pepputreeni joka ei ota jalkoihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mumsu
  • Aloitettu Aloitettu
Oon nyt ruvennut tekemään lantionnostoa makuultaan ja laittanut painoja lantion päälle. Osaako kukaan sanoa kuinka tehokas liike toi on? Ainakin se tuntuu pepussa

Sen pitäisi olla tehokas, kun ensinnäkin tulee kunnon supistus loppuun, mikä jää kyykyistä ja maveista puuttumaan ja toisekseen se on samantapainen kuin pakaroiden liike juoksussa, johon ne pakarat ovat pääosin kehittyneet. Lihasaktiivisuusmittauksissa tuonkaltaiset liikkeet peittoavat kyykyt ja mavet pakaroiden osalta.

Nyt on kyllä taas aika höpöhöpö ketju. :face: Miks kukaan haluaa muodokkaan perseen, mutta rimppakintut? Anyways, niinkuin joku tais jo todeta niin takareidet osallistuu tohon lonkan ojennukseen, joten ne on aina mukana kun isoa pakaralihasta treenataan.

Nyt on kyllä taas aika höpöhöpö ketju. :face: Miks kukaan haluaa muodokkaan perseen, mutta rimppakintut? Anyways, niinkuin joku tais jo todeta niin takareidet osallistuu tohon lonkan ojennukseen, joten ne on aina mukana kun isoa pakaralihasta treenataan.

Mjoo, naisten onneksi takareidet ovat sen malliset, että ne o käytännössä mahdoton saada niin massiivisiksi että haittaisivat ns. näkymiä. Ei siis tarvi pelätä jos takamusliike ottaa reiden takaosaan samalla.

Oon nyt ruvennut tekemään lantionnostoa makuultaan ja laittanut painoja lantion päälle. Osaako kukaan sanoa kuinka tehokas liike toi on? Ainakin se tuntuu pepussa :D

Tää on mun "suosikki"liike, jos siis haluu tuntumaa perseeseen. Toinen hyväksi havaittu tuntuisi olevan yhden jalan prässi.

En tosiaan pelkäisi liikaa reisien treenaamista - varsinkin takareidet nyt vaan on osa "hyvää" persettä.

Mjoo, naisten onneksi takareidet ovat sen malliset, että ne o käytännössä mahdoton saada niin massiivisiksi että haittaisivat ns. näkymiä. Ei siis tarvi pelätä jos takamusliike ottaa reiden takaosaan samalla.

Näin tämä käytännössä menee. Eli ihan huoletta voi tehdä noita takareisiä kuormittavia liikkeitä. Eipä ne iso takareidet miehellekään ihan helpolla kasva.

Mutta noin muuten kyllä ymmärrän sen ettei kaikki naiset halua isoja reisiä vaikka haluaisi muodokkaan perseen. Että ne bodarilasit voi joskus riisua päästä vaikka Pakkotoistolla ollaankin. ;)

Mä teen kaikki jalkaliikkeet "perse edellä". Takareisiin ei meinaa tulla muotoa millään, pebaan sentään onneksi tulee. Takareisissä vaikea havaita yhtään mitään nyt muutaman kuukauden jälkeen, ehkä ovat vähemmän kuopalla nyt kuin ennen raskaita kyykkyjä ja maveja. Pakarat taas kohentuneet silminnähden ja etureisiinkin on tavaraa tullut kun en niitä välttelekään. Ne saa kasvamaan aika paljon parissa kuukaudessa jos alkaa tuntumaan, että ne ois jäljessä. Siihen asti, takareisi-pakara on se juttu.

Itse välttelen etureisien rassaamista, koska jostain syystä takapuoli laiskottelee ja etureidet tekevät suuremman työn. Ja tää on pulma aika monella naiselle; etureidet kyllä kasvaa, mutta persaus roikku ja takareidet ovat löllöt. Ja kun näin on, niin on uskallettava muokata omaa ohjelmaa itselle sopivaksi. Esim. mä en tee koskaan jalkaprässiä tai reidenojennusta etureisidominanssin takia. Vaan sen sijaan teen vaihtelevasti takakyykkyä, askelkyykkyjä kävellen ja ilman, yhden jalan kyykkyä, SJMV.tä. Ja sit hip thrustia tangolla ja jopa pakarapotkuja taljassa.

Back
Ylös Bottom