Peräpukamat, hiphei

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja trebla
  • Aloitettu Aloitettu
Ulkoista pukamaa ei hirtetä, siis mikäli se ei ole ulos pullistunut sisäinen pukama.

Yleensä kumminkin ulkoisten pukamien seuraksi löytyy sisäiset pukamat jotka hirttelemällä nuo ulkoisetkin häipyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on aina ollu ulkonen ja sisäisiä pukamia ei oo. Lääkäri muistaakseni puhu, että jos ei lähe rasvalla niin hirtetään.

"Limakalvorajan" pimeältä puolelta voi hirtää, suoli kun ei tunne kipua (muuta kuin venytystä). Mutta ulkopuoli taas tuntee, ja mieti mikä fiilis kun hirttosilmukka kuristaa muutaman päivän sitä pukamaa.. Ainakaan minä en hirttäisi.

tjj:lle eli mulla tuntuu olevan kipeä patti hieman sivussa "reijästä" alkaen mutta patti ei tunnu olevan sisäinen sen kummemmin kuin ulkoinen. Eli tavallaan se on ulkoinen mutta sisällä :). Patti on pitkulainen ja todella kipeä jos syön kaura pitoista tavaraa, eli joutuu kipulääkkeitä syömään. Nyt kun olen muuttanut ruokavaliota vaaleaan niin ongelma on hävinnyt. Olisiko tässä aihetta mennä lääkärille?

Peräpukamiin auttaa muutama asia. 1. Ei työnnä paskaa ulos vaan antaa tulla omalla painollaan(sama homma kun synnytykses) 2. Istualteen paskantaminen ei ole paras vaihtoehto. ns kyykkypaska on terveellisempää. Joten pytyllä asioidessa jos on lyhyempi kannattaa jalkojen alla laittaa jotain kirjoja että saadaan polvet reilusti perseen yläpuolelle ja alkaa etsimään persettä jännittäen oikeaa asentoa. 3. Ruokavalio: varmaan ruisleipä auttaa. Jotkut ruoka-aineet myös tekee kakasta löysempää, en nyt muista mitkä. Mutta kun välttää sokeria ja syö terveellisesti niin pysyy limakalvot kunnossa.

Kuulemma myös anaaliseksistä pidättäytyminen auttaa :)

Voi venäjä. Minkälaista kipua teillä on tullut pukamista? Itse en ole varma onko minulla pukama, kun istuminen ja nouseminen tekee kipeetä, mutta ulostaminen tai kävely ei. Vaiva ilmeni torstaina, jalkatreenin vedin keskiviikkona, jolloin ei tuntunut mistään mitään kipua.

3. Ruokavalio: varmaan ruisleipä auttaa. Jotkut ruoka-aineet myös tekee kakasta löysempää, en nyt muista mitkä. Mutta kun välttää sokeria ja syö terveellisesti niin pysyy limakalvot kunnossa.

Tässä olette nyt kyllä väärässä. Nimenomaan, EI RUISLEIPÄÄ, ei mitään sellaista mikä tekee ulosteesta kovaa. Ei varsinkaan pähkinöitä, ei kuituja. Tämä kaikki on aika ristiriitaista sen suhteen, että joka paikassa toitotetaan kuiduista ja niiden yleismyönteisistä terveysvaikutuksista, mutta jos kärsitte tästä edellämainitusta vaivasta pystyn empiirisesti kertomaan, että kaikki sellainen pois mikä aiheuttaa ulosteen "kovettumista". Ihminen TIETYSTI tarvitsee kuituja, mutta ei liikaa. Ei siinä määrin, että uloste muuttuu betoniksi.

Valkoinen leipä, pullamössö, rasvainen ruoka ja omat vaivani ovat tipotiessään! Kyllä vain, ja viimeaikoina on "nettimediassa" paljon vauhkottu pähkinöiden suotuisista terveysvaikutuksista. Rohkenen ainakin tässä asiayhteydessä olla vahvasti eri mieltä, sillä ainakin itselläni pähkinät, mantelit, jyvät, kuidut repivät haavat auki.

Joillain ihmisillä vain saattaa olla jätteen ulostuloaukko tarpeettoman pieni, kireä ja rasvaamaton, täten joillekin ihmisille ei sovi terveelliseksi hoettu kuidut ja rasvattomuus, vaan ehkä jopa lisärasva ja vähäinen kuidunsaanti saattaa olla hyväksi tässä kiusallisessa vaivassa.

Mulla on ulkoiset pukamat ja lääkäri käski syödä kuituja ja ei kuulemma oo hoitoa tollasiin. Onko tää totta? Kärsinkö nyt koko loppu ikäni kirvelevästä perse reiästä?

Mulla on ulkoiset pukamat ja lääkäri käski syödä kuituja ja ei kuulemma oo hoitoa tollasiin. Onko tää totta? Kärsinkö nyt koko loppu ikäni kirvelevästä perse reiästä?

