täältä Jyväskylästä (tai keski-suomesta ylimpäätään) ammattitaitoista PT:ä ? :rolleyes:

Minulla puolestaan meni eilen totaallisesti hermot itseni kanssa ja tänään pistin kyselyä kotisalini (Classic Gym) pt-palveluista. Ajattelin, että kyllä tässä on ihan nokko tullut hakattua päätä seinään, joten tässä vaiheessa on parasta hankkia ulkopuolista apua. Eli nuo pt:n hinnat pukkaavat kulkemaan siinä 250-300€:n välillä, niinkö? Toivotaan, ettei ihan miljoonia maksaisi, sillä rajansa se on mullakin.

Itse kanssa kyllästyneenä itseeni, päätin tehdä jotain ja laitoin viestiä personal trainerille.
Soitti huonoon aikaan viime perjantaina ja pyysin soittamaan takas uudestaan tällä viikolla, eipä oo kuulunut mitään. Ilmeisesti lomia pukkaa päälle tai muuten vaan ei kiinnosta uudet asiakkaat. Vinkkejä Vantaalta personal tranereistä??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom