Personal Trainer halvalla kiitos,tiedän kyllä,että hyvää ei halvalla saa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja feria84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kahdessa vuodessa fitness kuntoon.Olen 25v pituus 150cm ja paino 72kg kahden lapsen äiti,poika 6v ja tyttö 2kk.Molemmat lapset syntyneet sektiolla.Salilla tehty uusi perusohjelma,ohjaaja sanoi että pitäisi ollaa oma personal trainer kun sellaiset tavoitteet on,pitääkö paikka??Haluaako joku auttaa mua?:(

jos tiedät mitä teet nii et tarvitse , mutta jos et tiedä niin sit vain hankit sellaisen nii varmasti säästyy aikaa, ja eikä tarvitse hakata päätä seinään :)

Lue pakkista, käytä hakua, valkkaa joku valmis ohjelma pakkikselta. Googlettele liikkeitä, katsele kuvia/videoita ja lue ohjeita liikkeiden tekniikoista netistä yms... Kysy jotain kokeneempaa kaveria salille seuraksi ja opastamaan. Tai kysy salin henkilökunnalta jos jokin askarruttaa, eikä se rikos oo jos joltain tuntemattomaltakin pakkiksen lihaskimpulta kysyy neuvoa siellä salilla jos ei jotain osaa. Isot pojat kyllä yleensä neuvoo mielellään aloittelijoita. En lähtisi kyllä personal trainerista maksamaan kun pienellä omalla aktiivisuudella ja rohkeudella kysyä voi säästää satkuja.

Kahdessa vuodessa fitness kuntoon.Olen 25v pituus 150cm ja paino 72kg kahden lapsen äiti,poika 6v ja tyttö 2kk.Molemmat lapset syntyneet sektiolla.Salilla tehty uusi perusohjelma,ohjaaja sanoi että pitäisi ollaa oma personal trainer kun sellaiset tavoitteet on,pitääkö paikka??Haluaako joku auttaa mua?:(

Onko tavoitteena siis ihan kilpailla fitneksessä vai päästä "fitneskuntoon", hiukan eri asioita vaikka kovia tavoitteita toki molemmat.

Kyllä se PT tekee paljon muutakin kun ohjaa salilla ja paneutuu nimenomaan sellaisiin asioihin joihin täältä pakkikselta ei saa apua. Varsinkin jos tavoitteena on lava, niin ehdottomasti palkkaa. Missäs päin maailmaa vaikutat?

..myös allerkirjoittaneeseen voi ottaa yhteyttä vaikka privalla.

Jos tosiaan tavoitteena on "fitnesskunto" ja lähtökohta on suht vähäisen liikuntataustan omaava sohvaperuna, kyllä sille PT:lle tarvetta löytyy ja reilusti. Harva niitä liikkeitä oppii videoita katselemalla saatika löytää netistä kaipaamiaan ohjeita kaiken turhan seasta.

Eipä tarvi täälläkään kuin lukea tätä aloittelijoiden osastoa, niin huomaa että ikävä kyllä ne innokkaimmat neuvojat ovat alottelijoita itsekkin. Yritä siitä sitten löytää kaiken epäolennaisen joukosta ne olennaiset pointit harjoitteluun ja/tai ravintoon.

Paljon säästä aikaa ja vaivaa ottamalla yhteyttä asisoista oikeasti tietävään henkilöön ja lähtee hänen ohjeillaan etenemään kohti tavoitteitaan. Lisää motivaatiotakin, kun on olemassa henkilö, jonka puoleen voi kääntyä asiassa kuin asiassa, joka sillä hetkellä mieltä painaa.

Ja juu, itse en sitä hintaa pitäisi ensisijaisena kriteerinä PT:tä etsiessä.

Mä kysyisin varmaan neuvoa joltain kokeneemmalta salillakävijältä, koska heiltä saat luultavasti ilmaiseksi hyviä neuvoja ja rehellisiä mielipiteitä - ja noita personal trainereita on vähän joka lähtöön. Jotkut toki osaavia, mutta osa antaa asiakkaille sellaisia ohjelmia, joissa liikkeet ovat juuri jotain satujumppaa, ettei asiakas ''pelästy'' ja lopeta palvelua, kun liikunta ei ollutkaan hauskaa. Muutenkin hyvä opetella asioita itse (tarkista lähteet!) ja soveltaa omaan käyttöön, niin joudut sisäistämään, miten hommat toimii (ruokavalio, lepo, treeni, oma kroppa). Jollekin kisaprojektille varmaan kannattaa joku hankkia katsomaan vierestä, mutta näin alkuun kannattaa opiskella basic -jutut itse.

Mitenköhän noita personal trainereita kannattaisi tavoitella, kun eivät tunnu ainakaan netin kautta yhteydenottopyyntöihin vastaavan? Kolmelle olen tällä viikolla laittanut tarjouspyynnön mutta yhteenkään en ole saanut vastausta. Ovatko ylityöllistettyjä vai ovatko nettisivut(kin) huuhaata?

Ei kuulu vastauksia. :( Itsekin etsin personal traineria avuksi.
Kerro ihmeessä, jos saat vastauksia.

Mikä hitto se on nykyään ihmisillä tuon asiakaspalvelun kanssa? Tuntuu että ei ole minkäänlaista sisäistä yrittäjyyttä. Ei vastata, eikä liioin tehä työtäkään niinku pitäis. Nykyään tuo raha ilmeisesti niin runsaasti saatavilla että passaa tehä työnsä vähän niinku sinnepäin roiskien. Anteeksi offtopic. Ihmetyttää vain.

Tässähän pitää itse lähteä kohta personal traineriksi käymään, että ihmiset sais palvelua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itä-Suomesta tai etämeiningillä ihan mistä vaan.

Ei kuulu vastauksia. :( Itsekin etsin personal traineria avuksi.
Kerro ihmeessä, jos saat vastauksia.

No tänään sit otti yhteyttä kaksi personal traineria samana päivänä: toinen vastasi sähköpostiin (oli ollut mailin kanssa ongelmia), toinen soitti. Nyt on kova pähkäily, kumpaan päädyn vai ottaako yhteyttä vielä joku. Taisin pyytää tarjousta yhteensä neljältä. Molempien tarjous vaikutti minulle sopivalta.

Back
Ylös Bottom