Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti noinkin, tosin ite antaisin arvostusta myös vuosien työlle. Ne kevään kisoissakin kärkipaikoilla olleet mimmit taisi olla poikkeuksetta jo useamman vuoden reenanneita.Mä taas olen aika vakuuttunut, että hyvän valmentajan rooli on erittäin merkittävä. Ei tämä ole enää sattumaa, että nytkin kisoissa kummakin Akin ja Jarin valmennettavia oli palkintopallilla melkein kaikki. Musta vähän tuntuu, että kunnon valmentajalla kisaaja saa itsestään enemmän irti ja varsinkin potentiaalisista leivotaan mestareita valmentajien avulla. Kummasti aina ne kovien valmentajien opeissa olevat ovat siellä kärkipäässä. Tähän jätetään toki varaus genetiikasta, huonolla rakenteella varustettu tai muutenvain lajiin sopimaton ei kyllä ihan helpolla pääse kärkeen vaikka olisi kuin kovat paukut takana.
Katarina Tunturi tarjoaa myös valmennusta.. Itse olen vasta aloittanut nämä valmennusjutut, mutta hyvän alun perusteella suosittelen Kataa ;) Ystävällistä ja perusteellista palvelua ja mulla on vielä se hyvä puoli, että asun samalla paikkakunnalla.
Missä suunnalla Kata palvelujaan tarjoaa? Oon miettinyt jo pitkään valmentajan hankkimista mutta toistaiseksi on talouspolitiikka ollut melko heikolla hapella . Nyt näyttää jo hiukka helpottavan ja haluaisin kovasti saada ammattilaisen ohjausta tähän koko touhuun, jos kerta kisoista haaveilen... Aki olis varmaan loistava vaihtoehto mutta hänellähän on jo "melkein" kaikki kisoihin treenaavat mimmit siipiensä suojassa, (eli on siis ainakin pätevä ) ja toivoisin löytäväni valmentajan hiukan lähempää kotiosoitettani:D, ei tietenkään naapurissa tarvitse majailla mutta edes naapurikaupungissa olis kiva.. Eli Etelä-Karjalan suunnalta, onkohan ketään..??
Hömötiainen jo kysyikin samaa, mitä olin ajatellut kysyä, eli onko mahdollista saada sellaista personal traineria, joka antaa ohjausta "tavalliseen" treenaukseen, kun halutaan kroppa kuntoon? Eli no siis samaa kun kisaankin tähtäävät, mutta kisa jätetään pois..äh! Onpa vaikeeta selittää, no ehkä joku ymmärsi.:wall:
Laita itse Akille mailia.Hei joku Akin Mähösen valmennettavista, viittisittekö ketoa paljonk valmennus maksaa kuukaudessa. Kuinkapitkäksi aikaa lasku maksetaan. Kiitti ihan sairaasti jos joku vastaa. Ois kiva edes skaalalleen tietää minkälaisista summista on kyse.
Kata toimii Lahdessa ja Lahdesta käsin varmasti ympäri Etelä-Suomen ainakin!! Lisää voi kysellä henkilökohtaisesti: katarina.tunturi@hotmail.com
No Katri nyt ei mikään valmentaja ole, joten se ei ehkä tuohon yhteyteen sovi... jos siis pitää nimenomaan selittää, miksi haluaa valmentajakseen kehonrakentajan. Ja ylipäätään - miksi valmentajan olisi oltava kehonrakentaja? Onhan meillä hyviä naisvalmentajiakin, jotka takuulla osaavan hommansa. Elovaaran Maija, Tunturin Katarina... jne.Jos vaikka käytät Katri Mannista ja ´Kutri kuntoon`projektia esimerkkinä?? :D