Perse kesäkuntoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaaggo
  • Aloitettu Aloitettu
Kertokaapa jotain hyviä liikkeitä ja erityisesti muitakin jippoja ja saloja, jolla voidaan saada perse säihkyväksi ja säikeäksi, enne kuin lähdetään kesälomille?:whip:

MrIks sanoi:
Kertokaapa jotain hyviä liikkeitä ja erityisesti muitakin jippoja ja saloja, jolla voidaan saada perse säihkyväksi ja säikeäksi, enne kuin lähdetään kesälomille?:whip:

Mies vai nainen?

MrIks sanoi:
mies, 17v

No niin, tästä siis lähdetään liikkeelle:)
Eli haluat läskiä pois perseestä vai isomman perseen? Miehillä ei yleensä kerry läski takapuoleen (puhutaan vähän sävyllisemmin) ellei rasvaprosentti ole jo muuten iso.

Kuitenkin, takapuolen kasvatukseen paras liike on kyykky. Mahdollisimman syvälle kun kyykkäät niin joutuu ne pakaralihakset töihin ja takapuoli kasvaa.
Muista myös, että kasvatuksessa myös ruokavalio ja lepo näyttelevät isoa roolia, joten ne kannattaa hioa ennenkaikkea kuntoon.

Veikkaisin että pieni dieetti tekisi perseestäsi oikein terhakkaan näköisen :D

EDIT: oho, oli tää threadi turhan pitkään auki näköjään

Mutta minulla ainakin tälläinen kyykkyvariaatio potkii perseelle ja lujaa:

311west1.jpg

Joo siis dieetti on ollu päällä jo pitemmän aikaa, mutta tonne persuksiin on jääny vähän ylimäärästä. Muuten alan oleen suht hyväs kondikses, mutta perse on vähän liian iso ja heikko. Askelkyykkyy tulee siis otettuu, kuin myös normaalii kyykkyy silleen että jalat leveessä asennossa ja viewlä suorinjaloinmavea. Mutta kun ei meinaa vahvistua perse, saatika sitten että rasva sieltä katoaisi....:eek: :itku:

-kyykky
-boxkyykky leveellä asennolla :eek:
-läpiveto
-askelkyykky
-askelkyykky korokkeelle :itku:

Noi ainakin potkii perseille ja lujaa. Ehkä vielä mave ja julle.

edit: Lapokin käytti sanontaa "potkii perseille ja lujaa"?? Häiritsevän samanlainen ajatuksenjuoksu.

MrIks sanoi:
Joo siis dieetti on ollu päällä jo pitemmän aikaa, mutta tonne persuksiin on jääny vähän ylimäärästä. Muuten alan oleen suht hyväs kondikses, mutta perse on vähän liian iso ja heikko. Askelkyykkyy tulee siis otettuu, kuin myös normaalii kyykkyy silleen että jalat leveessä asennossa ja viewlä suorinjaloinmavea. Mutta kun ei meinaa vahvistua perse, saatika sitten että rasva sieltä katoaisi....:eek: :itku:

Treenatessa perse ei ainakaan kutistu, koska pakaralihakset kasvavat. Mutta pieni hanuri ei ole sama asia kuin hyvännäköinen hanuri. Enpä haluaisi lättäperä ollakaan.

Itse olen löytänyt kaikkein tehokkaimaksi yhden jalan prässin, jalka normaalia ylempänä siinä levyssä ja niin pitkä liikerata kuin antaa myöden.

Evil Joe sanoi:
Treenatessa perse ei ainakaan kutistu, koska pakaralihakset kasvavat.

Asia ei kyllä ole ihan noin yksiselitteinen. Oma perseeni NÄYTTÄÄ pienemmältä nyt kun olen rankaissut sitä 7 päivänä viikossa 5 viikon ajan, vaikka itse lihas on varmasti kasvanut reilusti. Luulin aina, että mulla olis jotenkin yli-iso perse, mutta oikeesti se johtui vaan huonosta ryhdistä. Nyt kun perse on vahvistunut (ja kasvanut) pysyy perse paremmin "kasassa" eikä tule ns. ankkapylly-ilmiötä, joka alunperin aiheutti illuusion isosta perseestä (no on se silti ihan kohtalaisen iso ;)).

En ole koskaan nähnyt ihmistä jolla olisi liian iso perse, enkä usko sellaista edes olevan, ellei sitten puhuta hirveistä läskeistä tai järkyttävän huonosta ryhdistä.

Evil Joe sanoi:
Treenatessa perse ei ainakaan kutistu, koska pakaralihakset kasvavat. Mutta pieni hanuri ei ole sama asia kuin hyvännäköinen hanuri. Enpä haluaisi lättäperä ollakaan.
Tarkotus siis dieetin aikana ja aerobisen avustuksella kadottaa sieltä läskiä ja puntin avulla kasvattaa ja muokata ittelle kunon perse.

Pyranha sanoi:
Itse olen löytänyt kaikkein tehokkaimaksi yhden jalan prässin, jalka normaalia ylempänä siinä levyssä ja niin pitkä liikerata kuin antaa myöden.
Pidätkö siis jalkoja aivan levyn yläkulmissa vai lähellä toisiaan aivan ylälaidassa. Mä oon joo kans ottanu sitä silleen jalat leveellä ja ylhäällä. Sen lisäks kyykkyy leveellä, askelkyykkyä ja sjmv:tä.:)

MrIks sanoi:
Pidätkö siis jalkoja aivan levyn yläkulmissa vai lähellä toisiaan aivan ylälaidassa. Mä oon joo kans ottanu sitä silleen jalat leveellä ja ylhäällä. Sen lisäks kyykkyy leveellä, askelkyykkyä ja sjmv:tä.:)

Yhden jalan prässistä kun oli kyse niin toinen jalka lepää kankkua vasten penkillä ja se jota treenataan on levyn yläosassa, lähes keskellä.

Back
Ylös Bottom