Minäkö luulin,että mulla menee kaikki päin vittua tänä syksynä.. Äijällä on leikattu nielurisoja? jalkapaketissa? perse tulessa? Ja mitähän kaikkea. Tällähetkellä vähän helpottaa omaa oloa. Kiitos siitä. (kyllä silti vituttaa omat vaivat myös)

Jätkä stalkkaa mua :D No periaatteesa asiat on juurikin noin, jalka menee pakettiin torstaina :D Nyt mulla on vielä syyhypunkki, eli loisia ihon alla ja kutisee nii vitusti. Oon aika sairas mies..

Jätkä stalkkaa mua :D No periaatteesa asiat on juurikin noin, jalka menee pakettiin torstaina :D Nyt mulla on vielä syyhypunkki, eli loisia ihon alla ja kutisee nii vitusti. Oon aika sairas mies..

Sä oot se syy miks käyn tällä palsatalla, eiku mitä :D syyhy on muute vittumaine. Onnea SENKIN paranemiseen.

Vielä etsisin hoitokeinoa ulkoisiin pukamiin..

Oon kokeillu jo kahta vai kolmea voidetta.. Nyt oon saikulla 2kk, joten menis tähän samaan saikkuun noi pukamatkin.

Nonniiih! Nostetaan taas ketjua, kun alkaa tuntumaan rybäleitä perseessä. Eli eilen huomasin paskalla, että jotain ylimäärästä löytyy berberistä, tollanen pikkurillinpään kokonen suht kiinteä rypäle on luiskahtanu tohon peräreiän suulle, oon yrittäny sitä työntää sitä sisälle työntää, mutta ei se siellä pysy. Ei ole tosiaan ennen tämmöstä ollut... ei tuo erityisen kipeä ole, mutta vähän ärtyneen tuntuinen. Kannataisiko tämä käydä vaan hirttämässä pois, vaan pitääkö tässä nyt ootella ja rasvata reikää, vai mitä?

e. Ompahan ainakin saanut repeillä ihan hillittömästä tätäki ketjua lukiess:D on nää hupaisia hommia..

Nonniiih! Nostetaan taas ketjua, kun alkaa tuntumaan rybäleitä perseessä. Eli eilen huomasin paskalla, että jotain ylimäärästä löytyy berberistä, tollanen pikkurillinpään kokonen suht kiinteä rypäle on luiskahtanu tohon peräreiän suulle, oon yrittäny sitä työntää sitä sisälle työntää, mutta ei se siellä pysy. Ei ole tosiaan ennen tämmöstä ollut... ei tuo erityisen kipeä ole, mutta vähän ärtyneen tuntuinen. Kannataisiko tämä käydä vaan hirttämässä pois, vaan pitääkö tässä nyt ootella ja rasvata reikää, vai mitä?

e. Ompahan ainakin saanut repeillä ihan hillittömästä tätäki ketjua lukiess:D on nää hupaisia hommia..

Lukea on tosiaan hauska, mutta kun kohdalle osuu, niin voi olla hyvinkin tuskaista.
Onneksi itsellä ei ole 3v ollut rusinan kanssa ongelmia:D
Sitä ennen oli lähes 8kk yhtä soittoa enemmän tai vähemmän kipeät!
Välillä ei edes kovaan selkäsärkyyn tarkoitetut pillerit juurikaan auttaneet, vaikka 3kpl nappasi Panacodia kerralla!
Lisäksi se tuli huomattua, kun viikonloppuisi tuota alkoholia tulee otettua, niin väkevät viinat pahensivat jostain syystä tuota pukamien kipua.
Oli molemmat päät aamulla kipeät:D
Tuskanen vaiva tuo on tosiaan.

Oon ite vaan tuudittautunu siihen ajatukseen, että peräpukamat on yleinen vaiva bodareilla. Välillä niitä ei ees huomaa niitä ja sit on taas perse tulessa pari pv.

Oon ite vaan tuudittautunu siihen ajatukseen, että peräpukamat on yleinen vaiva bodareilla. Välillä niitä ei ees huomaa niitä ja sit on taas perse tulessa pari pv.

Omalla kohdalla, kun edes niin HooCeesti treenaa, ajattelin että rypäleet on tullu turhan päiväsellä paskalla istumisella Aku Ankka kädessä. Otsasuoni pullottaen tietysti väännetään monesti päivässä, vaikkei niin kriittinen hätä olisikaan. Voisi noita paskomistottumuksia varmaan vähän muuttaa.

Mutta nyt kun tuollainen on tullut, niin voiko se hävitäkkin? Kauanko tätä kannattaa tosiaan "katsella" ennen kun menee lekurille laitattamaan kuminauhoja peräreikään? Ei muuten ainakaan vielä haittaa elämää suuremmin, mutta en siltikään mielelläni haluaisi anukseni näyttävän tuolta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom