Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MrIks sanoi:Kertokaapa jotain hyviä liikkeitä ja erityisesti muitakin jippoja ja saloja, jolla voidaan saada perse säihkyväksi ja säikeäksi, enne kuin lähdetään kesälomille?:whip:
mies, 17vDoggoned sanoi:Mies vai nainen?
MrIks sanoi:mies, 17v
:itku:
MrIks sanoi:Joo siis dieetti on ollu päällä jo pitemmän aikaa, mutta tonne persuksiin on jääny vähän ylimäärästä. Muuten alan oleen suht hyväs kondikses, mutta perse on vähän liian iso ja heikko. Askelkyykkyy tulee siis otettuu, kuin myös normaalii kyykkyy silleen että jalat leveessä asennossa ja viewlä suorinjaloinmavea. Mutta kun ei meinaa vahvistua perse, saatika sitten että rasva sieltä katoaisi....:itku:
Evil Joe sanoi:Treenatessa perse ei ainakaan kutistu, koska pakaralihakset kasvavat.
Tarkotus siis dieetin aikana ja aerobisen avustuksella kadottaa sieltä läskiä ja puntin avulla kasvattaa ja muokata ittelle kunon perse.Evil Joe sanoi:Treenatessa perse ei ainakaan kutistu, koska pakaralihakset kasvavat. Mutta pieni hanuri ei ole sama asia kuin hyvännäköinen hanuri. Enpä haluaisi lättäperä ollakaan.
Pidätkö siis jalkoja aivan levyn yläkulmissa vai lähellä toisiaan aivan ylälaidassa. Mä oon joo kans ottanu sitä silleen jalat leveellä ja ylhäällä. Sen lisäks kyykkyy leveellä, askelkyykkyä ja sjmv:tä.Pyranha sanoi:Itse olen löytänyt kaikkein tehokkaimaksi yhden jalan prässin, jalka normaalia ylempänä siinä levyssä ja niin pitkä liikerata kuin antaa myöden.

MrIks sanoi:Pidätkö siis jalkoja aivan levyn yläkulmissa vai lähellä toisiaan aivan ylälaidassa. Mä oon joo kans ottanu sitä silleen jalat leveellä ja ylhäällä. Sen lisäks kyykkyy leveellä, askelkyykkyä ja sjmv:tä.![]()