Perhonen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joness
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mattibodari sanoi:
No joo, samalta liikkeeltähän nuo pec-deck ja fly vaikuttavat mutta tämä liike on perhonen..............

Oletko nyt aivan varma? Itse olen kuullut VAIN peck-deckistä käytettävän perhonen-nimitystä

Mustakin noi matti bodarin on flyesit. Fly on kärpänen niinkun kaikki varmaan tiesikin ja näinollen perhosen kans ei oo paljon tekemistä. Perhoseks mäkin oon kuullu vaan tota peckdeckiä. No mut kun kaikki käyttää eri nimityksiä kun eivät aina tiedä mikä se oikee on niin kohta kukaan ei tiedä. En minäkään tiedä oonko oikeessa mutta noin vaan olen kuullut. :)

Eipä ole minullakaan vissiin käsitteet ihan kohdallaan tässä asiassa. Olen aina ollut sitä mieltä, että se "perhonen" on tuo mattibodarin linkissä olevan liike ja peck-deck on peck-deck eikä mikään muu. No aina oppii lisää jos näin ei asia ole.

Minäkin aina pitänyt peck-deckiä peck-deckinä ja juuri tuota Matin linkin liikettä perhosina :I

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Weeboom sanoi:
perhonen = fly = vipunostot maaten (rinnalle)

Näin se mustakin menee.

Näin se menee.

Olen aina mieltänyt perhosen käsipainoilla tehtäväksi, kun penkillä makaat ja roikotat käsiä ja vedät yhteen. Tavallaan peck-deck vaakatasossa. ^^

täh, mein salil on laite mis lukee butterfly, siis käytännös peck deck toisinpäin, oon aina kuvitellu et se ois perhonen, kädet siis ensin edessä ja siitä vedetään sivulle

Back
Ylös Bottom