Perse kuntoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T0Bey
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aina kun on heittänyt vähän pitemmän pyörälenkin niin perse on seuraavana päivänä melko kipeä ja uskon että se johtuu siitä lihastyöstä eikä pelkästään istumisesta. :rolleyes:

Tavallista takakyykkyä keskileveällä ja normi tai yhden jalan jullea päälle, niin johan on takalistokin kipeä seuraavana päivänä. Mun mielestä sopivan muodokas takareisi korostaa ja erottaa nätisti takapuolenkin muotoa.

Edit: Tässä ketjussa näyttää siltä, että on lueteltu about kaikki jalkaliikkeet ja useimmilla se hanuri varmaan kasvaakin treenaamalla melkein miten vaan jalkoja. Sikäli olis varmaan hyödyllisempää, jos joku "perseongelmainen" :D neuvois, eikä ne (itseni mukaan lukien) kenellä perse kasvaa suunnilleen kyykkypaikkaa katsomalla.

^^ Jepu jee, ei näistä "maveta-kyykkää-julleta" -neuvoista taida paljoa apua olla. Mutta itse kun joskus mietin perseliikkeitä, vaikka pylly onkin itselläni yksi parhaimmista alueista, niin kehittelin mielessäni kunnon perseentappoliikkeen, jonka sitten äskettäin bongasin Kai Greenen treenivideosta. En nyt löydä sitä videota, mutta idea siis on, että mennään vaikka reisipenkin eteen makaamaan ja punnerretaan yhdellä jalalla sitä masiinaa. Vaikea selittää :( Mutta hyviä neuvoja myös ne, että tekee liikkeet yhdellä jalalla.

Ittellä kyykky osuu hyvin persustaan... mutta alunperin persettä on kasvattanu pyöräily! Aijai sitä tuntumaa kun talvella, sohjossa, ylämäkeen ja vastatuuleen pistelee menemään pienellä vaihteella. :)

mä treenaan 4 jakoisella ja jalat vain kerran viikkoon mutta siinä tuleekin sitten kyykkyä, askelkyykkyä, prässiä, reiden ojentajia ja koukistajia.
Ja voin sanoa että lihaa on tullut ja läskiä lähtenyt vaikkei se naisilla niin helppoa olekaan :) Eihän siihen mennytkään kuin melkein 1,5 vuotta :whip: Viimeiset 6 kk olen myös pyöräilllyt duuniin n. 10 km päivässä. Talvella vähän säiden mukaan, nyt keväällä/kesällä melkeinpä päivittäin. :)

joo voiman osto kyykkyä kehiin. ei mitään jalat yhdessä polvet hipoo lattiaan - etureiskaliikettä vaan kunnolla istuu jalkojen väliin.

varpaat telineen reunoihin ja sit vaan kyykkäämään. kestää kyllä jonnin aikaa että saa venyvyyden kohdilleen ellei se jo ole valmiiksi...
http://www.youtube.com/watch?v=qwNlUTekYWA&feature=related
e: ja sit kun itse teet niin raudat nollille ja syvyyttä senkin edestä tuohon videoon verrattuna. jalkojen leveyttä tuosta kannattaa katsoa ei oikein muuta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom