Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
3. Ruokavalio: varmaan ruisleipä auttaa. Jotkut ruoka-aineet myös tekee kakasta löysempää, en nyt muista mitkä. Mutta kun välttää sokeria ja syö terveellisesti niin pysyy limakalvot kunnossa.
Mulla on ulkoiset pukamat ja lääkäri käski syödä kuituja ja ei kuulemma oo hoitoa tollasiin. Onko tää totta? Kärsinkö nyt koko loppu ikäni kirvelevästä perse reiästä?
Jätkä stalkkaa mua :D No periaatteesa asiat on juurikin noin, jalka menee pakettiin torstaina :D Nyt mulla on vielä syyhypunkki, eli loisia ihon alla ja kutisee nii vitusti. Oon aika sairas mies..
Mulla on ulkoiset pukamat ja lääkäri käski syödä kuituja ja ei kuulemma oo hoitoa tollasiin. Onko tää totta? Kärsinkö nyt koko loppu ikäni kirvelevästä perse reiästä?
Nonniiih! Nostetaan taas ketjua, kun alkaa tuntumaan rybäleitä perseessä. Eli eilen huomasin paskalla, että jotain ylimäärästä löytyy berberistä, tollanen pikkurillinpään kokonen suht kiinteä rypäle on luiskahtanu tohon peräreiän suulle, oon yrittäny sitä työntää sitä sisälle työntää, mutta ei se siellä pysy. Ei ole tosiaan ennen tämmöstä ollut... ei tuo erityisen kipeä ole, mutta vähän ärtyneen tuntuinen. Kannataisiko tämä käydä vaan hirttämässä pois, vaan pitääkö tässä nyt ootella ja rasvata reikää, vai mitä?
e. Ompahan ainakin saanut repeillä ihan hillittömästä tätäki ketjua lukiess:D on nää hupaisia hommia..
Oon ite vaan tuudittautunu siihen ajatukseen, että peräpukamat on yleinen vaiva bodareilla. Välillä niitä ei ees huomaa niitä ja sit on taas perse tulessa pari pv.