Perkeleen salametsästäjät

Isälläni on tuola metsässä sellainen pieni 'työpaikka', jossa hän tekee hirsilatoja ym. Viime viikonloppuna sielä oli käyty ja murtauduttu sellaiseen latoon, jossa on kaikkea vanhaa tavaraa, nykyään pääosin vain puutavaraa. Ei sieltä mitään muuta oltu viety, kuin pari kappaletta tiiltä ja vessapaperia :D :D. Köyhiä varkaita.

Noh, eilen (13.10) istuin tässä tietokoneella, kun isäni tulee sanomaat, että tuossa menee taas joku epämääräinen auto, kiertänyt jo pari kertaa. Menin sitten hieman kävelemään ja katselemaan, että mikäs meininki, niin eiköhän se auto tule takaisin. Hyppäsin sitten hieman piiloon, kun ajattelin että se tulee minun ohi. Mutta se perkele kääntykin sinne isän 'työpaikalle'. Soitin sitten siitä isälle ja hän juoksi metsän poikki ja minä kiersin toista kautta. Auto oli sillävälin ehtinyt jo ajaa sen työmaan poikki menevää tietä pitkin sellaiselle pellolle. Sielä se sitten valotteli, ja tästä päättelen että oli joku salametsästäjä.

Noh isäni käski minua mennä piiloon, että tulee sitten avuksi jos käyvät päälle tai jotain tälläistä.
Näen kun auto kääntyy sielä pellolla ja alkaa tulla takaisin samaa reittiä. Isäni yrittää pysäyttää auton, mutta se perkele painaakin vaan kaasua. Isä väistää ja lyö nyrkillä autoa ja heittää vielä sellaisen pampun takapelteihin.

Naapuri kertoi sitten että auto oli sininen Mitshubishi, jossa on valkoiset vanteet. Poliisillekkin soitettiin, tietenkin.

Mutta syy miksi kirjoitan tämän tänne on se, että mua henkilökohtasesti vituttaa tuo tilanne nii suunnattomasti. Polvikin kipeä, kun juoksin sielä saatanan pimeässä metsässä suoraan kiveen.

Modet saa poistaa tämän jos haluaa, tulipahan avauduttua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä salametsästäjistä, mutta meidän ukolla on korvessa samanlainen 'työpaikka'. No varkaathan siellä oli käyny. Kaikki työkalut oli viety ja paljon muutakin. Traktoriakin oli ronkittu, mutta siinä ei ole yleensä akkua paikallaan, niin sitä ei saatu käyntiin. Lopulta selvisi, että olivat vieneet myös vanhat reikäset saappaat. [mod]nimittelyt voi jättää sinne näppiksen toiselle puolelle. -JohnnyB[/mod] Eikä noi isot avainlenkkisarjat mitään halpoja ole!!

Tuossa teidän tilanteessa tuskin takasin tulevat enää? Saiko ukkos rekkarin ylös?

Joo tuskin tulevat takaisin, ainakaan tänä viikonloppuna :P. Ei saanut rekkaria ylös. En tiedä eikö vaan ehtinyt siinä tilanteessa nähdä, vai oliko vaan liian pimeää. Sielä oli kyllä aika vitun pimeää.

Täytyypi mainita tässä välissä, ku sopii aiheeseen. Eli itse harrastan luontokuvausta ja tulee liikuttua ja ajeltua kaikenmailman metsäteitä lävitse. Tarkoituksella en ole koskaan ajellut teitä joilla ei "saisi" ajaa, mutta ilmeisesti sen virheen tein yhtenä viikonloppuna. Äijä motitti mut autollaan ja oli eka vihaisen oloinen mutta kun selitin asiani niin pian tarjottiin tupakkia ja käytiin jopa katselemassa paikkoja. Eli sitä vaan et olen aina miettinyt et mistä senkin tietää onko pysäyttäjällä pahat mielessä vai kuinka, tulee ihan joku "syvä joki" elokuva mieleen... kviiiiiiiiiiiiiiiik...:hyper:
Eli lyhyesti,voi joku herkästi paniikkiinkin vetästä vaikka tuohon pitäisi aina varautua että joku tulee kyselemään.:D
Olipas sekava viesti...:nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom