Penn & Teller

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VBP
  • Aloitettu Aloitettu

VBP

Katotteko juuri nyt JIM:ltä penn & telleriä? Minä pidin ohjelman edellisistä jaksoista, mutta tässä nimenomaisessa, joka käsittelee Kehonmuokkausta. He syyttävät tällä kertaa koko ajan geenejä!

Huono aloitus, miten jatkuu?

Hyvä ohjelma, huono jakso

E: ihan syystä arvostelevat ostostv-paskoja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yllättävän asiallinen jakso mun mielestä.

Omasta mielestä tuo ohjelma vaan antaa tekosyyn läskeille ajatella että geeneistä se vaan on kiinni, kun kerran olen läskigeenit saanut.

Ideanahan ihan oikein, ei kuka tahansa voi hirveitä massoja kehittää mutta perushyvään kuntoon pääsee kuka tahansa terve henkilö.

Hyvä sarja kokonaisuutena ja 9/10 jaksoissa olen samaa mieltä.

Omasta mielestä tuo ohjelma vaan antaa tekosyyn läskeille ajatella että geeneistä se vaan on kiinni, kun kerran olen läskigeenit saanut.

Ideanahan ihan oikein, ei kuka tahansa voi hirveitä massoja kehittää mutta perushyvään kuntoon pääsee kuka tahansa terve henkilö.

Hyvä sarja kokonaisuutena ja 9/10 jaksoissa olen samaa mieltä.

Samaa mieltä. Pääosin kateellisten panettelua tua geeni hömppä :D

Yllättävän asiallinen jakso mun mielestä.

Komppaan, asiallinen jakso. Aika paljon on meidän elämä geeneistä kiinni. Meidän elämässämme aika moni asia lyötiin lukkoon sillä hetkellä kun munasolu ja siittiö hedelmöittyi + että tämä homma tapahtui niin, että saimme syntyä Suomessa. Tosin geenien puolesta moni voisi varmasti olla hoikempi, lihaksikkaampi ja terveempi, jos jaksaisi panostaa(ja sekin taipumus on osiltaan geeneistä osin ympäristöstä kiinni) mutta kaikista ei tule vaan fitnessmallia, formulakuskia,nokian pääjohtajaa tai kilpabodaria vaikka mitä tekisi ja kuinka paljon löisi rahaa pöytään. Se kai oli yksi pointti tuossa jaksossa.

Mä en just tällä kertaa nähnyt mutta kuvauksesta päätellen oon nähnyt tuon jakson aikaisemminkin.

Mäkin jotenkin aattelin tuon pointin niin että kaikki eivät voi olla massamonstereita vaikka mitä tekisivät, ja just geenien takia. Asia kylläkin esitetään vähän penn&tellermäisesti populistisen yliampuvasti mutta näinhän se on.

PS. Sarja on kyllä katsomisen arvoinen. Paskanjauhajat pelätkää!!:rock:

Ja alkoholisteja syyttivät juuri geeneihin vetoamisesta pari iltaa sitten. No eihän se sama asia ole.
Aika paljon turhaa jauhantaa tuossa sarjassa on.

Ei jukopliut niitä Abdoereita sun muita laitteita. Kuka oikeesti tilaa tommosia? Hyvä jakso kun toivat esille, että kyseinen roina on on kokolailla turhaa.

Minusta loppuyhteenveto pelasti paljon. Hyvä sarja, olen melkein kaikissa samaa mieltä heidän kanssaan.

Onnistuuko joku löytämään juutuupista tota jaksoa? Itse en ainakaan löytänyt ja olisi kyllä kiva nähdä. Tietysti ware-paikoistakin tuo saattaisi löytyä mutta ei viitsisi töissä lähteä imuttelemaan.

Edit. Season 2, Episode 25: "Exercise vs. Genetics"

Edit2. Näkyy olevan torrentteina noi kaikki jaksot kyllä jaossa, kai se on sitten joskus tuo imuteltava.. mutta jos joku löytää YouTube-linkin niin heittäkää tänne, varmasti on muitakin joita kiinnostaisi jakso nähdä.

Ja alkoholisteja syyttivät juuri geeneihin vetoamisesta pari iltaa sitten. No eihän se sama asia ole.
Aika paljon turhaa jauhantaa tuossa sarjassa on.

Paskanjauhantaa, tarkemmin ottaen :)

Siinäpä ne kertovat omat, välillä hyvinkin yksipuoliset ja mustavalkoiset näkemyksensä asioista, jotka muidenkin pitäisi omaksua ominaan. Ihan viihdyttävää joo, mutta jos joku noita ottaa sydämenasioina niin hohhoijaa.

Diggailin eniten 2. kauhden 2. jaksosta, missä oli turvallisuudesta juttua, se esittelijä oli niin mahtava :)

Penn on muuten paras henkilö kertomaan että diettailusta ei ole mitään hyötyä ;)

Hyvä oli se lisäravinnemyyjä joka lisäs glukosamiinilla lihasmassaa :lol2:

Ihan hyvä sarja, tosin alkaa kyllästyttää tuo lähes kaiken mahollisen haukkuminen. Tosin sitä bullshittiä paljon löytyy ja hyviä faktoja heittelevät pöytään :) Toi kuntosalijaksokin oli asiallinen, kyllähän amerikassakin varmasti tehään kaikenlaisesta paskasta "lisäravinnetta" joissa lupaukset ovat suuret.

Onneks nää tajuu vetää jeesus-pellet ja ufojen toimesta kaapatut lyttyy ynnä muut huuhaa-hermannit :D Tosin eihän näiden sana ole mikään absoluuttinen totuus ja joistain asioista olen eri mieltä.

Erinomainen sarjahan tuo on. Ei niiden kanssa tarvitse silti aina olla samaa mieltä. Esitystapa on kuitenkin tehokas ja pistää ajattelemaan. Ikävä kyllä Suomesta ei löydy toimittajia tuollaisella asenteella. Hyvin harvoin tv:ssä (uutisissa, ajankohtaisohjelmissa, tms.) toimittaja kyseenalaistaa poliitikon/virkamiehen/muun haastateltavan sanomisia, riippumatta yhtään siitä, kuinka pehmeitä puhutaan. Ainoa, jonka muistan tuollaista yhtään tehneen, on Susanne Päivärinta, joka tosin onnistui olemaan haastateltaviaankin ärsyttävämpi jankkaaja.

:offtopic:
Yhtenä esimerkkinä siitä, että Suomessa mitään ei kyseenalaisteta (= sanota suoraan, että tuo on aivan hevonpaskaa), on työnantajan valvontaoikeuksien laajentaminen koskien työntekijöiden sähköpostien tunnistetietoja. Tästä käytiin jokin aika sitten "keskustelua", ja oikein tv-uutisissa joku asian valmisteluun liittynyt lakimies kertoi tyytyväisenä, että nyt saatiin aikaan hyvä laki joka on elintärkeä yritysvakoilun estämiseksi. Yritysvakoilun estäminen on minusta hyvä asia, mutta yritysvakoilija, joka ei millään keksi muuta tapaa vakoiltujen tietojen välittämiseen, kuin työpaikan oma sähköposti, täytyy olla niin osaamaton, että tuskin pääsee käsiksi mihinkään tärkeään ja niin tyhmä, että jää varmasti joka tapauksessa kiinni.

Juu, tollanen vastaavanlainen ohjelma ei todellakaan onnistu haastattelumuotoisena vaan nimenomaan näin, että juontajat voivat pätkiä toisen puhetta ja kommentoida välissä.. Haastateltavat kun yleensä sanovat vastaan ja siihen on ikävä puhua jatkuvasti päälle.

Huippuohjelma Penn&Teller on, vaikka on muakin pari asiaa siinä harmittanut. PETA-vastainen jakso oli muuten erinomainen, mutta lopussa kerrottu provo siitä, että "tappaisimme kaikki maailman simpanssit jos pelastaisimme sillä yhden narkkarin" meni aika reilusti yli mun ymmärryksen.

Eilisessä hypnoosijaksossa pistivät ihan kunnolla bullshittiä kumoon! :D

PETA-vastainen jakso oli muuten erinomainen, mutta lopussa kerrottu provo siitä, että "tappaisimme kaikki maailman simpanssit jos pelastaisimme sillä yhden narkkarin" meni aika reilusti yli mun ymmärryksen.

Se on sitä ihmiskeskeisyyttä (humanismia?) se. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom