peppu kuntoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa tämäkin olla todella paljon geeneistä kiinni. Täälläkin moni sanonut, että perse kasvaa ja reidet ei ollenkaan ja taas toisilla ongelma kun ei perse ota kasvaakseen. Nyt vaan kannattaa ottaa ohjelmaan tässä ketjussa olleita hyviä vinkkejä ja kokeilla auttaisko ne jos se oma ahteri on ongelma-alue.

Mikä tästä tekee yleensäkin sen ihmeemmän kun asian kun vaikkapa ongelma rintalihasten kasvamattomuus?

Timba79 sanoi:
Mikä tästä tekee yleensäkin sen ihmeemmän kun asian kun vaikkapa ongelma rintalihasten kasvamattomuus?

Omasta mielestäni ei mikään. Kai se vaan huvittaa monia kun toiset haaveilevat isommasta perseestä, kun itsellään heillä on läskiperse jota pitäisi pienentää???

Vähän sama kun kaverini yrittää laihduttaa ja on rajoittanut syömisensä noin kolmasosaan. Itse taasen yritän kerätä massaa ja saan vetää safkaa vaikka kuinka. Häntä se tietenkin ihmetyttää, miksi keräisin massaa kun kerran olemus on hyvä ja "rasvaton" (häneen verrattuna).

Kaikki muut hyvät liikkeet on varmaan jo mainittu yksi kuitenkin puuttuu.

Reverse Hack :) kaikkien pakaran_kasvatus_liikkeiden äiti!

Hyvin varustelluilta saleilta pitäisi löytyä myös erillinen laite pakaroille.

Yksi mahdollisuus on väärinkäyttää "assisted pull up"-laitetta pakara treeniin. Laitat paljon painoja ja poljet toisella jalalla sitä liikkuvaa osaa alaspäin...
Ymmärsiköhän kukaan?

jalat sanoi:
Emmäviitti maksaa farkuista 120e, kun puolet halvemmalla saa ihan muodikkaat ja hyvät farkut. Sitäpaitsi mä haluan myös itseni takia
sen hyvän perseen joka näyttää hyvältä monissa farkuissa, eikä vain sikaökyhintaisissa diiseleissä.

Ei pitäis enää tästä jatkaa, mutta...
No en mäkään nyt 120e maksais. Enkä o ikänä dieseleitä ostanu. Itsekkin jaksan kerran viikossa pakaroita reenata, mutta kun lihakset ei kasva päivässä, täytyy turvautua vippaskonsteihin.
Itse en panosta juurikaan vaatteisiin rahallisesti, paitsi farkkuihin. Hyvät (mulle sopivat) maksaa n. 80e. Varmaankin 40e sais ihan kivat, muttei yhtä hyviä. Pointti: Farkkujen kestoikä on 6-12kk(?) Pistän muutaman kympin lisää ja voin joka päivä miettiä, "Perseeni näyttä hyvältä". Toinen vaihtoehto on, että säästän rahat ja totean itselleni joka aamu housuja jalkaan kiskoessa, "Perseeni ei näytä hyvältä."

Kostaja X sanoi:
Hyvät (mulle sopivat) maksaa n. 80e. Varmaankin 40e sais ihan kivat, muttei yhtä hyviä. Pointti: Farkkujen kestoikä on 6-12kk(?)

Alkaa mennä :david: :ksi, mutta kyllä näin on. Edelliset farkkuni ostin 2 vuotta sitten (satkun luokkaa), vanhimmat käytössä olevat lienee 5 vuotta vanhat. Just ostin erinomaiset farkut hintaan 55e. Ei pitäisi olla rahasta kiinni tämä...

Oma perse :kuola:

Kostaja X sanoi:
Ei pitäis enää tästä jatkaa, mutta...
No en mäkään nyt 120e maksais. Enkä o ikänä dieseleitä ostanu. Itsekkin jaksan kerran viikossa pakaroita reenata, mutta kun lihakset ei kasva päivässä, täytyy turvautua vippaskonsteihin.
Itse en panosta juurikaan vaatteisiin rahallisesti, paitsi farkkuihin. Hyvät (mulle sopivat) maksaa n. 80e. Varmaankin 40e sais ihan kivat, muttei yhtä hyviä. Pointti: Farkkujen kestoikä on 6-12kk(?) Pistän muutaman kympin lisää ja voin joka päivä miettiä, "Perseeni näyttä hyvältä". Toinen vaihtoehto on, että säästän rahat ja totean itselleni joka aamu housuja jalkaan kiskoessa, "Perseeni ei näytä hyvältä."

Jatketaan nyt kun kerran alotettiin.
Itse ostan yleensä jack and jones merkkisiä farkkuja hintaan
69e. mistään anttilasta en viitti ostaa, kun ne on sellasia
50 vuotiaille suunnattuja malleja. Ja sokos... samaa anttilan kamaa
puolet kalliimmalla.. Sitten mennään diiseleihin ja pepe jeansseihin jotka
maksaa mitä maksaa... huhhuh... Levis = aikansa elänyt
joskus 80-90 luvulla ja nykymallit ei vaan istu mun jalkaan.
Eli perse näyttää E-D-E-S joltain noissa jaakkima ja joonas
farkuissa. Mikä 69-79e on mielestäni ihan riittävä hinta
farkkendaaleista. Nyt vaan enempää en suostu maksamaan
ja haluan että se perse näyttää hyvältä myös verkkareissa,
shortseissa tahi vaikka kiltti-hameessa. Missä tahansa
mitä päälleni vedän.

Eli in a nutshell... treeniä :D
Kiitokset vinkkejä antaneille.

Back
Ylös Bottom