perjantai 13. päivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja purkkis
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs löytyykö pakkotoistolaisista taikauskoisia? Mites päivät on menny?

Vaikka mä en oo mitenkään taikauskonen, mun perjantai 13. päivä oli kieltämättä aika erikoinen.. Eli noin kolmelta iltapäivällä, kun mä vihdoin pääsen lähtemään pyörällä kaupunkiin ilmoittautumaan lukioon poikaystävän kanssa (nimi=ode) kaikki oli vielä hyvin. Matka meni mukavan sujuvasti jne..

Paikan päällä meille kahdelle ihan hikiselle kuitenkin kerrottiin, ettei ressuun enää voi ilmottautua, oltiin nimittäin 20min myöhässä. Se kaikki olis lukenu kirjeessä, jota mä en vielä aamulla ollu saanu. Sinne olis pitäny mennä ilmottautumaan viimeistään 15.30.. Käytiin sit rauhassa syömässä, pyörät oli turvassa ressun pihassa. Ku päästään takas, portit on tietenkin pistetty lukkoon (munalukolla), joten ode kiipeää piikkisen rauta-aidan yli ja nostaa meidän pyörät siitä mulle. (kukaan ei mahdollisesti voi näyttää enempää murtovarkaalta) Siinä vaiheessa ei vielä v**uttanu, olihan se murtovarkailu vain ihan hauskaa puuhaa.. Mutta sit, ku paluumatkalla tulee pyöräiltyä muutaman kilsan ylimääränen kiertolenkki ja kaiken päätteeksi menee rengas puhki, ei oo itkukaan kovin kaukana. Ei siinä muuta kuin kävelemään kotiin vielä joitakin kilsoja, renkaassa ei nimittäin pysyny ilma kovin kauaa. (vaikka mä yritin pumpata sitä täyteen pukinmäen essolla, jotta mä voisin pyöräillä sillai kotiin.. ei toiminu) :itku: En ihmettelis, jos tässä illan mittaan vielä joku sattumanvarainen meteoriitti tulis niskaan.

Muina vuosina ei oo koskaan sattunu mitään kamalaa.. mites muut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tänään mitää kummempaa tapahtunu, päinvastoin:
pääsin hakemalleni amislinjalle :D
Tarvii enää merimieslääkärintodistuksen niin paikka on varma.
Ja linja oli merenkulkulinja.

Niin, en oo taikauskonen.

Aivan jumalattoman hyvä päivä! Paintball-pelissä: "Joensuun jengityöntekijät vs. Rantakylän lapsiarmeija", niittasin vastustajan joukkueen yksin kerran kunnon rambotyyliin. Muutenkin me veimme lapsiarmeijan surkeita sotilaita 10 - 0 tyyliin. HAHAHAHAHA :evil:

Lempinimeni on nyt Dragon "The Flanker" :D

Kertokaas muut splättääjät hauskoja sotatarinoita...

Joo tänään piti kanssa käydä konffaamassa lukio paikka .

No pääsen lukiolle mikä oli mun 1. toive , kattelen nimilistaa , ei näy mun nimee . No sitten se lukee toisessa listassa että oon joutunu toiseen lukioon johon en ees pyrkiny ! Tollanen ei opon mukaan pitäs olla ees mahollista .

No sitten kysyn tän ensimmäisen lukion reksiltä peruutuspaikalle pääsyä ja samal satun kysyyn keskiarvoa jolla viiminen pääs sisään . Reksi vastaa että 7.6 , siinä olin sitten silleen että mitä helvettiä kun mun keskiarvo on 7.7 . Pariin kertaan siinä kännykällä lasken sille reksille mun keskiarvon , no sitten huomataan että ne on laskenu mun ranskan numeron mukaan joka laski mun keskiarvon 7.545 . Ranskankieltä en ees käyny loppuun yläasteel niin sen ei pitäny tulla keskiarvoon mukaan .

Sitten tämä rehtori sanoo että mun nyt kuitenkin pitää lähtee sinne toiseen lukioon varmistaan se paikka ja että hän tutkii nyt mitä on tehtävissä . No sittenku oon kävelly lukiolta 20min kotiin reksi soittaa että asia selvis jo nyt että pääsinkin sinne . No täs vaihees oli jo vitutus vähän päällä etten viittiny lähtee käveleen taas takas sinne lukioon .

Juu 13. perjantai on yleensä ollut hyvä päivä.
Joitakin vuosia sitten sinä päivänä tupsahti maailmaan kummityttöni ja tällä kertaa eli eilen sain FM:n paperit.

Originally posted by Jorkka
Eipä tänään mitää kummempaa tapahtunu, päinvastoin:
pääsin hakemalleni amislinjalle :D
Tarvii enää merimieslääkärintodistuksen niin paikka on varma.
Ja linja oli merenkulkulinja.

Niin, en oo taikauskonen.

Raumalle vai kotkaan?:kippis1:

En ole taikauskonen mutta kuitenkin iski vituutus eilen. Tajusin kuinka perseelleen olen treenannut viimeiset pari kuukautta. Aikasemmin olin kelaillut että kyllä tässä jotain vikaa on ja silleen mutta nyt vasta tein asialle jotain. stana. Asiaa ei auta sekään että tässä on nyt koko ajan jotain mökkireissua viikonloppuna jne. Haluuhan sinne mennä mutta kun ärsyttää joku niin ärsyttää.

Perjantai 13

Mistä tää tulee?

Eikös tämä ole kristinuskon legendaa?

"13 opetuslasta lounasti jeesuksen kanssa perjantaina kohtalokkain seurauksin."

ps. vakaamukseni ei salli kirjoittaa jeesusta isolla j:llä :lol2:

Ilmankos ei golfpallo eilen oikein totellut komentoja.:curs:

Itseasiassa rupesin eilen uskoo et perjantai 13 päivä tuo huonoa onnee.. Kaikki alkoi duunissa: Koko päivän satoi paitsi tauoilla ja koko päivä tehtiin metsätöitä. Loppupäivästä vedin itteen vesurilla sormeen. Tossa vaiheessa aattelin et pelkkää sattumaa.. Mutta ku pääsin himaan ja paistan perunoita ni saan kuumat rasvat kädelle (ei sentää pahasti). Ja sitte lopuksi kun meen salille autolla ni hyvä jos pääsen salin ovesta sisään, ni faija soittaa ja sanoo heti himaa et se tarvii autoa.. :curs: Huono päivä

Mulla oli synttärit 13 päivä perjantaina, ja ihan normaali päivä ollu tähän asti niinku muutki. Ite asiassa ihan hyvä flaksiki kävi....:)

En muista perjantaista mitään erityisen mainittavaa negatiivista. Ehkäpä enemmänkin positiivista.

Kundikaverin kanssa tuli hirveä tappelu heti aamusta - ja aivan tyhjästä tottakai. Tuli semmoinen tunne, että koko päivä menee ihan v*****ksi... :itku: No, asia kuitenkin selvitettiin päivän aikana, ja loppupäivä menikin sitten ihan kivasti, treeniä myöten :thumbs:

Jaa, että taikauskoinen, minäkö... no joo joo, taidan mä vähän olla :D

Tjaa, olen syntynyt tuona epäonnen päivänä. Kerran ajettiin myös kaverin bemulla kuorma-auton alle, mutta auton lunaria lukuunottamatta oli toisaalta hyvää onnea kun kummallekaan ei käynyt mitään vaikkei ollut turvavöitäkään kummallakaan. Nyt kyseisenä epäonnen päivänä vitutti kun huomasin että kyykyn sarjapainot oli tippunut 10kg edellisestä viikosta ja 20kg kuukauden takaisesta. Mutta onhan tuota painoakin lähtenyt jo 9kg. Sais nyt raiskattua sen rasvan vatsoista pois niin voisi lopettaa kynäniskailun. :curs:

En oo aikasemmin ollu taikauskoinen, mutta alan pikku hiljaa olla. Jouduin nimittäin perjantaina poseeraamaan kilpaa Boogien kanssa. Kaverit nauro ja otti kuvia. Hävetti.

(Mulla oli siis polttarit)

Toisaalta pääsin ilmaiseksi privaattiin paikallisessa h**rabaarissa:rolleyes:

Originally posted by Persetan
En oo aikasemmin ollu taikauskoinen, mutta alan pikku hiljaa olla. Jouduin nimittäin perjantaina poseeraamaan kilpaa Boogien kanssa. Kaverit nauro ja otti kuvia. Hävetti.

Ne kuvat ois hauska nähdä:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom