Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä sä haet sellaselta treeniltä, miksei saa etu/takareisiin rasittaa samalla ? ihan puhtaasta mielenkiinnosta.. Aika vähissä on ne pelkän gluteuksen eristävät liikkeet jotka ei takareisiä edes rasittaisi..
Ei lisättävää?
Mä nyt laitan tähän kysymykseni, kun hitusen samaa aihetta. Eli mitä teen väärin, joko ravinto tai treeni (tai mol) Takamukseeni on tullut kivasti lihasta, ja sivu profiili on ok (n.6kk treeniä). MUTTA se on myös kerryttänyt rasvaa(?) sivuilleen, mikä on outoa, eli kasvanut joka puolelta. Salilla teen vaakaprässiä, ja harjoittelen mavea ym. (selkä on hieman heikko).. Pitäisi varmaan olla jokin PT apuna mutta.. meinaan liikkeiden oikean suorittamisen kannalta. Nyt mietin jo koko salilla käymisen. Syön normaalisti protskua yritän enemmän saada. Olen 165/53.
Tahtoo nähdä videoo tms miten tuo tehdään?? :wtf:kyykky polvillaan smithissä.
Oon nyt ruvennut tekemään lantionnostoa makuultaan ja laittanut painoja lantion päälle. Osaako kukaan sanoa kuinka tehokas liike toi on? Ainakin se tuntuu pepussa :D